kenet Vloženo 16. Únor 2013 Sdílet Vloženo 16. Únor 2013 Pánové prosím o radu ja už jsem v koncích auto octavia 1,6 75 kw BFG auto normálně topí ale nejde ohřát tak po 20 km začne stoupat teplota a když dosáhne cca 70 stupnu spustí se větráky na chladiči když vypnu motor větráky taky vypnou,uberuli plyn nebo při jízdě z kopce teplota postuně klesá uplně dolu,čidlo teploty i termostat jsou nové,chybu to žádnou nevykazuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 16. Únor 2013 Sdílet Vloženo 16. Únor 2013 A zkoušel jsi ten termostat v horké vodě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 16. Únor 2013 Sdílet Vloženo 16. Únor 2013 Ale určitě se nemají pouštět větráky při 70°C teplotě motoru, pokud neběží klima. Co jednotka dochlazování? Myslím ty relátka pod baterkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 16. Únor 2013 Sdílet Vloženo 16. Únor 2013 No, mně napadlo, že čidlo teploty je dvojité. Jedno pro budík a druhé pro ŘJ. Jen chci říct, že to co ukazuje budík nemusí "vidět" ŘJ. Nicméně ta doba ohřevu motoru je pro benzín nějak dlouhá, to je taky fakt. Kdyby psal o TDI, tak mu to potvrdím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lonanek Vloženo 16. Únor 2013 Sdílet Vloženo 16. Únor 2013 Také by pravděpodobně při trvale nízké teplotě motoru šla spotřeba nahoru, obzvláště teď v zimě. O tom se ale nezmiňuje, zda je spotřeba v mezích normy nebo je vyšší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kenet Vloženo 17. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 17. Únor 2013 Na ty relatka pod baterkou jsem nekoukal ani nevim že tam sou,napadlo mě jenom sem viděl ňáky čidlo na spodu chladiče a když jsem ho odpojil a nastartoval nehlasí to chybu přesto že je odpojene ale nevim jestli to tak má být,spotřeba je asi dobrá na volnoběh 0.6 až 0.7 jinak za jizdy taky mam průměr 7,2 v jednom servise mě radil že už to řešil měnil čidlo teploty a termostat a nepomohlo až když vyměnil celou tu plastovou skřín co se do ni napojuji hadice a je v ní ten termostat a čidlo tak to bylo v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 17. Únor 2013 Sdílet Vloženo 17. Únor 2013 Také by pravděpodobně při trvale nízké teplotě motoru šla spotřeba nahoru, obzvláště teď v zimě. O tom se ale nezmiňuje, zda je spotřeba v mezích normy nebo je vyšší. ne-e, zde by to byl opačný efekt. Ačkoliv budíky ukazují jen 70°C tak druhé čidlo dává informaci vysoké teplotě a třeba proto spínají ty větráky. Ale je to asi blbost s tím čidlem, viz další popsané příznaky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kenet Vloženo 17. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 17. Únor 2013 nevíte někdo co je to za čidlo v tom chladičiže bych ho koupil ale nevim jaký,podle příznaku je potevřený termostat od začátku proto tak dlouhý ohřev něco tam nejde a dává to informaci že je motor teplejší než je skutečnost a spustí ty větráky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kenet Vloženo 28. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 28. Únor 2013 Tak to bylo to čidlo na chladiči vyměnil jsem ho a teplota drží na 90 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 2. Březen 2013 Sdílet Vloženo 2. Březen 2013 (editace) I kdyz uz to mas vyresene, tak jen pro informaci to sem napisu, to 2. cidlo teploty umistene na vystupu z chladice je podle me termospinac a zapina ventilator, asi nezavisle na RJ motoru ... ale to by zase nevysvetlovalo ze jeho vymenou uz nezustava termostat otevreny. Takze jedine vysvetleni co me napada je, ze i to druhe cidlo je vyhodnocovane RJ a pokud jedno z cidel ukazuje vyssi teplotu (sice nerealnou, ale asi v mezich povolenych hodnot) RJ musi verit vyssi hodnote, aby ochranila motor, takze otevira termostat. A proto tak nezvykle dlouha doba ohrevu motoru. Protoze to vadne cidlo davalo porad hodnoty v povolenych mezich, nehlasi to zadnou chybu. Editováno: 2. Březen 2013, autor: chase Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 3. Březen 2013 Sdílet Vloženo 3. Březen 2013 opravte ma ak sa mylim ale ja som myslel ze termostat sa otvara sam od teploty na zaklade fyzikalnych zakonov o roztaznosti kovov. a nie ze ho otvara povel RJ. mas tam nejaky ovladaci mechanizmus ? ci ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 3. Březen 2013 Sdílet Vloženo 3. Březen 2013 U 1.6-tek je nějaký "elektronický" (kombinace elektroniky a klasické tepelné roztažnosti), který umožňuje u těchto motorů poněkud vyžší provozní teplotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 3. Březen 2013 Sdílet Vloženo 3. Březen 2013 v podstate mas pravdu, ale model 75Kw MR 2001 (AVU, BFQ, BSE) uz ma elektronicky rizeny chladici system. K termostatu pak vede jedna 2polova svorkovnice, kterou RJ vyhriva odporovy topny clanek a tim se zahriva roztazna latka v termostatu a ten se zveda a naopak. Vyhoda asi bude v tom, ze muze mit motor treba pri castesnem zatizeni 110C a lepsi spotrebu nez by mel pri castecnem zatizeni a 90C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 3. Březen 2013 Sdílet Vloženo 3. Březen 2013 aha, tak to potom hej...dik za vysvetlenie.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.