Pawouk Vloženo 26. Červenec 2017 Autor Sdílet Vloženo 26. Červenec 2017 Max výkon 132 kW/5100–6200 vs 118kW/4500–6200 Maximální točivý moment 250Nm/1250–5000 vs 250Nm/1500–4500 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mx6 Vloženo 27. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2017 Od pondělí mám necelých 230k a 370Nm. Rozdíl obrovský, +100Nm je docela hodně poznat. Byl jsem v Profituningu v Bratislavě. V sérii tuším 189k a 260Nm, takže spíš takový slabší kus. "Spodek" pořád stejný, roste to až kolem 2000-2200 ot a to brutálně. Problém trochu byl s teplotou v dílně, nemohl dobře odbrzdit max. Proto z grafu vylezlo nějakých 226k, což mělo být až o 10 koní víc. Ale ten krouťák tam je. Ale bohužel je tam menší krpa, čekám na řešení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slycosh Vloženo 1. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2017 a co tam mas za krpu, neni problem s větrákem? Na seat forum jeden ted psal o chipu na osmnactce a ma problem se stale zapnutym vetrakem. nejsi to ty? ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mx6 Vloženo 1. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2017 Jo, to jsem tam řešil já, ale už to mám doufám v cajku. Včera mně tam ještě něco opravili v softu. Už se to stalo i někomu jinému údajně.. No a jinak celkem slušné svezení, konečně pořádný rozdíl od série. Doporučuju. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 3. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2017 Hezké, ale jsem zvědavý co na to spojka a převodovka, kvůli kterých je motor hlavně v oblasti točivého momentu uškrcený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 28. Březen 2018 Sdílet Vloženo 28. Březen 2018 V 26.7.2017 na 0:22, Hyby napsal: Zdravím místní osazenstvo... V zaměstnání mám možnost jezdit jak s OIII 1.8 TSI 132kW, tak s OII FL 1.8 TSI 118kW a zjistil jsem jednu zajímavou věc, na kterou by mě zajímal váš názor. Byť je motor v OIII výkonnější, pocitově jede líp ta "starší dáma". Dodnes byl tento názor pouze ve fázi mé vlastní domněnky, ale kolega, který už má také něco naježděno, mi potvrdil, že to vidí úplně stejně. Prostě slabší TSI se stejným krouťákem ve starší Octavii jednoznačně pocitově "táhne" a jede lépe, než to výkonnější v nové. Myslíte, že je to věc jednoho kusu nebo ty nové motory jsou nějak pitomě "přiškrcený", třeba kvůli emisím, že maj horší projev než ty předchozí? Díky za názory, Hyby Tohle mohu asi potvrdit (doufám, že jen zatím), mám od podzimu O3FL 1.8TSI/DSG7 (LK) najeto nyní 10kkm, a pocitově na akceleraci to je subjektivně horší, než u předchozí O2FL 1.8TSI/DSG7 (LK). Ta akcelerovala výrazně lépe i v nájezdu přes 150kkm a po GO ve 105 kkm, přitom obdobná DSG7 (vč. v podstatě stejné výbavy, jen nyní navíc DCC), nerozumím tomu moc. Nějakou maximálku jsem ještě nezkoušel, to asi nebude úplně objektivní. A přitom moje stará O2 byla možná i o něco těžší, měla ještě výborná 2vrstvá SunSafe skla. Tak jen doufám, že si motor ještě časem sedne, a svých 20-30 koní navíc ještě předvede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 14. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2018 (editace) Zdravím,včera jsem se byl projet se známym v autě které se nabízí přes škoda plus.Musím říct že je ten motor moc příjemny,zvlášt mne překvapilo jak tichy je ve vyššich rychlostech a auto zároven příjemně stabilni.Ale co mne zarazilo tak při male rychlosti když jsme popojižděli v koloně tak ten motor na dvojku a v nízkych otáčkach tak nějak divně pocukával,při přidáni plynu.Nesetkal se s tím náhodou někdo kdo Octu s tímto motorem vlastní?Diagnostika nic neodhalila,tak nevím. Editováno: 14. Červenec 2018, autor: bitttpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 14. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2018 Vzhledem k tomu, že mám auto pár dní a najeto jenom pár set kilometrů, nedokážu to relevantně posoudit. Nicméně se mi zdá, že přechod po přeřazení z 1° na 2° a následném přidávání plynu není úplně hladký. Zatím to přikládám tomu, že jsem si ještě nezvyknul na chod spojkového pedálu, nicméně při rozjezdu mi i brácha říkal, že s tím nějak cukám. Taky by mě ani moc nepřekvapilo, že si elektronika v závislosti na otáčkách hlídá emise a dělá nějaké kejkle. Co se týká rozdílu v jízdě mezi starší 1,8 TSI v OII a nové 1,8 TSI nemám ten pocit, že by jela nějak jinak. Pravda, zatím jsem se nepřiblížil k maximálním parametrům, ale při běžném ježdění bych zatím řekl, že je to stejné, pouze zvukový projev je jiný. Ani jsem od nové nečekal nějaké rozdíly - holt stejný maximální kroutící moment více kW asi už moc nezmění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 14. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2018 Ahoj,děkuji moc za názor.Je možne že je to vlastnost,ale moc příjemné to zrovna není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 15. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2018 Zaměřil jsem se na to a na 2 nepozoruji nějaké anomálie, ovšem pokud při 1° při popojíždění při nízkých otáčkách úplně pustím spojku, tak to zacuká. Holt je třeba trochu poladit práci s plynovým pedálem. Ještě to budu sledovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 16. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2018 Tak mne to právě pocukaválo na 2jce když člověk popojížděl před semafory-když jsem vlastně přidával plyn,tak mi to přijde nějake divne.Problém je v tom, že nemáme příme porovnáni s jinou 1.8,jinak jak říkam motor moc fajn.Takže ted nevíme jestli to je vlastnost nebo nějaky problém.Protože třeba 1.2 Tsi tohle neděla,tak mne to trochu zarazilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 16. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2018 Já bych to tipoval na silný motor + nízké otáčky a pak se tomu nechce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 17. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2018 Jednicka i dvojka cuka i u DSG, pokud je to v moc nizkych otackach a clovek na to trochu vic neohleduplne dupne, zbyle stupne jsou OK. Dela to i 1.2 (DSG) na fabii co ma moje pani.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Červenec 2018 Autor Sdílet Vloženo 17. Červenec 2018 V jak nízkých otáčkách se to děje? Pokud byl motor v pořádku, tak jsem to u starších TSI nikdy nezažil v jakýchkoli otáčkách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 6. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2018 V 17.7.2018 na 15:11, M_ike napsal: Jednicka i dvojka cuka i u DSG, pokud je to v moc nizkych otackach a clovek na to trochu vic neohleduplne dupne, zbyle stupne jsou OK. Dela to i 1.2 (DSG) na fabii co ma moje pani.. Toto se mě dělo u O2FL (1.8+DSG) někdy po 150 kkm, předtím nic takového... Ale jen když bylo venku teplo, v zimě to nedělalo. Servis mě tehdy sdělil, že se jedná o mechatroniku. Už jsem to před prodejem neřešil. U nynější O3FL DSG nic takového nepozoruji, jen někdy, sporadicky to na těch nízkých otáčkách malinko škubne, ale to poznám jen já, v autě to takřka cítit není. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 6. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2018 U 1.8 TSI 118 kw toto cukani z řazení 1 -> 2 má na svědomí spojka. Vyměnili komplet set a jako nový. Dělalo to při zahřátém motoru a u rozjezdů. A to jen u DSG7. U DSG6 bez problémů. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 10. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2018 Ti co zaznamenávaj to pocukávání, zkuste si na místě motor vytočit a udržet v požadovaných otáčkách pár sekund. Běžně se to nedělá, třeba to něco ukáže. Stanmar ví kam mířim, jestli za tím nestojí řízení chodu motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mx6 Vloženo 10. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2018 To je teda pech.. Ten majitel sice měnil olej po 5tis a tím si zřejmě myslel že auto zachrání před brutálními rozjezdy nebo já nevím co se s tím dá udělat aby po takovém malém nájezdu byla spojka KO - jedině sprinty. Já mám s čipem přes 25tis a to mám ještě vyšší hodnoty a převodovku jenom MQ250 a úplně v pohodě. Chce se to vykašlat na nějaké šílené rozjezdy a vždycky počkat až je spojka v plném záběru a až pak na to dupnout. Polo GTI jede moc pěkně i v základu, spíš bych ho vzal někam na klikaté okresky a tam se vyblbnout. Tam ukáže svoje přednosti, výkon a mrštnost. No ale co už, jestli je ohoblovaná tak jedině výměna a pak se k tomu chovat normálně, ne jak ten vůl před tebou. Nebo pokud to máš chvílu tak zkusit uhrát skrytou vadu. Popřípadě nechat přehrát origo soft a zkusit reklamaci, třeba to projde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 13. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2018 By mne zajímalo, jak v VW zjistily ten jiný SW, buď to bude nějaká úprava kdo ví co, že to jde hned poznat, nebo se v tom v servise z nějakého důvodu šťourali... Ale když už ani původní majitel nekomunikuje, tak tam asi něco bude. Každopádně je to docela umění, takto odrovnat spojku/převodovku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mx6 Vloženo 25. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2018 Těžko říct tak na dálku, v tom servisu to víš že oni rádi rozdělají půl auta a ty to zacvakáš.. Tady je dvouhmoťák setrvák, ten se točí pořád na hřídeli a je jedno jestli zmáčkneš spojku. Ta oddělí lamelu a převodovku. Pokud ti zvuky zmizí po sešlápnutí spojky tak to teoreticky vypadá spíš na převodovku. Špatný dvouhmoťák jsem zažil, šíleně to vibrovalo na volnoběh nebo to dělalo rázy po přeřazení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mx6 Vloženo 28. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2018 Fakt nevím co poradit.. Já sice mám jinou převodovku, ale taky je hlučnější, hlavně studená. Možná najít někoho s GTI a porovnat to. Třeba se stresuješ zbytečně a auto bude vesele jezdit dál. Akorát ti klouzala ta spojka ne? Jak to s ní vypadá? Chtělo by to prostě na 100% určit závadu ať víš kolik to zhruba bude stát. Pak bych to řešil s bývalým majitelem jestli ti dá nějaké peníze, nebo si auto vezme zpátky - což pochybuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ErikSVK Vloženo 17. Září 2020 Sdílet Vloženo 17. Září 2020 ahojte, tak ako to vyzerá po čase s 1.8 TSI (132kw)? Plánujem ľúbiť superb 1.8 tsi s 7° DSG s nájazdom 108K. Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stafa Vloženo 17. Září 2020 Sdílet Vloženo 17. Září 2020 @ErikSVK Oprav si to ĽÚBIŤ, vyznieva to trochu úchylne :-) Okrem toho, toto je sekcia Octavia... A aj o jazdenkách je téma inde... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jozef Šoth Vloženo 23. Březen 2021 Sdílet Vloženo 23. Březen 2021 ja mam na mojej octavke 3 1.8tsi 132kw 6dsg 4x4 205 000km a stale je to v pohode 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.