Přejít na obsah

Řetěz v rozvodech 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

Tak zasílám Vám tři videa. Na jednom videu je normální start a na druhém videu kde chrasti rozvody (+ video staré rozvody). Začíná celý koloběh znovu jako před 30 000km.

První výměna rozvodu byla ve 20 000 kilometrech. 
Teďkon mám necelých 60 000 kilometrů a opět to začíná čím dál více chrastit jako dřive. 

V říjnu jdu na servisní prohlídku a nevím jestli si mám nechat změřit napínák chtějí za to 580 Kč.

 

Tady jsem měl první rozvody a 20tkm najeto: 

http://youtu.be/Y5QlPBxfmPY

 

Tady video s normální startem: 

http://youtu.be/Z_WCFfTroSU

 

 

Tady druhé rozvody opět začínají čim dal vice chrastit najeto 57tkm 

http://youtu.be/NndwFMDrUo8

Editováno: , autor: legomaniak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přešel jsem na TSI z HTP.

U HTP to téměř vždy u studeného staru zachrastilo a čím se víc blížila výměna oleje to bylo horší a horší (najeto 142tis...interval po 15tis.) ale to je asi charakteristika HTP.

Mé TSI si také u studeného motoru řetězem někdy zachrastí (najeto 50tis. r.v.4/13)...

Po četbě tady mi ale připadá že to bude spíš souhrnem událostí:

- použitý olej a servisní interval - 30 tis. je přespříliš a 0w30 no nevím nevím...a hlídání hladiny oleje v motoru...kdopak to dělá?...čím míň oleje tím hůř, stejně jak u HTP...

- vytáčení motoru za studena...X krát jsem tenhle nešvar vytýkal známým...a pak v zimě při -10 hned po nastartování plnej céres...

- jízda na nízké otáčky...ano spotřeba jde dolů ale rozvody dostanou na prdel...mě optimálně připadá vše nad 2tis...

A samo technická vada se nikdy vyloučit nedá...

Pokud už to tady někde tahle bylo napsáno tak se hluboce omlouvám :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro zajímavost ještě doplním...

TSI mám jen krátce. 1. majitel byla Škoda a.s. a až teď jsem si všiml že v servisce mám kód QI6 (interval prohlídek vozidla 30000 km nebo 2 roky) prodejce něco v tom smyslu povídal ale moc jsem tomu nevěnoval pozornost. Zaujal mě ale zápis v servisce. První kontrola byla po 22 614 km provedená jako inspekční servis, nic jiného v těch políčkách není zaškrtnuto ale předpokládám, že olej měnili. Další servis byl při 42 383km tam už je olej s X dalším zaškrtnut.

Co z toho plyne? Že Matrix a.s., který provádí servis pro služební vozy Škody a.s. zjevně ví co dělá - nedodržuje totiž prodloužený servisní interval...Proč asi?

Možná by to bylo na zvláštní vlákno...

A po dnešní kontrole oleje (50 010km) je hladina lehce pod polovinou rysky na měrce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V pondělí jsem tady psal ohledně problému s rozvody /VW Golf VI 1.2 TSI 77 kW/. Dneska jsem auto vyzvedl, změřili vysunutí napínáku, kompresi motoru a vše vyšlo v pořádku. Zvláštní je, že jsem dneska s autem popojížděl krátké trasy a ani jednou se nestalo, že by byl problém se zahrčením po startu nebo že by řetěz v průběhu jízdy drhnul o kryty /což předtím dělalo, hlavně po každé krátké jízdě bylo jasné, že se rachot od rozvodů objeví/, zvláštní, tak uvidíme jak dlouho to vydrží v klidu. Potom jsme řešili ještě smrad benzínu kolem auta /nějak mi neseděla spotřeba benzínu a kolem auta byl velice často v poslední době cítit benzín/, chyba byla v palivovém filtru, kde prosakovalo palivo, odstraněno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pani, precital som to cele a jednu chvilu som hladal povraz, ale zase neskor to uz bolo o nieco pozitivnejsie.

NENASERTE SA a povedzte mi, prosim, ci je toto v poriadku.

 

 

Po starte, vacsinou pri studenom motore sa mi raz za cas ozve zarapkanie na nejaku sekundu, max dve.

bolo tu povedane, ze je to normalne a aj v servise mi to tvrdia. O mesiac idem na prvu garancku, tak aby som vedel oponovat ak by ma chceli odrbavat. Aj ked musim povedat, ze zatial som, vynimocne, so servisom spokojny. Auto je vyrobene 11/2012, takze tam vsetky tie "preventivne" opatrenia, o ktorych ste tu pisali.

 

Vopred vdaka za odpovede.

Editováno: , autor: Bercyy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto je v pohode. Zriedkavo, ale podobný zvuk vydáva niekedy aj môj motor. Reťaz bola meraná, výsledok: 69 mm. Takže to je v poriadku, neriešil by som to. Akurát pred skončením záruky sa pripomeň v servise s touto "vadou", nech máš na papieri že ti to rachtá ako poistku pre prípad že by sa niečo stalo po skončení záruky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedělá to drnčení slavná tyčka regulace turba, respektive talířek ventilu Wastegate, který má mít volné uložení? Musel bys někoho požádat, ať ti to protůruje a poslouchat, odkud ten zvuk jde.

Servisní informace: Raslování / cinkání / řinčení z oblasti motorového prostoru
Datum zveřejnění: 18.10.2012


Vyjádření zákazníka/ zjištění dílny

Rušivé hluky (raslování, cinkání, řinčení) z přední části vozu (z motorového prostoru) při rozjezdu nebo při krátkém přidání plynu.

Technické pozadí

Hluk způsobuje volně uložený talířek ventilu WESTGATE v turbodmychadle, který je rozkmitáván prouděním výfukových plynů turbodmychadlem.

Talířek musí být uložený volně z důvodu dilatace a přesnému navedení do sedla.

Uvedené hluky nemají žádný vliv na funkčnost nebo provozuschopnost turbodmychadla motoru.

Zavedení v sérii

Opatření

Informace pro zákazníka


Vysvětlete prosím zákazníkovi příčinu hluku


Neprovádějte žádné opravy - není možné jiné technické řešení.



Vlákno je ZDE.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tiež ma to napadlo, ale sa mi zdalo divné, že by sa to dialo po zatvorení klapky, keď kotúč ventilu wastegate vlastne nemá čo rozvibrovať, navyše mi to prišlo v prílišnej korelácii s klesajúcimi otáčkami motora. To TPI som už niekde čítal, fascinoval ma postoj škodovky, vysvetlite..... neprevádzajte...... Ale môže byť ako píšeš, podľa vyjadrenia servisu je všetko OK, nakoľko nesvietia kontrolky, popravde sa ale desím že sa raz rozsvietia počas razantného predbiehania, pričom oproti sa bude rútiť konštantnou rýchlosťou 80km.h-1 30t kolos a ja budem mať k dispozícii výkon a moment š100. Tiež vám to občas pošklbáva na voľnobehu a občas dochne pri rozjazde?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...