Přejít na obsah

Garanční, servisní prohlídky.


libero

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Škoda Fabia /r.v.2007/ 6 let v provozu

Jezdil jsem po dobu záruky do origo Škoda servisu ale kvůli cenám jsem přešel jinam.
Příklad: při serv. prohlídce bylo zjištěno že je nutno seřídit geometrii – dotaz na cenu byl asi 1200,-. V Barum servisu mi digitálně provedli seřízení za 680,-Kč. a.t.d…../

K věci:

Pravidelná roční serv. prohlídka dle předpisu výrobce u ATU Autoservisu - mi přidali doklad „Garance mobility v Evropě“ – výhodná pomoc v případě poruchy - a jsou vyjmenované služby:

- Pomoc na místě v případě poruchy do 2500,- Kč

- Nebo odtažení do 4000,- Kč

- Vyproštění bez omezení nákladů

- Nocleh 3 noci…..

- Nebo jízda vlakem 2.třídy

 

Od České pojišťovny kde mám pojištění je v podmínkách i pomoc v případě poruchy kde se ale volá na Klientský servis ČP:

- Úhrada práce mechanika až 2 hodiny
- Odtažení do 50 km

 

Vypadá to že je v případě poruchy lepší volat na ATU servisní číslo. Když jsem kdysi volal na pomoc při poruše na Klientský servis ČP tak přijeli ze servisu Škoda se kterým má ČP smlouvu. Se servisem ATU nemám zkušenost jak to dopadne. Jak celou záležitost vidíte nebo jaké máte někdo zkušenosti na koho je lepší se v případě poruchy obrátit /často jezdím i do zahraničí/?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Noo zkušenosti nemám, já akorát jednou v zahraničí využil záruku mobility (odtah a náhradní přenocování), ale přijde mi ta částka do 4000 Kč za odtah v zahraničí celkem málo, mám dojem, že jsem tam tehdy zahlédl tu částku za odtah a bylo to mnohem víc...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj
Tak mam za sebou garancni prohlídku po 60tis.
Nabil jsem nove zkusenosti ohledne této prohlídky
Pokud clovek chce uplatnit záruku do 60tis. nesmí ani o kilometr přesáhnout 60tis.
Tedy pokud clovek chce něco opravit a trva na tom a servis třeba nesouhlasi a doslo by ke sporu,tak nesmí byt presahla tato hranice.
Ja presahl 60tis. ,ale mel jsem jen mensi opravy,tak me je servis s usmevem opravil,mam u nich i auto zakoupene,ale kdyby bylo něco většího do ceho by se jim nemuselo chtit,tak po presahnuti byt i o jeden km tak nemusi,zapis o stavu tachometru poslou online do skody a jejich systém to nepovoli.
To jen kratce k me nove zkusenosti.
A tady je seznam co bylo provedeno

Servis.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě při prohlídce,byla provedena oprava nebo vymena tepelných rostu u vyhrivanych sedacek,nevim presne,ale je na to akce,dale me na poly baterky nastrikali nejakou mast,vypada to jako stribrenka a znovu utesnili viko rozvodového retezu,to cerne,prosakoval tam olej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hmm ceny prepaleny jako prase.. pochopim olej.. ok.. ALE- pylovy fitlr, vzduchovy filtr lze koupit za skutecne sranda ceny, to same zapalovaci svicky.. na tohle jsou skodovka darebaci.. ja byl na servisu vcera, 60 000km

 

-mam auto na LPG, menil jsem vzduchovy filtr a svicky u plynare pri 47000km.

 Vzduchovy filtr 250 korun, svicky 4ks 750 korun. je v tom i prace. vzduchovy filtr zn. meyle,svicky NGK

 

Vse ve skodovce akceptovali, udelali prohlidku.zapalovaci svicky, vzduchovy a pylovy filtr na moji zadost nemenili

-olej 5w40 valvoline z oleje.cz 750 korun 4 litry -akceptovali

Cena za prohlidku -1650 korun.

inspekcni servis+prodlouzeni zaruky mobility stalo 900kc,

material-doliti chladici kapaliny 30kc, doliti kapaliny do ostrikovacu 2.5l 150kc, olej wd 40 60korun, pomocny materila 100kc, krouzek tesnici 3koruny, filtr olejovy 160kc

zbytek dph..

mobilita do 90000km nebo do 14.1.2016

filtr pylovy meile stoji 180 korun, vymenu zvladnu za par minut sam.

 

servis auto bayer modrice u brna.

POZOR byla tam i servisni akce-upevneni drzaku elektroniky..

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě při prohlídce,byla provedena oprava nebo vymena tepelných rostu u vyhrivanych sedacek,nevim presne,ale je na to akce,dale me na poly baterky nastrikali nejakou mast,vypada to jako stribrenka a znovu utesnili viko rozvodového retezu,to cerne,prosakoval tam olej

 to ti delali v ramci prohlidky na 60 000km a po kazdych 30 000km, je v tom kontrola celeho auta, promazani dveri, zamku atd.. proste prohlidka celeho auta.

Jinak olejovy filtr za 267 kc a pylovy -kabinovy- filtr za 637 kc bez dph.. tomu rikam zlodejna..

http://www.nejlevnejsidilyskoda.cz/fabia-c34/filtr-kabinovy-fabia-6q0820367b-meyle-i4283/

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hmm ceny prepaleny jako prase.. pochopim olej.. ok.. ALE- pylovy fitlr, vzduchovy filtr lze koupit za skutecne sranda ceny, to same zapalovaci svicky.. na tohle jsou skodovka darebaci.. ja byl na servisu vcera, 60 000km

 

-mam auto na LPG, menil jsem vzduchovy filtr a svicky u plynare pri 47000km.

 Vzduchovy filtr 250 korun, svicky 4ks 750 korun. je v tom i prace. vzduchovy filtr zn. meyle,svicky NGK

 

Vse ve skodovce akceptovali, udelali prohlidku.zapalovaci svicky, vzduchovy a pylovy filtr na moji zadost nemenili

-olej 5w40 valvoline z oleje.cz 750 korun 4 litry -akceptovali

Cena za prohlidku -1650 korun.

inspekcni servis+prodlouzeni zaruky mobility stalo 900kc,

material-doliti chladici kapaliny 30kc, doliti kapaliny do ostrikovacu 2.5l 150kc, olej wd 40 60korun, pomocny materila 100kc, krouzek tesnici 3koruny, filtr olejovy 160kc

zbytek dph..

filtr pylovy meile stoji 130 korun, vymenu zvladnu za par minut sam.

 

servis auto bayer modrice u brna.

Vzdy necham do poznamky uvest nedoplnovat provozni kapaliny a nevymenovat sterace. Udelam si zadarmo sam

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten pylový filtr je s aktivním uhlím ;) proto ta cena :) obečejný stojí tak 3 kila, a to muselo být určitě na žádost, protože v mém servise, i když jsem ho chtěl, tak mi ho ani nebyli schopní dát, protože ho ve městě ani v jiném servise neměli a že prý to nikdo nechce kvůli ceně, že všem dávají obyčejný...

Jiná věc je samozřejmě to, že i tento original se dá sehnat na internetu s mnohem příznivější cenovkou :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Noo, tak to je ovšem trošku pecka :D já, když jsem ještě nechával dávat obyčejný, jsem za něj platil něco do 350 Kč.

Jinak není to jen Škodovka, třeba v Nissanu chtějí za obyčejný také 600 Kč (Bosch), který se dá sehnat za úplně jinou cenovku, a za filtr s aktivním uhlím, který ještě ani nemají k dispozici 1300 Kč (Corteco, na netu jej seženu za 400 Kč) , takže tak asi ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem kupoval originální filtr http://www.cc-autodily.cz/filtr-pachovy-fabia-2_2 a byl nachlup stejný co jsem měl z výroby.

 

A měl bych dotaz, k té faktuře. Je tam servis vym.brzd.kapaliny a potom v materiálu - kapalina pouze 0,5 litru. To na výměnu stačilo jen tak málo, nebo to bylo jen dolití?

Editováno: , autor: jipol57
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jipol -ty mas jeste starsi tio filtru,s mrizkou, predpokladam, my uz to mame v ramci cost saving bez mrizky, jen kus papiru.. a kupovat origo je naprd, staci i cinsky Viko.. tak ono tam te brzdovky moc neni, trubicky sou tenky.. nejvic je v nadrzce, 3 decy??

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by mělo stačit na celou výměnu těch půl litru.

Podle DP by se měla vysát z nádobky, nechce se mě hledat obsah, ale jen tam je minimálně toho 0,5 litru, ale řekl bych že víc. Ale potom by se z předních brzd mělo vypustit po 0,2l, ze zadních po 0,3l a ze spojkového 0,15l. To měcelkem vychází téměř na 2 litry brzdovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirkabrno -      nene mám bez mřížky, podle mě ten nejnovější. MR2011. Na tom obrázku je to vidět.  http://www.cc-autodi...chovy-fabia-2_2 Ten starší jestli se nepletu má skosenou jednu hranu.

Nene, to je ten starší, ten mám taky, v MR2008.

A 2 litry, to mi přijde nějak hodně. Podle nějaké příručky co jsem viděl šlo do Roomstera podle typu brzd tak max. 0,6 litru, takže u Fábky by to mělo být zrovna tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A 2 litry, to mi přijde nějak hodně. Podle nějaké příručky co jsem viděl šlo do Roomstera podle typu brzd tak max. 0,6 litru, takže u Fábky by to mělo být zrovna tak.

Pokud to dobře chápu, jestli ne, tak mě někdo opravte :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S těmi 2 litry jsem to asi přehnal, každopádně spodem by se mělo vypustit 1,15 litrů a + z vrchu odsát počítám minimálně 0,5 litru

post-64141-0-63200600-1389809490_thumb.j

 

suri - já myslím že mám taky takový s tvrdými bočnicemi. 6ádný rámeček to nemá. Ale s tím typem si jistý úplně nejsem. Ale byl jsem rád, že jsem poštou od CC dostal ten správný. FAbia II rok 2011 po FL

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...