Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

mne problémy pribúdajú pekne, snáď ten motor časom kľakne a do konca záruky pokiaľ možno. V piatok som šiel predbehúť starú Feldu, čo šla medzimesto 70kmh. Pri zhruba 85kmh mi zrovna vedľa predbiehaného auta začal motor strácať výkon, že vŕr vŕr vŕr klep klep klep, hoci noha stále rovnako na plynovom pedáli. Keby dačo šlo oproti a ja by som to mal vyrátané tak akurát, tak by som sa tak pekne prerátal, ak by som sa nestihol zaradiť. Ledva som tú Feldu predbehol. Žiaľ včera ani dnes sa to už neopakovalo, aspoň nie tak isto, takže v servise mi uveria čo...nič samozrejme, všetko v poriadku, nie? Ach jo. Hoci včera po naštartovaní pri rozbehu to robilo niečo podobné.... 

tak zajeď do servisu jestli to máš v záruce tady se ti to asi  nezpraví. co tu furt řešíš jako nechápu. 

Vloženo

Možná 4 roky, on říká 3 roky platil leasing a asi dva roky neplatí tak asi 5let +-. . Řetěz má původní a starty jsou hlučnější

Podle Etky ve Fabii II FL od 03/2010.

Vloženo (editace)

Sorry,ale je.Ví h..no a bude machrovat,ten člověk má dost problémů a teť ještě s autem a tady ho bude někdo častovat že je neschponej.

Hlavně jestli jsi stejnej výraz smazal když mě takhle nazval Rypicong.

Editováno: , autor: standavfr
Vloženo (editace)

Na poloze řetězky nezáleží.

Byl tady někde na to odkaz z Dílenské příručky. Ve stanovených polohách se zaaretují hřídele, otočením horního rozvodového kola se natáhne řetěz a utáhne se šroub kola na vačkovém hřídeli.

Editováno: , autor: McMatej
Vloženo (editace)

Zdravim nasiel som zaujimave video k vymene rozvodov vratane ozubeneho kolesa na kluke-predpokladam...

Pozrite si video „1,2TSi Changeover of timing chain“ na YouTube

 

 

 

Paráda :) A jaký to byl teoretický problém, který zvládnou tři dílny v republice a budou muset mít nářadí za miliony :-D 

 

Je vidět, že kdo chce, najde způsob. Kdo nechce, najde důvod. A přitom elegantní jednoduché řešení.

Editováno: , autor: froggy
Vloženo

Autorizovaný servis neudělé nic, co nemá schváleno z výrobního závodu (podle dílenské příručky, TPI...). A mimochodem, oni by ani nemohli to kolečko vyměnit, i kdyby ho někdo uměl demontovat, prostě proto, že neexistovalo jako samostatný náhradní díl. V Etce není samostatně doposud (i po poslední aktualizaci), jen jako součást opráverenské sady (rozvodové kolo 03F 105 209 G).

post-32075-0-01848900-1404928309_thumb.j

Vloženo

Na poloze řetězky nezáleží.

Byl tady někde na to odkaz z Dílenské příručky. Ve stanovených polohách se zaaretují hřídele, otočením horního rozvodového kola se natáhne řetěz a utáhne se šroub kola na vačkovém hřídeli.

Tak to jo, díky, tomě nenapadlo, že tam je jen svěrný spoj, který je schopen utáhnout čerpadlo a ventily.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...