Publikováno Leden 12, 201312 r Na zadní nápravě se mi sjíždí do zubata vnějšky pneumatik. Geometrii jsem nechal dělat, ale dela to i na nových zimních. Už po 7 tis. km je to znat. Tlumiče to určitě nejsou. Mel nekdo stejný problem??
Leden 14, 201312 r Je to konstrukci zadni napravy. Na sirokych pneu se to proste vzadu blbe sjizdi a neni to spatnymi tlumici nebo jinou opotrebovanou soucastkou. Dela to i kamosovi na passatu. Me to dela na letnich 17kach (225). Zimni 16ky (205) jsou naprosto ok. Zkoumal jsem to na netu dlouho a existuje okolo toho spousta pover ohledne spatnych tlumicu apod. Oci mi otevrel az clanek na nemeckem webu adacu, kde jednoznacne tvrdi, ze na to budou obzvlaste trpit siroke pneu a hlavne na zadni naprave. Reseni: Kazdych cca 10tis km prohodit predek a zadek.
Leden 14, 201312 r Autor Díky za odpověď....no snad je to tak...ale myslel jsem jestli na zdni napravě neco casto neodchází..totiž auto mi lehce tahne doprava nekdy vic nekdy min a je nachylny na vitr na dalnici kdyz fouka tak auto jakoby plave. Jinak ne. Četl jsem, že často je to řídícíma tyčema zadni nápravy. Ale pisou to lidi, kdyrym auto hlavne uskakovalo v zatackach a to me nedela. Jeste jednou diky za reakce už jsem myslel, že sem nikdo nechodí Upraveno Leden 14, 201312 r od žralok Necituj předchozí příspěvek !
Leden 16, 201312 r Autor ok tak snad je to normalni...Ale mam levou zadní víc zubatou nez pravou zadní
Leden 16, 201312 r Tohle se snad řešilo i u OII, kde byl podobný problém, je to vlastnost zadní nápravy. Na OII jsem tohle řešit nemusel, tam byly 15", ale na SII už to asi bude u 18" aktuální, zatím jsem si ale ničeho nevšiml.
Leden 16, 201312 r Zrejme v tom hraje roli i vzorek pneu - nektere na to trpi vic a nektere min. Za sebe muzu rict, ze dunlop sp sport maxx na to zrovna trpi. Upraveno Leden 16, 201312 r od 5icz
Leden 24, 201312 r Pokud možno používejte pneu co mají boční žebra co nejkratší, čili méně zasahují do středu pláště tím lépe, pokud nacpete pneu se šípovitým dezénem tak je jistota že to po cca 5-7tis km podle stylu jízdy bude hukot. U supa je dobré hodně kontrolovat tlak pneu, nejlépe dávat tak o dvě desetiny méně než doporučuje výrobce v horku ten tlak stejně vyleze a u zimních pneu používat zesílené pneu teda hlavně u 16" (94H XL). Ty vlečné ramena dělají svoje a i OII, Audi A4 a podobné auta mají problém. Hlavně je to poznat na kolech od 17" nahoru. Čím širší pneu tím to prostě bude horší. Takový problém se řeší i třeba na Tuaregu, Q7 i Cayanne mají stejné podvozky a gumy jsou do 10tis. mrtvoly. Continental udělal na auta extra sérii pneu a i tak to nepomohlo :-(
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.