Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Čaute,

4 dni dozadu mi začala na mojej O1 1,9 TDi blikať kontrolka žhavenia, chvíľu na to som pocítil pokles výkonu. Motor šie len asi na 3000 otáčok, akoby ho niečo dusilo. Prešiel som asi 2 km a prestalo to, motor sa začal správať normálne. Po asi 20 km znova to isté, pokles výkonu, znova som prešiel asi 1 km a prestalo to. Odvtedy som najazdil približne 300 km bez poruchy. Kontrolka žhavenia stále blikala, tak som zašiel do servisu, diagnostika vyhodila poruchu snímača zdvihu ihly...mechanik závadu vymazal z rj a kontrolka prestala blikať.

Čo by ste mi poradili? Myslíte, že táto chyba mohla nastať napríklad kvôli poveternostným podmienkam vonku a už sa nemusí zopakovať?

Neviem, či investovať do kúpy použitých vstrekov a aká je možnosť overenia ich správnej funkčnosti.

Ďakujem všetkým za rady.

Osciloskop a víš na čem seš.

zkontroluj kabelaž, u toho snimace jak to jde do toho husýho krku, tam to bejva proklepaný.

  • Autor

Díky sparcp, kabeláž vyzerá ok...nemôže chybu spôsobovať aj tento bordel na fotke?

Upraveno od M1kro

To je odvětrání motoru. Snad by mohl být hodně zanesený sací trakt spalinami, ale to nemá nic společného se vstřikovačem 3. válce a tedy snímačem zdvihu jehly. Sundej sací hadici od zhášecí klapy a podívej se dovnitř Třeba pomocí zrcátka a světla.

Nedal jsi žádné informace o motoru - Kod motoru, kolik najeto, na jaký olej, lhůty výměny oleje.

  • 2 týdny později...
  • Autor

Tak asi to vyzerá naozaj na ten vstrek, chyba sa opakuje stále častejšie, zlé štarty, auto viacej dymí, občas ide normálka na plný výkon, niekedy ho akokeby dusí, kontrolka žhavenia stále bliká.

Nie som prvý majiteľ, najazdil som asi len 20tis km, auto má na tachometri 205tis km, ale určite bol stáčaný, môže mať najazdené aj 350 tis.

Kód motora je AGR, olej som vymieňal asi 2tis km dozadu.

Pozeral som, že ten regulačný vstrek nie je vôbec lacná záležitosť, nový vyjde aj okolo 350 eur.

Kde by som zohnal jazdený vstrek, ktorý mi ešte vydrží nejaký ten čas?

Ďakujem všetkým za rady

No a podíval jsi se do sacího traktu jak píšu nahoře? To tě nebude nic stát a možná budeš překvapený co tam uvidíš.

  • Autor

Dík za reakciu Pepa. Sanie mám už vyčistené, bordel tam bol poriadny, ale žiaľ, nepomohlo...závada pretrváva

Ještě zkontroluj kabeláž ke vstřiku no tak potom opravdu jiný vstřikovač

  • Autor

Čauko, tak podarilo sa mi zohnať sadu trysiek za rozumnú cenu, predávajúci mi garantoval ich funkčnosť. Tak som sa ich rozhodol vymeniť všetky. Po vybratí pôvodných som ale prišiel na to, že regulačná tryska síce pochádza z motora AGR - č.038130201F, ale ostatné 3 vstreky sú, ako som sa dočítal, z motora ALH - č.028130202P. V domnení, že motoru pomôžem, som namontoval komplet všetky trysky, čo som zohnal, teda 038130201..vyzerá to tak, že problém pominul, otáčky už idú kľudne aj do červeného poľa...motor má ale stále slabý výkon. Je možné, že pôvodný majiteľ tryskami z ALH motora navýšil jeho výkon? Ide mi o to, či naspäť namontovať tieto trysky a bude to ok, alebo mám hľadať chybu inde.

Díky moc.

Jaký máš vlastně rok výroby a kod motoru? ALH je motor 66kW. Trysky musí být vždy stejná sada. Je velmi nevhodné to plácat jak ti napadne.

ASi by to chtělo udělat z ´měřěných hodnot diagnostiku tedy LOG a ten řádně vyhodnotit.

  • Autor

Ja mám kód motora AGR, rok výroby 1998, 66kW...dokiaľ nezačal štrajkovať ten tretí vstrek, motor šiel celkom dobre.

Skrátka teraz tam mám jednu sadu a nejde to tak, ako to išlo. Skúsim tam teda asi hodiť tie 3 vstreky z ALH a uvidím, či to začne ísť tak ako predtým.

Upraveno od M1kro

To není dobrý nápad Zkusit to můžeš ,ale nemělo by to tak zůstat.

  • Autor

No štve ma to..viem, že ten motor išiel určite lepšie...vyzerá to teda tak, že som zbytočne zháňal tretí vstrek z AGR, mal som hneď zháňať z ALH..ale kto vedel, že nejaký tupec z toho urobí takýto guláš.

Proč ALH Pokud to máš AGR tak jsi měl shánět AGR. Pokud bys chtěl zvednout výkon sežeň si trysky Frateli Bosio Sprint 502 Potom tam budeš mít tak cca 87kW a to bedeš hledět jak ti to jede No a navíc kouzelně spadne spotřeba (pokud samozřejmě jezdíš normálně a nedržíš plynoý pedál na podlaze

Správně+ do AGR patří toto

038130201G 3kusy

038130201F 1kus

  • Autor

Jj, takto to mám teraz, teda 038130201G 3kusy, 038130201F 1kus..len v kombinácii 028130202P 3 kusy a 038130201F 1kus mi to išlo o poznanie lepšie

Vyskúšam ešte ten log z diagnostiky, prípadne sa dám na tom niekomu znalému zaviezť, nech zhodnotí, či je výkon adekvátny tomu motoru, alebo je problém ešte v niečom inom.

  • 10 let později...

Zdravím, u nás to dělal mrtvý kablík u ventilu na ovládání chcípací klapky. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.