Přejít na obsah

Řetěz v rozvodech 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

Skoda, ze te nezamestnava nejaka automobilk, to by pak byly samy z principu dobry motory. Takovy hospodsky reci, kdy po nekolika pivech se ze vsech stavaji promovani odbornici na vsechno a obzvlast na principy motoru, nemaji zadnou hodnotu. Tenhle z principu nemoznej motor je ale v soucasne verzi jeden z bezproblemovejch benzinu s turbem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naopak TSi je asi nejporuchovější turbomotor za posledních pár let. Pokud se podíváš ke konkurenci, jsou na tom všichni mnohem líp. Např. Ekoboost od Fordu je spolehlivý turbomotor, mimochodem má rozvodový řemen a chlazenou hlavu - na to VW přišlo až po 5-ti letech vyvíjení maloobjemového TSi. 

1.4 turbo od Oplu - opět bez problémů. Jenom VW TSi - přeskočené rozvody po 15-ti tisících, svolávací akce na podložky pod turbo, dochlazování katalyzátoru pomocí zvýšení bohatosti směsi... pak takové drobnosti jako pronikání benzínu do oleje, motor padá do nouzáku.. asi málo čteš. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naopak TSi je asi nejporuchovější turbomotor za posledních pár let. Pokud se podíváš ke konkurenci, jsou na tom všichni mnohem líp. Např. Ekoboost od Fordu je spolehlivý turbomotor, mimochodem má rozvodový řemen a chlazenou hlavu - na to VW přišlo až po 5-ti letech vyvíjení maloobjemového TSi. 

1.4 turbo od Oplu - opět bez problémů. Jenom VW TSi - přeskočené rozvody po 15-ti tisících, svolávací akce na podložky pod turbo, dochlazování katalyzátoru pomocí zvýšení bohatosti směsi... pak takové drobnosti jako pronikání benzínu do oleje, motor padá do nouzáku.. asi málo čteš. 

podle mě ty statistiky nikdo nezná... Kolik se prodalo TSI a kolik ecoboostů... A pro mě porucha znamená že motor blbne, nebo prostě nejede, né že mi někdo při roční prohlídce dá někam podložku, nebo vymění rozvody....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, standard je dvakrát.... :kol-44:  Jen na foru jich je asi 70 po alespoň jedné výměně řetězu. Turba jsou OK, tam byl problém jen ze začátku výroby.

70 co se ozvali a svěřili na fóru z té hromady aut je prdlajs(myšleno samozřejmě s nadsázkou). Ovšem je to drsné v této době. Pokaždé si u toho vzpomenu jak "otec Favorita" povídá u prezentace úprav na motoru v porovnání se starým jak a kde co posílili a jeho syn jako šéf vývoje agregátů to takto zmrví....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...