Srpen 24, 201411 r Ja mam rv 04/2013 najeto 23 tis. a retez jsem jeste neslysel. Tyhle posledni ea111 budou podle me lepsi nez prvni ea211
Srpen 24, 201411 r Ani ne, posledni generace cehokoli je vzdy lepsi nez prvni generace nastupce, co se vychytanosti tyka
Srpen 24, 201411 r Jenže ea111 je principiálně špatný motor... umístění katalyzátoru, rozvody, nechlazená hlava ... prostě motor na hovno :-)
Srpen 24, 201411 r Skoda, ze te nezamestnava nejaka automobilk, to by pak byly samy z principu dobry motory. Takovy hospodsky reci, kdy po nekolika pivech se ze vsech stavaji promovani odbornici na vsechno a obzvlast na principy motoru, nemaji zadnou hodnotu. Tenhle z principu nemoznej motor je ale v soucasne verzi jeden z bezproblemovejch benzinu s turbem
Srpen 24, 201411 r Naopak TSi je asi nejporuchovější turbomotor za posledních pár let. Pokud se podíváš ke konkurenci, jsou na tom všichni mnohem líp. Např. Ekoboost od Fordu je spolehlivý turbomotor, mimochodem má rozvodový řemen a chlazenou hlavu - na to VW přišlo až po 5-ti letech vyvíjení maloobjemového TSi. 1.4 turbo od Oplu - opět bez problémů. Jenom VW TSi - přeskočené rozvody po 15-ti tisících, svolávací akce na podložky pod turbo, dochlazování katalyzátoru pomocí zvýšení bohatosti směsi... pak takové drobnosti jako pronikání benzínu do oleje, motor padá do nouzáku.. asi málo čteš.
Srpen 24, 201411 r Ja ale nemluvim o tech prvnich kusech, ale o soucasne verzi ea111 a ac se to nezda, tech zmen tam je vic nez dost a netrpi zadnym konstrukcnim problemem.
Srpen 24, 201411 r Naopak TSi je asi nejporuchovější turbomotor za posledních pár let. Pokud se podíváš ke konkurenci, jsou na tom všichni mnohem líp. Např. Ekoboost od Fordu je spolehlivý turbomotor, mimochodem má rozvodový řemen a chlazenou hlavu - na to VW přišlo až po 5-ti letech vyvíjení maloobjemového TSi. 1.4 turbo od Oplu - opět bez problémů. Jenom VW TSi - přeskočené rozvody po 15-ti tisících, svolávací akce na podložky pod turbo, dochlazování katalyzátoru pomocí zvýšení bohatosti směsi... pak takové drobnosti jako pronikání benzínu do oleje, motor padá do nouzáku.. asi málo čteš. podle mě ty statistiky nikdo nezná... Kolik se prodalo TSI a kolik ecoboostů... A pro mě porucha znamená že motor blbne, nebo prostě nejede, né že mi někdo při roční prohlídce dá někam podložku, nebo vymění rozvody....
Srpen 24, 201411 r No mně to tedy přijde jako porucha, protože bez těch tebou uvedených zásahů (podložka, rozvody) nelze motor využívat bez "blbnutí"... A prosil bych kolegy o návrat k tématu = řetěz v rozvodech.
Srpen 24, 201411 r No když ti vyměněj rozvody třikrát a furt na prd tak to není porucha? to je extrém...
Srpen 24, 201411 r To je můj případ........ mám poslední rozvody co byly před tím než jsou nyní s novým ozubeným kolem.......
Srpen 24, 201411 r Jinak si myslím že krom turba se jiný poruchy neprojevujou moc ne? nebo z mého okolí tedy ne...krom turba a rozvodů
Srpen 24, 201411 r to je extrém... jj, standard je dvakrát.... Jen na foru jich je asi 70 po alespoň jedné výměně řetězu. Turba jsou OK, tam byl problém jen ze začátku výroby.
Srpen 24, 201411 r Rozvody pitomý...ne jednou sem už uvažoval o výměně...ale za co? nic rozumnýho sem nenašel
Srpen 24, 201411 r Leda ze sveho zainvestovat za novy typ rozvodu s novym ozubenym kolem, neboli mit ty soucasne, pak by to nezlobilo, ne?
Srpen 24, 201411 r Mám ještě záruku na ty nynější...čekám do jara kdy mi záruka končí...nechám znovu změřit napínák a budu se modlit...teď mám naměřeno 70 mm...před dvěma měsíci.
Srpen 24, 201411 r jj, standard je dvakrát.... Jen na foru jich je asi 70 po alespoň jedné výměně řetězu. Turba jsou OK, tam byl problém jen ze začátku výroby. 70 co se ozvali a svěřili na fóru z té hromady aut je prdlajs(myšleno samozřejmě s nadsázkou). Ovšem je to drsné v této době. Pokaždé si u toho vzpomenu jak "otec Favorita" povídá u prezentace úprav na motoru v porovnání se starým jak a kde co posílili a jeho syn jako šéf vývoje agregátů to takto zmrví....
Srpen 24, 201411 r Jeho syn byl tlacen na extremni usporu nakladu, docela by bylo zajimavy videt s cim konstrukteri prichazeli a co jim ekonomove seskrtali. Upraveno Srpen 24, 201411 r od Pandora
Srpen 24, 201411 r Myslím si že na začátku to mohl být velmi zajímavej motor...když si vzpomenu jak fábka tahala před podložkou pod turbo....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.