Přejít na obsah

Porucha motoru pri startu 1.2 TSI - preskocene rozvody


Doporučené příspěvky

Zdravim vsechny,prosim o radu.Dnes pri startovani se mi rozsvitila oranzova kontrolka motoru,a konec.Mam najeto cca 63000 km.Pred 4 mesici auto bylo na svolavaci akci ohledne turba.Ted je nepojizdne.Podle predbeznyho infa by mohli byt ohle ventily na hlave.Prosim vsechny o radu co s tim.Mockrat diky David

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud máš auto ještě v záruce, volej v pondělí do autorizovaného servisu, domluv si odtah, který by tě neměl nic stát a samozřejmě náhradní vozidlo po dobu opravy také v rámci záruky. Pokud auto v záruce není tak buďto opět servis něbo nějaký opravdu dobrý soukromý automechanik, jelikož sám to asi nespravíš ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Různě se psalo, že koncern, potažmo škodovka, má údajně nějakou "zvýhodněnou" kulanci na motory TSI, co mají problémy s rozvody. Předpokládám, že ti to skočilo? To bys tady byl asi první...protože se výrobce kasal, že mají opatření, proti přeskočení řetězu. Určitě pak napiš, v čem byl problém. Motorem bych už pro jistotu raději netočil. Určitě pomůže napojit to na diagnostiku a přečíst závady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto je 2 mesice po zaruce.Do servisu jsem volal,a je moznost,ze by se k tomu vyrobce mohl postavit celem..Sam bych to ale rozhodne neopravoval.

Ahoj.

Kamarád mí O II 1.2 TSI 77kW a měsíc po záruce mu skočil řetěz,takže motor KO :kol-29: ,najeto necelých 60000.V servisu mu řekli,že Škodovka mu vymění motor grátis + odtah auta do servisu.

Tak doufám,že ti to dopadne dobře.Držím palce. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ohledne ventilu,to mi rikal primo mechanik ve Skodovce,kdyz jsem tam volal.Udajne tomu dost veci nasvedcuje.Jako dost hlucne starty po ranu,kovovy zvuk od motoru,a tendence chytat na tri valce na poslednim startu.Nehlede kdyz jsem s ni jel naposledy cca 20 km. tak mi asi tak 2 mela tendenci chcipnout.Dojel jsem domu,ze to vezmu na servis,a uz jsem to nenatocil.Spis uz se neotocil ani motor..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ohledne ventilu,to mi rikal primo mechanik ve Skodovce,kdyz jsem tam volal.Udajne tomu dost veci nasvedcuje.Jako dost hlucne starty po ranu,kovovy zvuk od motoru,a tendence chytat na tri valce na poslednim startu.Nehlede kdyz jsem s ni jel naposledy cca 20 km. tak mi asi tak 2 mela tendenci chcipnout.Dojel jsem domu,ze to vezmu na servis,a uz jsem to nenatocil.Spis uz se neotocil ani motor..

Menil si dakedy rozvody?

Aky je rok/mesiac vyroby auta?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lesku87, mohl bys vyfotit, či se alespoň podívat na číslo krytu rozvodů (viz fotografie)? Na ní je vidět číslo 03F 109 210 D - je to kryt rozvodů, údajně s nálitkem proti přeskočení řetězu (existuje minimálně ještě 03F 109 210 C, kde by měl být také). Psalo se o tom i zde: http://forum.skodahome.cz/topic/111700-zvolavacka-12-tsi/page__view__findpost__p__1611884 A nezodpověděl jsi otázku kolegy wifizn, zda-li máš již rozvody měněné...

post-32075-0-93783900-1361108346_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám rozvody poprvý měněny vloni v létě.Mě se při studeným startu občas ozvaly pak jak to bylo ohřátý tak byl klid.Rok výroby je 9 měsíc 2010.Akorát teď v zimě s tím nejezdím.

Mám najeto necelých 24000 km.Ani nevím co mám za písmeno zítra se podívám.

Editováno: , autor: Mišule
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to mám vyrobeno 05/2010, kryt s indexem D (je na té fotografii). Ale počítám, že ten tam není z výroby. Mám podezření, že byl vyměněn při výměně rozvodů v 04/2012 i když se k tomu servis nepřiznal. Bohužel jsem si před tou výměnou rozvodů nevšimnul, jaký kryt tam mám...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle toho příspěvku na VW foru to také tak chápu. Logicky odvozeno - píše se tam, že se má zkontrolovat, zda je na skříni rozvodů (krytu) ochrana proti přeskočení a zjistí li se, že není, tak se má namontovat ta skříň (kryt), která ten nálitek již má a to je ta s indexem C. Z toho usuzuji, že s indexem B to nemůže mít. Protože předcházela céčku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci byt poslem spatnych zprav pro vsechny co maji cislo 03F 109 210B,ale mam to same r.v.10/2010.Najeto 63000,a pri rannim startu K.O.,Zitra necham odvezt do servisu,a dam vsem vedet co to bylo a jak se k tomu Skoda postavila..Doufam ze to bude kladne vyreseno..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...