Přejít na obsah

Budiki - palivomer


Daddo

Doporučené příspěvky

Ahojte.

 

Z nicoho nic mi prestal ukazovat ukazovatel hladiny paliva na budikoch. Po nastartovani (resp. klucik v polohe 1) vsetko funguje ako ma, az na rucicku palivomera, ktora sa nehne, resp. pohne takmer nebadatelne. Nadrz je naplnena na cca 70%, taktiez zvukovy signal ani obrazok informujuci o nedostatku paliva sa nezobrazia, cize plavak zrejme funguje. Tato zavada sa objavila dnes, ked som mal auto v servise, koli odstraneniu zavady laveho predneho el. okna. Poistky som skontroloval, taktiez som skusil nachvilu odpojit baterku avsak bez uspechu. Kde by mohla byt chyba, resp. ktorym smerom sa vybrat pri hladani zavady?

 

Dakujem za kazdu cennu radu.

 

P.S. Ospravedlnujem sa za ten hruby preklep v nazve temy, samozrejme som myslel "budiky".

Editováno: , autor: Daddo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze test aktivnych clenov prebehol uspesne. Mam presne ten isty problem, ako je spomenuty v tejto teme:

http://forum.skodahome.cz/topic/121625-vyskratovani-budiku-pristrojove-desky-fabia-14-55kw/

 

Otazka znie, ak by to bol ten isty problem, ako popisuje autor v teme (prepalena cesticka pri obvode v budikoch), bolo by vobec mozne, aby VAG dokazal otocit rucickou pri teste aktivnych clenov, (lebo sa mi to nechce verit)? Autor temy bohuzial test aktivnych clenov nevyskusal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Velmi zkráceně ti odpovím. Ano.Test akčních členů jde přímo do procesoru pomocí k-line,ale při normálním provozu se info o poloze plováku do procesoru dostává přez 100vku dalších věcí,jako je např. zaokrouhlování údaje palivoměru podle tachosignálu.Protože pak by palivoměr lítal jako u š120 před 20.lety.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Velmi zkráceně ti odpovím. Ano.Test akčních členů jde přímo do procesoru pomocí k-line,ale při normálním provozu se info o poloze plováku do procesoru dostává přez 100vku dalších věcí,jako je např. zaokrouhlování údaje palivoměru podle tachosignálu.Protože pak by palivoměr lítal jako u š120 před 20.lety.

 

Dakujem za vysvetlenie. Takze ak ta zavada nebude v budikoch (ako v uvedenej teme), caka automechanika dost prace, aby to vsetko pocnuc cerpadlom/plavakom a konciac budikmi popremeriaval....

Editováno: , autor: Daddo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano test aktivnych clenov presiel (ako som pisal vyssie). Ako si ale vysvetlit chybu s mnozstvom chladiacej kvapaliny, ktora sa vyskytla presne v tom istom momente, ako problem s rucickou palivomera? Skor mi to pripada ako zavada, popisovana v teme "vyskratovanie budikov".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...