Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • 2 týdny později...

at si koncern klidně posere, ale já nechci v 2.0 Tdi start stop systém, už vidím jak za studena -15 stupnu a než vyjedu z města mě to 5 krát vypne...

kokta7: nechci se dotýkat tvé znalosti funkce Start-Stop systému, ale asi tomu moc nerozumíš... :kol-32:

Tak si to prostuduj: 86-Systém-START-STOP.pdf

aby systém motor při zastavení vypnul, musí být splněno naráz vícero podmínek (v extrému až 70). Např. pokud je venku příliš nízká teplota, při které by se motor příliš ochladil, tak se nevypíná ;)

děkuji za to pdfko, hodně to pomohlo. Ok, stejně chci aby ten systém šel vypnout v maxidotu na furt ;)

k těm příručkám se dostanou asi jenom vyvolení co :-)

Upraveno od kokta7

nn, jsou různě na internetu. Musíš hledat ;)

Přes MaxiDOT rozhodně vypnout nejde, musíš přes velkou diagnostiku ;)

no jasný no. díky.

no kamarád to právě má na A1, tka to také zjištoval a jedině přes diagnostiku no...

Mňa by skôr zaujímalo aké je tam turbo. Pretože v 130 kw verzii má vraj potenciál niekde okolo 220 - 230 ps kdežto z verziou 125 kw sa človek horko tažko dostal niekde k 210 ..

A tak isto dynamika vozidla ( pretože podľa hmotnosti a + 10k oproti predchádzajúcej verzii by mala byť podobná ako v RS tdi )

A k spotrebe ? 4,1 jedine tak dole kopcom s vyhodenou rýchlosťou ( najmä na tých 18 príplatkových diskoch )

A DPF pujde taky vypnout? Docela velkej filtr paliva to se mění jen vložka?

Řídící jednotka je u ty baterky?

  • Autor

V dieselech se moc nevyznám, ale je to díl "Čistič paliva" 5Q0 127 400 G a je to vcelku. Nicméně uvnitř je díl nazvaný "Nástavec filtru s těsněním" 5Q0 127 177 A.

post-32075-0-07359400-1357663843_thumb.j

študoval jsem tu dílenskou učební pomůcku a nechápu jednu věc... proč když nastartuju, tak bych měl vypínat (pokud ovšem chci) systém start-stop..proč to není dle logiky..že nastartuju, a pokud chci..tak si to zapnu...

  • Autor

U rádoby ekologických zařízení nehledej logiku. Buď rád, že to vypneš alespoň tím tlačítkem.

študoval jsem tu dílenskou učební pomůcku a nechápu jednu věc... proč když nastartuju, tak bych měl vypínat (pokud ovšem chci) systém start-stop..proč to není dle logiky..že nastartuju, a pokud chci..tak si to zapnu...

Protože se asi kalkuluje s tím, že pokud to musíš pokaždé vypínat, že na tom časem rezignuješ a budeš systém používat.

no...doufám,že se najde nějakej jedinec, kterej to "opraví" tak jak to má být :D

vymontuje ti tlačítko! :kol-28:

A DPF pujde taky vypnout?

myslíš tlačítkom??

Docela velkej filtr paliva to se mění jen vložka?

áno..odkaz čo dal Pawouk

Vypnout DPF tlačítkem ... co to je :D to je jak kdybys napsat že chceš vyřadit katalizátor tlačítkem = trubku ve vejfuku .... všechny věci co mají vliv na emise musí být aktivní po startu aby se to mohlo započítat do spotřeb a všeho ostatního.

  • 2 týdny později...

Podle infa, co je na stránkách ŠA, jsem pochopil, že pokud si připlatí zákazník za volbu jízdního profilu, navolí individual a upraví si i start stop systém. Tak to bych viděl jako variantu odstranění start stopu.

hmm, tak jsem koukal na nějaké specifikace, celkem zajímavé je, že koncern povoluje výbavu, ale jako na potvoru zase limituje věci co nejsou na první pohled vidět, třeba nádrž 50l, multiprvek vzadu pouze u silnějších motorů.... v další generaci to určo bude 45l a vlečná náprava standard :)

  • 1 měsíc později...

taky jsem měl strach z toho stop/start systému,ale bylo mi to hezky vysvětleno,navíc se to dá jednoduše vypnout!

jel jsem s novou oktávkou zatím asi jen cca 15 km a docela se mi ten systém začal dokonce i líbit!

  • 2 týdny později...

Tak jsme si ji včera přivezli!Nová oktávie je krásná práce.Na první den za sebou máme cca 500km z toho je asi 400 jen po dálnici,všechny čítače vynulované-průměrná spotřeba zatím někde na 5,4,svezení je to velmi pohodlné!Hlučnost motoru...žádná-opravdu,ten motor neslyšíte,jak nejsem zvyklý na šestku,tak jsem tam omylem z 5 hodil 4 a ten motor jenom lehce zapřednul jako když přede kočka,takže tady bych chtěl vymítit argument všech zapřísáhlých benziňáků.Další poznatky časem dodám...

Sanek81: zajímavý motor, který by si zasloužil samostatné vlákno v sekci Vaše OIII ;) protože bude dost lidí uvažovat mezi motory 1,4TSi a 2,0TDi; o slabší naftové 1,6 to budou (podle mě) jen skladové vozy.

počkat,počkat,tohle je přece vlákno o tomhle motoru,ne?! :kol-28:

Upraveno od Pawouk
Necituj předchozí příspěvek

čekám čekám  :kol-28:  ale myslel jsem v jiné sekci - Vaše OIII ;)

  • 3 měsíce později...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.