Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Ja mam rv 04/2013 najeto 23 tis. a retez jsem jeste neslysel. Tyhle posledni ea111 budou podle me lepsi nez prvni ea211

Tyhle posledni ea111 budou podle me lepsi nez prvni ea211

asi preklep nie?

Ani ne, posledni generace cehokoli je vzdy lepsi nez prvni generace nastupce, co se vychytanosti tyka

Jenže ea111 je principiálně špatný motor... umístění katalyzátoru, rozvody, nechlazená hlava ... prostě motor na hovno :-)

Skoda, ze te nezamestnava nejaka automobilk, to by pak byly samy z principu dobry motory. Takovy hospodsky reci, kdy po nekolika pivech se ze vsech stavaji promovani odbornici na vsechno a obzvlast na principy motoru, nemaji zadnou hodnotu. Tenhle z principu nemoznej motor je ale v soucasne verzi jeden z bezproblemovejch benzinu s turbem

Naopak TSi je asi nejporuchovější turbomotor za posledních pár let. Pokud se podíváš ke konkurenci, jsou na tom všichni mnohem líp. Např. Ekoboost od Fordu je spolehlivý turbomotor, mimochodem má rozvodový řemen a chlazenou hlavu - na to VW přišlo až po 5-ti letech vyvíjení maloobjemového TSi. 

1.4 turbo od Oplu - opět bez problémů. Jenom VW TSi - přeskočené rozvody po 15-ti tisících, svolávací akce na podložky pod turbo, dochlazování katalyzátoru pomocí zvýšení bohatosti směsi... pak takové drobnosti jako pronikání benzínu do oleje, motor padá do nouzáku.. asi málo čteš. 

Ja ale nemluvim o tech prvnich kusech, ale o soucasne verzi ea111 a ac se to nezda, tech zmen tam je vic nez dost a netrpi zadnym konstrukcnim problemem.

Říkáte že první TSI budou mít problémy? mám  10/2010 tak nestrašte :D

Naopak TSi je asi nejporuchovější turbomotor za posledních pár let. Pokud se podíváš ke konkurenci, jsou na tom všichni mnohem líp. Např. Ekoboost od Fordu je spolehlivý turbomotor, mimochodem má rozvodový řemen a chlazenou hlavu - na to VW přišlo až po 5-ti letech vyvíjení maloobjemového TSi. 

1.4 turbo od Oplu - opět bez problémů. Jenom VW TSi - přeskočené rozvody po 15-ti tisících, svolávací akce na podložky pod turbo, dochlazování katalyzátoru pomocí zvýšení bohatosti směsi... pak takové drobnosti jako pronikání benzínu do oleje, motor padá do nouzáku.. asi málo čteš. 

podle mě ty statistiky nikdo nezná... Kolik se prodalo TSI a kolik ecoboostů... A pro mě porucha znamená že motor blbne, nebo prostě nejede, né že mi někdo při roční prohlídce dá někam podložku, nebo vymění rozvody....

No když ti vyměněj rozvody třikrát a furt na prd tak to není porucha?

No mně to tedy přijde jako porucha, protože bez těch tebou uvedených zásahů (podložka, rozvody) nelze motor využívat bez "blbnutí"... A prosil bych kolegy o návrat k tématu = řetěz v rozvodech.

No když ti vyměněj rozvody třikrát a furt na prd tak to není porucha?

to je extrém...

To je můj případ........ mám poslední rozvody co byly před tím než jsou nyní s novým ozubeným kolem.......

njn, zase znám lidi s původním :)

těžko říct no...... třeba sem moc náročnej..... :D

Jinak si myslím že krom turba se jiný poruchy neprojevujou moc ne? nebo z mého okolí tedy ne...krom turba a rozvodů

to je extrém...

jj, standard je dvakrát.... :kol-44:  Jen na foru jich je asi 70 po alespoň jedné výměně řetězu. Turba jsou OK, tam byl problém jen ze začátku výroby.

Rozvody pitomý...ne jednou sem už uvažoval o výměně...ale za co? :D nic rozumnýho sem nenašel :D

Leda ze sveho zainvestovat za novy typ rozvodu s novym ozubenym kolem, neboli mit ty soucasne, pak by to nezlobilo, ne?

Mám ještě záruku na ty nynější...čekám do jara kdy mi záruka končí...nechám znovu změřit napínák a budu se modlit...teď mám naměřeno 70 mm...před dvěma měsíci.

jj, standard je dvakrát.... :kol-44:  Jen na foru jich je asi 70 po alespoň jedné výměně řetězu. Turba jsou OK, tam byl problém jen ze začátku výroby.

70 co se ozvali a svěřili na fóru z té hromady aut je prdlajs(myšleno samozřejmě s nadsázkou). Ovšem je to drsné v této době. Pokaždé si u toho vzpomenu jak "otec Favorita" povídá u prezentace úprav na motoru v porovnání se starým jak a kde co posílili a jeho syn jako šéf vývoje agregátů to takto zmrví....

To to pěkně počubil...že mu děkuju :D

Jeho syn byl tlacen na extremni usporu nakladu, docela by bylo zajimavy videt s cim konstrukteri prichazeli a co jim ekonomove seskrtali.

Upraveno od Pandora

Myslím si že na začátku to mohl být velmi zajímavej motor...když si vzpomenu jak fábka tahala před podložkou pod turbo....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.