Publikováno Prosinec 29, 201212 r 2.0 TDI CR DPF 110 kW Maximální výkon/otáčky [kW/min-1] 110/3500–4000 Maximální točivý moment/otáčky [Nm/min-1] 320/1750–3000 100 Motory 1.6 TDI a 2.0 TDI EA288.pdf
Leden 7, 201312 r at si koncern klidně posere, ale já nechci v 2.0 Tdi start stop systém, už vidím jak za studena -15 stupnu a než vyjedu z města mě to 5 krát vypne...
Leden 7, 201312 r kokta7: nechci se dotýkat tvé znalosti funkce Start-Stop systému, ale asi tomu moc nerozumíš... Tak si to prostuduj: 86-Systém-START-STOP.pdf aby systém motor při zastavení vypnul, musí být splněno naráz vícero podmínek (v extrému až 70). Např. pokud je venku příliš nízká teplota, při které by se motor příliš ochladil, tak se nevypíná
Leden 7, 201312 r děkuji za to pdfko, hodně to pomohlo. Ok, stejně chci aby ten systém šel vypnout v maxidotu na furt k těm příručkám se dostanou asi jenom vyvolení co :-) Upraveno Leden 7, 201312 r od kokta7
Leden 7, 201312 r nn, jsou různě na internetu. Musíš hledat Přes MaxiDOT rozhodně vypnout nejde, musíš přes velkou diagnostiku
Leden 7, 201312 r no jasný no. díky. no kamarád to právě má na A1, tka to také zjištoval a jedině přes diagnostiku no...
Leden 8, 201312 r Mňa by skôr zaujímalo aké je tam turbo. Pretože v 130 kw verzii má vraj potenciál niekde okolo 220 - 230 ps kdežto z verziou 125 kw sa človek horko tažko dostal niekde k 210 .. A tak isto dynamika vozidla ( pretože podľa hmotnosti a + 10k oproti predchádzajúcej verzii by mala byť podobná ako v RS tdi ) A k spotrebe ? 4,1 jedine tak dole kopcom s vyhodenou rýchlosťou ( najmä na tých 18 príplatkových diskoch )
Leden 8, 201312 r A DPF pujde taky vypnout? Docela velkej filtr paliva to se mění jen vložka? Řídící jednotka je u ty baterky?
Leden 8, 201312 r Autor V dieselech se moc nevyznám, ale je to díl "Čistič paliva" 5Q0 127 400 G a je to vcelku. Nicméně uvnitř je díl nazvaný "Nástavec filtru s těsněním" 5Q0 127 177 A.
Leden 8, 201312 r študoval jsem tu dílenskou učební pomůcku a nechápu jednu věc... proč když nastartuju, tak bych měl vypínat (pokud ovšem chci) systém start-stop..proč to není dle logiky..že nastartuju, a pokud chci..tak si to zapnu...
Leden 8, 201312 r Autor U rádoby ekologických zařízení nehledej logiku. Buď rád, že to vypneš alespoň tím tlačítkem.
Leden 9, 201312 r študoval jsem tu dílenskou učební pomůcku a nechápu jednu věc... proč když nastartuju, tak bych měl vypínat (pokud ovšem chci) systém start-stop..proč to není dle logiky..že nastartuju, a pokud chci..tak si to zapnu... Protože se asi kalkuluje s tím, že pokud to musíš pokaždé vypínat, že na tom časem rezignuješ a budeš systém používat.
Leden 9, 201312 r A DPF pujde taky vypnout? myslíš tlačítkom?? Docela velkej filtr paliva to se mění jen vložka? áno..odkaz čo dal Pawouk
Leden 12, 201312 r Vypnout DPF tlačítkem ... co to je to je jak kdybys napsat že chceš vyřadit katalizátor tlačítkem = trubku ve vejfuku .... všechny věci co mají vliv na emise musí být aktivní po startu aby se to mohlo započítat do spotřeb a všeho ostatního.
Leden 24, 201312 r Podle infa, co je na stránkách ŠA, jsem pochopil, že pokud si připlatí zákazník za volbu jízdního profilu, navolí individual a upraví si i start stop systém. Tak to bych viděl jako variantu odstranění start stopu.
Leden 27, 201312 r hmm, tak jsem koukal na nějaké specifikace, celkem zajímavé je, že koncern povoluje výbavu, ale jako na potvoru zase limituje věci co nejsou na první pohled vidět, třeba nádrž 50l, multiprvek vzadu pouze u silnějších motorů.... v další generaci to určo bude 45l a vlečná náprava standard
Březen 26, 201312 r taky jsem měl strach z toho stop/start systému,ale bylo mi to hezky vysvětleno,navíc se to dá jednoduše vypnout! jel jsem s novou oktávkou zatím asi jen cca 15 km a docela se mi ten systém začal dokonce i líbit!
Duben 7, 201312 r Tak jsme si ji včera přivezli!Nová oktávie je krásná práce.Na první den za sebou máme cca 500km z toho je asi 400 jen po dálnici,všechny čítače vynulované-průměrná spotřeba zatím někde na 5,4,svezení je to velmi pohodlné!Hlučnost motoru...žádná-opravdu,ten motor neslyšíte,jak nejsem zvyklý na šestku,tak jsem tam omylem z 5 hodil 4 a ten motor jenom lehce zapřednul jako když přede kočka,takže tady bych chtěl vymítit argument všech zapřísáhlých benziňáků.Další poznatky časem dodám...
Duben 7, 201312 r Sanek81: zajímavý motor, který by si zasloužil samostatné vlákno v sekci Vaše OIII protože bude dost lidí uvažovat mezi motory 1,4TSi a 2,0TDi; o slabší naftové 1,6 to budou (podle mě) jen skladové vozy.
Duben 7, 201312 r počkat,počkat,tohle je přece vlákno o tomhle motoru,ne?! Upraveno Duben 29, 201312 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek
Červenec 25, 201312 r Autor Na brzdě: Škoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x4http://www.autorevue.cz/na-brzde-skoda-octavia-combi-20-tdi-4x4 Upraveno Červenec 25, 201312 r od Pawouk
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.