dzejkob Vloženo 7. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2014 mne problémy pribúdajú pekne, snáď ten motor časom kľakne a do konca záruky pokiaľ možno. V piatok som šiel predbehúť starú Feldu, čo šla medzimesto 70kmh. Pri zhruba 85kmh mi zrovna vedľa predbiehaného auta začal motor strácať výkon, že vŕr vŕr vŕr klep klep klep, hoci noha stále rovnako na plynovom pedáli. Keby dačo šlo oproti a ja by som to mal vyrátané tak akurát, tak by som sa tak pekne prerátal, ak by som sa nestihol zaradiť. Ledva som tú Feldu predbehol. Žiaľ včera ani dnes sa to už neopakovalo, aspoň nie tak isto, takže v servise mi uveria čo...nič samozrejme, všetko v poriadku, nie? Ach jo. Hoci včera po naštartovaní pri rozbehu to robilo niečo podobné.... tak zajeď do servisu jestli to máš v záruce tady se ti to asi nezpraví. co tu furt řešíš jako nechápu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 7. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2014 Přečti si to celý než reaguješ,v autorizáku ho poslali do zadele,že je všechno v pořádku. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzejkob Vloženo 7. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2014 (editace) to je jeho problem ze je neschopnej Editováno: 7. Červenec 2014, autor: Pawouk Odstraněna citace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2014 Hm, opravdu hodnotná rada. A já dám jednu tobě - necituj přímo předcházející příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2014 Možná 4 roky, on říká 3 roky platil leasing a asi dva roky neplatí tak asi 5let +-. . Řetěz má původní a starty jsou hlučnější Podle Etky ve Fabii II FL od 03/2010. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 7. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2014 (editace) Dzejkobe jseš ... Editováno: 7. Červenec 2014, autor: Pawouk 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2014 Klídek, takové výrazy sem nepatří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 7. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2014 (editace) Sorry,ale je.Ví h..no a bude machrovat,ten člověk má dost problémů a teť ještě s autem a tady ho bude někdo častovat že je neschponej. Hlavně jestli jsi stejnej výraz smazal když mě takhle nazval Rypicong. Editováno: 7. Červenec 2014, autor: standavfr 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 7. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2014 ty jsi ale vyloženě provokoval a koledoval jsi si o to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2014 Pánové, vyřeště si svoje rozbroje přes SZ. Ať nejsem nucen použít restrikcí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzejkob Vloženo 7. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2014 (editace) sory Editováno: 8. Červenec 2014, autor: dzejkob Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kleofil Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Zdravim nasiel som zaujimave video k vymene rozvodov vratane ozubeneho kolesa na kluke-predpokladam... Pozrite si video „1,2TSi Changeover of timing chain“ na YouTube https://www.youtube.com/watch?v=uht2ROfERuw&feature=youtube_gdata_player 8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 toto je to čo sme neoficiálne hovorili , pre neveriacich ako sa to koliečko ľahko nechá vymeniť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 kleofile, super práce! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 pekné to tam vnútri je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Ekkar si to určite vychutná 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 9. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2014 Pekné ?! Si asi ešte nevidel "motor" ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 9. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2014 "good work" a teraz si to všetci rachtáči budú chcieť nechať vymeniť bol by som zvedavý, keby som s tým videom naklusal do servisu, jak by na to čumeli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 9. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2014 Aby to nebylo bráno alibisticky, ale nejsme sami.... http://www.youtube.com/watch?v=HQpQIi7gI_U Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Finley Vloženo 9. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2014 Video od Kleofila - Nechápu jak nastavil úhlovou polohu řětězky na klice. Asi od oka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 9. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2014 (editace) Na poloze řetězky nezáleží. Byl tady někde na to odkaz z Dílenské příručky. Ve stanovených polohách se zaaretují hřídele, otočením horního rozvodového kola se natáhne řetěz a utáhne se šroub kola na vačkovém hřídeli. Editováno: 9. Červenec 2014, autor: McMatej 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 9. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2014 (editace) Zdravim nasiel som zaujimave video k vymene rozvodov vratane ozubeneho kolesa na kluke-predpokladam... Pozrite si video „1,2TSi Changeover of timing chain“ na YouTube Paráda A jaký to byl teoretický problém, který zvládnou tři dílny v republice a budou muset mít nářadí za miliony :-D Je vidět, že kdo chce, najde způsob. Kdo nechce, najde důvod. A přitom elegantní jednoduché řešení. Editováno: 9. Červenec 2014, autor: froggy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2014 Autorizovaný servis neudělé nic, co nemá schváleno z výrobního závodu (podle dílenské příručky, TPI...). A mimochodem, oni by ani nemohli to kolečko vyměnit, i kdyby ho někdo uměl demontovat, prostě proto, že neexistovalo jako samostatný náhradní díl. V Etce není samostatně doposud (i po poslední aktualizaci), jen jako součást opráverenské sady (rozvodové kolo 03F 105 209 G). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Finley Vloženo 9. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2014 Na poloze řetězky nezáleží. Byl tady někde na to odkaz z Dílenské příručky. Ve stanovených polohách se zaaretují hřídele, otočením horního rozvodového kola se natáhne řetěz a utáhne se šroub kola na vačkovém hřídeli. Tak to jo, díky, tomě nenapadlo, že tam je jen svěrný spoj, který je schopen utáhnout čerpadlo a ventily. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kleofil Vloženo 9. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2014 Tak hadam nejake svetielko nadeje aj pre nas prvych, testujucich.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.