vormen Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Ja mam rv 04/2013 najeto 23 tis. a retez jsem jeste neslysel. Tyhle posledni ea111 budou podle me lepsi nez prvni ea211 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Tyhle posledni ea111 budou podle me lepsi nez prvni ea211 asi preklep nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Ani ne, posledni generace cehokoli je vzdy lepsi nez prvni generace nastupce, co se vychytanosti tyka 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Jenže ea111 je principiálně špatný motor... umístění katalyzátoru, rozvody, nechlazená hlava ... prostě motor na hovno :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Skoda, ze te nezamestnava nejaka automobilk, to by pak byly samy z principu dobry motory. Takovy hospodsky reci, kdy po nekolika pivech se ze vsech stavaji promovani odbornici na vsechno a obzvlast na principy motoru, nemaji zadnou hodnotu. Tenhle z principu nemoznej motor je ale v soucasne verzi jeden z bezproblemovejch benzinu s turbem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Naopak TSi je asi nejporuchovější turbomotor za posledních pár let. Pokud se podíváš ke konkurenci, jsou na tom všichni mnohem líp. Např. Ekoboost od Fordu je spolehlivý turbomotor, mimochodem má rozvodový řemen a chlazenou hlavu - na to VW přišlo až po 5-ti letech vyvíjení maloobjemového TSi. 1.4 turbo od Oplu - opět bez problémů. Jenom VW TSi - přeskočené rozvody po 15-ti tisících, svolávací akce na podložky pod turbo, dochlazování katalyzátoru pomocí zvýšení bohatosti směsi... pak takové drobnosti jako pronikání benzínu do oleje, motor padá do nouzáku.. asi málo čteš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Ja ale nemluvim o tech prvnich kusech, ale o soucasne verzi ea111 a ac se to nezda, tech zmen tam je vic nez dost a netrpi zadnym konstrukcnim problemem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Říkáte že první TSI budou mít problémy? mám 10/2010 tak nestrašte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Naopak TSi je asi nejporuchovější turbomotor za posledních pár let. Pokud se podíváš ke konkurenci, jsou na tom všichni mnohem líp. Např. Ekoboost od Fordu je spolehlivý turbomotor, mimochodem má rozvodový řemen a chlazenou hlavu - na to VW přišlo až po 5-ti letech vyvíjení maloobjemového TSi. 1.4 turbo od Oplu - opět bez problémů. Jenom VW TSi - přeskočené rozvody po 15-ti tisících, svolávací akce na podložky pod turbo, dochlazování katalyzátoru pomocí zvýšení bohatosti směsi... pak takové drobnosti jako pronikání benzínu do oleje, motor padá do nouzáku.. asi málo čteš. podle mě ty statistiky nikdo nezná... Kolik se prodalo TSI a kolik ecoboostů... A pro mě porucha znamená že motor blbne, nebo prostě nejede, né že mi někdo při roční prohlídce dá někam podložku, nebo vymění rozvody.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 No když ti vyměněj rozvody třikrát a furt na prd tak to není porucha? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 No mně to tedy přijde jako porucha, protože bez těch tebou uvedených zásahů (podložka, rozvody) nelze motor využívat bez "blbnutí"... A prosil bych kolegy o návrat k tématu = řetěz v rozvodech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 No když ti vyměněj rozvody třikrát a furt na prd tak to není porucha? to je extrém... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 To je můj případ........ mám poslední rozvody co byly před tím než jsou nyní s novým ozubeným kolem....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 njn, zase znám lidi s původním Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 těžko říct no...... třeba sem moc náročnej..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Jinak si myslím že krom turba se jiný poruchy neprojevujou moc ne? nebo z mého okolí tedy ne...krom turba a rozvodů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 to je extrém... jj, standard je dvakrát.... Jen na foru jich je asi 70 po alespoň jedné výměně řetězu. Turba jsou OK, tam byl problém jen ze začátku výroby. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 njn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Rozvody pitomý...ne jednou sem už uvažoval o výměně...ale za co? nic rozumnýho sem nenašel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Leda ze sveho zainvestovat za novy typ rozvodu s novym ozubenym kolem, neboli mit ty soucasne, pak by to nezlobilo, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Mám ještě záruku na ty nynější...čekám do jara kdy mi záruka končí...nechám znovu změřit napínák a budu se modlit...teď mám naměřeno 70 mm...před dvěma měsíci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 jj, standard je dvakrát.... Jen na foru jich je asi 70 po alespoň jedné výměně řetězu. Turba jsou OK, tam byl problém jen ze začátku výroby. 70 co se ozvali a svěřili na fóru z té hromady aut je prdlajs(myšleno samozřejmě s nadsázkou). Ovšem je to drsné v této době. Pokaždé si u toho vzpomenu jak "otec Favorita" povídá u prezentace úprav na motoru v porovnání se starým jak a kde co posílili a jeho syn jako šéf vývoje agregátů to takto zmrví.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 To to pěkně počubil...že mu děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 (editace) Jeho syn byl tlacen na extremni usporu nakladu, docela by bylo zajimavy videt s cim konstrukteri prichazeli a co jim ekonomove seskrtali. Editováno: 24. Srpen 2014, autor: Pandora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Myslím si že na začátku to mohl být velmi zajímavej motor...když si vzpomenu jak fábka tahala před podložkou pod turbo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.