Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

V přesném slova smyslu je robotizovaný manuál klasická převodovka s jednou spojkou, to mají třeba Citroeny ("pilotovaná převodovka"), nebo nově Citigo.

Tam dochází k výraznému škubání během přerušování přenosu kroutícího momentu při rozpojení spojky při přeřazování.

DSG je naprosto o něčem jiném, konstrukčně i komfortem...

Vloženo (editace)

Konstrukcne je to robotizovany manual se dvema spojkama. To je proste fakt. Uplne lajcky receno jsou to dve robotizovane manualni prevodovky v jedne. To se doctes v libovolnem technickem popisu. Komfort je, prave diky tomu, ze jsou dve, zcela jinde, nez u vetsiny konkurence, to nikdo nezpochybnuje.

Editováno: , autor: mike_k
  • o 1 rok později...
Vloženo

Já mám nově rapida s dsg a byl jsem varován před dáváním neutrálu za jízdy, prý když dám D z N, že to ničí spojky. Prý o tom psaly ve světě motorů. Má k tomu někdo něco? :-)

Vloženo

Podle me to nenici vubec nic, ale zaroven je to naprosty nesmysl. Proc si porizovat automat a pak mu do toho chtit kecat. Automat je od toho, ze se o saltrpaku zajimam jednou po nastartovani a v cili pri parkovani.

Vloženo

co by to níčilo? akorát u toho musíš přemýšlet jako u manuálu, že když ještě dojíždíš, tak tam neházet zpátečku... máš neutrál a chceš přeřadit na D, tak nemačkat plyn, ale počkat až naskočí nějaká rychlost atd...

a trošku se s tím podivným DSG "zblížit".

  • o 10 let později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...