Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Tak zasílám Vám tři videa. Na jednom videu je normální start a na druhém videu kde chrasti rozvody (+ video staré rozvody). Začíná celý koloběh znovu jako před 30 000km.

První výměna rozvodu byla ve 20 000 kilometrech. 
Teďkon mám necelých 60 000 kilometrů a opět to začíná čím dál více chrastit jako dřive. 

V říjnu jdu na servisní prohlídku a nevím jestli si mám nechat změřit napínák chtějí za to 580 Kč.

 

Tady jsem měl první rozvody a 20tkm najeto: 

http://youtu.be/Y5QlPBxfmPY

 

Tady video s normální startem: 

http://youtu.be/Z_WCFfTroSU

 

 

Tady druhé rozvody opět začínají čim dal vice chrastit najeto 57tkm 

http://youtu.be/NndwFMDrUo8

Upraveno od legomaniak

Dle mého názoru je to třetí video opravdu "bez známek nestandartního projevu" a tudíž nebude nic k řešení.

Nechcel som to takto napisat aby ma tu nejaky majster neopravoval ale priklanam sa ku kubinovmu nazoru PS:kubino uz mas vlakno na jetaka?

juraji, píši ti to už po několikáté a toto je naposled - sakra chlape hledej! Vlákno tady má. To si ho neumíš najít?

Sak on sa mohol ozvat sam nie?

Úplne minimálne zachrčanie, mne to niekedy aj horšie spraví, zatiaľ mi to ani jeden z 10 servisov neuznal na ďalšiu výmenu, tak to neriešim a jazdím.

hele, takhle mi zavrčelo auto hned první start když jsem si ho přebíral, úplně normální...

 

Proč do motoru nejde udělat něco, co by olej natlakovalo ještě před startem ? :)

Přešel jsem na TSI z HTP.

U HTP to téměř vždy u studeného staru zachrastilo a čím se víc blížila výměna oleje to bylo horší a horší (najeto 142tis...interval po 15tis.) ale to je asi charakteristika HTP.

Mé TSI si také u studeného motoru řetězem někdy zachrastí (najeto 50tis. r.v.4/13)...

Po četbě tady mi ale připadá že to bude spíš souhrnem událostí:

- použitý olej a servisní interval - 30 tis. je přespříliš a 0w30 no nevím nevím...a hlídání hladiny oleje v motoru...kdopak to dělá?...čím míň oleje tím hůř, stejně jak u HTP...

- vytáčení motoru za studena...X krát jsem tenhle nešvar vytýkal známým...a pak v zimě při -10 hned po nastartování plnej céres...

- jízda na nízké otáčky...ano spotřeba jde dolů ale rozvody dostanou na prdel...mě optimálně připadá vše nad 2tis...

A samo technická vada se nikdy vyloučit nedá...

Pokud už to tady někde tahle bylo napsáno tak se hluboce omlouvám :kol-28:

Pro zajímavost ještě doplním...

TSI mám jen krátce. 1. majitel byla Škoda a.s. a až teď jsem si všiml že v servisce mám kód QI6 (interval prohlídek vozidla 30000 km nebo 2 roky) prodejce něco v tom smyslu povídal ale moc jsem tomu nevěnoval pozornost. Zaujal mě ale zápis v servisce. První kontrola byla po 22 614 km provedená jako inspekční servis, nic jiného v těch políčkách není zaškrtnuto ale předpokládám, že olej měnili. Další servis byl při 42 383km tam už je olej s X dalším zaškrtnut.

Co z toho plyne? Že Matrix a.s., který provádí servis pro služební vozy Škody a.s. zjevně ví co dělá - nedodržuje totiž prodloužený servisní interval...Proč asi?

Možná by to bylo na zvláštní vlákno...

A po dnešní kontrole oleje (50 010km) je hladina lehce pod polovinou rysky na měrce.

Asi si auto vypýtalo servis skôr podľa charakteru jazdenia. Premenlivé sú také.

Tak ako píše akubus. A ak si PP vypítal servis po 22, resp. 20 tisíc km, tak s tým autom sa asi nikto nemaznal. Čo je na jednej strane dobré, ma druhej strane chcelo by to ten interval výmeny oleja skrátiť.

A inšpekčný servis zahŕňa aj výmenu oleja ?

U mňa áno, ale inak dobrá otázka. Teoreticky nemusí.

Pýtam sa preto, lebo tam martt dopísal, že výmena oleja zaškrtnutá nie je. A olej je až pri druhej prehliadke v servise

V pondělí jsem tady psal ohledně problému s rozvody /VW Golf VI 1.2 TSI 77 kW/. Dneska jsem auto vyzvedl, změřili vysunutí napínáku, kompresi motoru a vše vyšlo v pořádku. Zvláštní je, že jsem dneska s autem popojížděl krátké trasy a ani jednou se nestalo, že by byl problém se zahrčením po startu nebo že by řetěz v průběhu jízdy drhnul o kryty /což předtím dělalo, hlavně po každé krátké jízdě bylo jasné, že se rachot od rozvodů objeví/, zvláštní, tak uvidíme jak dlouho to vydrží v klidu. Potom jsme řešili ještě smrad benzínu kolem auta /nějak mi neseděla spotřeba benzínu a kolem auta byl velice často v poslední době cítit benzín/, chyba byla v palivovém filtru, kde prosakovalo palivo, odstraněno.

Tak pani, precital som to cele a jednu chvilu som hladal povraz, ale zase neskor to uz bolo o nieco pozitivnejsie.

NENASERTE SA a povedzte mi, prosim, ci je toto v poriadku.

 

 

Po starte, vacsinou pri studenom motore sa mi raz za cas ozve zarapkanie na nejaku sekundu, max dve.

bolo tu povedane, ze je to normalne a aj v servise mi to tvrdia. O mesiac idem na prvu garancku, tak aby som vedel oponovat ak by ma chceli odrbavat. Aj ked musim povedat, ze zatial som, vynimocne, so servisom spokojny. Auto je vyrobene 11/2012, takze tam vsetky tie "preventivne" opatrenia, o ktorych ste tu pisali.

 

Vopred vdaka za odpovede.

Upraveno od Bercyy

Něco tam sice zahuhlá, ale to chce nahrát přímo motor při otevřené kapotě. Rachocení 1-3 vteřiny je podle výrobce běžný projev. Maximálně ti můžou změřit délku napnutí řetězu. Ale to asi nebude zdarma, pokud se to tedy vejde do 74 mm.

Vdaka, aj som chcel nahravat priamo na motore, ale ked to nerobi vzdy a toto bolo asi sieste video, tak som si povedal, ze seriem na to a ak to urobi hadam to bude pocut. No a Murphy zakon- urobilo. :kol-72:

Mne ked je engine studeny tak sa ta retaz ozve ale nezarachoti len da o sebe vediet Tsi ma velmi zvlastny zvuk ked je na sytici

Toto je v pohode. Zriedkavo, ale podobný zvuk vydáva niekedy aj môj motor. Reťaz bola meraná, výsledok: 69 mm. Takže to je v poriadku, neriešil by som to. Akurát pred skončením záruky sa pripomeň v servise s touto "vadou", nech máš na papieri že ti to rachtá ako poistku pre prípad že by sa niečo stalo po skončení záruky.

Mám taktiež otázku na zvuk motora, štart je podľa škodofky  taký "normálny", ale neviete identifikovať ten zvuk po ubraní plynu, príde mi to ako keby retiazka počítala zuby na ozubených kolieskach.

http://youtu.be/7fy4ueN9AAE

Nedělá to drnčení slavná tyčka regulace turba, respektive talířek ventilu Wastegate, který má mít volné uložení? Musel bys někoho požádat, ať ti to protůruje a poslouchat, odkud ten zvuk jde.

Servisní informace: Raslování / cinkání / řinčení z oblasti motorového prostoru
Datum zveřejnění: 18.10.2012


Vyjádření zákazníka/ zjištění dílny

Rušivé hluky (raslování, cinkání, řinčení) z přední části vozu (z motorového prostoru) při rozjezdu nebo při krátkém přidání plynu.

Technické pozadí

Hluk způsobuje volně uložený talířek ventilu WESTGATE v turbodmychadle, který je rozkmitáván prouděním výfukových plynů turbodmychadlem.

Talířek musí být uložený volně z důvodu dilatace a přesnému navedení do sedla.

Uvedené hluky nemají žádný vliv na funkčnost nebo provozuschopnost turbodmychadla motoru.

Zavedení v sérii

Opatření

Informace pro zákazníka


Vysvětlete prosím zákazníkovi příčinu hluku


Neprovádějte žádné opravy - není možné jiné technické řešení.



Vlákno je ZDE.

Tiež ma to napadlo, ale sa mi zdalo divné, že by sa to dialo po zatvorení klapky, keď kotúč ventilu wastegate vlastne nemá čo rozvibrovať, navyše mi to prišlo v prílišnej korelácii s klesajúcimi otáčkami motora. To TPI som už niekde čítal, fascinoval ma postoj škodovky, vysvetlite..... neprevádzajte...... Ale môže byť ako píšeš, podľa vyjadrenia servisu je všetko OK, nakoľko nesvietia kontrolky, popravde sa ale desím že sa raz rozsvietia počas razantného predbiehania, pričom oproti sa bude rútiť konštantnou rýchlosťou 80km.h-1 30t kolos a ja budem mať k dispozícii výkon a moment š100. Tiež vám to občas pošklbáva na voľnobehu a občas dochne pri rozjazde?

To sklabanie na volnobehu citim aj ja. Je tu o tom pisane, mam pocit, ze ,nieco ohladom sviecok? Dochnutie pri rozjazde, hmm ako to myslis? Zaradis 1, pridas plyn, pustas spojku zacne sa to dusenie?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.