Publikováno Únor 17, 201015 r Dnes rano (vonku teplota cca -1 pod nulou) ma prekvapilo auto nasledujucim: Po zapnuti zapalovania sa nerozsvietila kontrolka zeravenia (zhaveni), skusil som nastartovat - absolutne bez akehokolvek naznaku ze by sa motor chytal. Po chvili pretacania startera sa vzdy rozsvietila a rozpiskala cervena kontrolka "servoriadenia" v otackomeri. Samozrejme som to skusil este niekolkokrat, potom som este skusil aj druhy kluc - bez uspechu. Zavolal som Skoda assistance, auto sme odtiahli do servisu (je len cca 1200m od miesta kde som stal). Na poludnie mi volali zo servisu ze: - spociatku sa im vobec nedarilo pripojit s VASom k autu - po napojeni nabijacky uz to islo - nasledne urobili aj zatazovy test baterie - bol OK - po plnom nabiti baterie auto normalne startuje a funguje - co sa diag tyka, bolo tam vela chyb, ako ked sa uplne vybije baterka, takze to nic nepomohlo - auto zostane v servise cez noc, rano znova spravia test baterie ci sa nevybije cez noc => technik mi tvrdil ze pricinou sa zda byt zla bateria (mala Ah kapacita???). Mne sa to zda ako uplny nezmysel, lebo: - starter uplne normalne tocil, vsetko v aute normalne islo, ani naznak vybitej baterky - skusal som to vela krat (cca 20x), pri tomto sa baterka uz mohla vybit - ked prisiel technik so service mobilom, skusal aj on, vtedy uz bolo pocut ze starter toci pomalsie - pri tahani do servisu som zapol zapalovanie - fungoval uplne normalne posilovac riadenia, svetla, brzdy...ani naznak totalneho vybitia baterky Auto stalo vonku celu noc, vcera vecer o 18 som s nim normalne prisiel domov. Jazdim na nom denne. Auto ma najazdene 25tis km, pred 2 tyzdnami bolo na prvej prehliadke. Navyse mam este stale v pamati ako to bolo pri mojom starom aute (tiez OII combi, BKD) - ked som mal vybitu baterku, starter tocil ledva, ledva, ale zhavenie aj motor vzdy fungoval! Kto mate napad, skusenosti poradte co si o tom myslite? Pripadne aka moze byt pricina ze sa nerozsvieti kontrolka zhavenia? Ja neverim ze by mohla byt pricina v baterii. :help: Dakujem za odpovede! Auto je MR 2008 (predface), L&K combi, motor BKD, vyrobene 10/2008.
Únor 18, 201015 r Autor Dnes rano som bol v servise - rano im to neslo nastartovat, znova podozrenie na bateriu (vybita)... Symptomy identicke, starter tocil bez problemov, ale motor nechytal. Nikto nevie poradit? Upraveno Únor 18, 201015 r od Boco
Únor 19, 201015 r Autor Stav dnes rano: - vcera vymenili bateriu (povodna sa uz ani nabit nedala) - dnes rano ten isty problem...stale nestartuje - zistili ze po zapnuti zapalovania funguje servo na volante - co zevraj nie je normalne??? Zevraj ma fungovat az po nastartovani motora... - uz su v kontakte s importerom To sa tu fakt nenajde nikto kto by vedel poradit? Priznam sa ze nemam voci servisu doveru, zjavne tapu a nevedia co s tym...
Únor 27, 201015 r Já osobně bych se kouknul na napájení řídící jednotky motoru. Po zapnutí klíčku se musí sepnout relé v E-Boxu v motoru, označeno číslem 1OO.Z tohohle relé je napájena kompletní elektrika motoru. Nemáš náhodou tajný vypínač? Nedávno jsem řešil něco podobného, protože nějaký "inteligent" přerušil napájení po klíčku do ŘJ motoru a udělal to tak profesionálně, že se uklepal napájený kablík a auto bylo v tu chvíli mimo provoz.
Únor 28, 201015 r Dnes rano (vonku teplota cca -1 pod nulou) ma prekvapilo auto nasledujucim: Po zapnuti zapalovania sa nerozsvietila kontrolka zeravenia (zhaveni), skusil som nastartovat - absolutne bez akehokolvek naznaku ze by sa motor chytal. Po chvili pretacania startera sa vzdy rozsvietila a rozpiskala cervena kontrolka "servoriadenia" v otackomeri. Samozrejme som to skusil este niekolkokrat, potom som este skusil aj druhy kluc - bez uspechu. Zavolal som Skoda assistance, auto sme odtiahli do servisu (je len cca 1200m od miesta kde som stal). Na poludnie mi volali zo servisu ze: - spociatku sa im vobec nedarilo pripojit s VASom k autu - po napojeni nabijacky uz to islo - nasledne urobili aj zatazovy test baterie - bol OK - po plnom nabiti baterie auto normalne startuje a funguje - co sa diag tyka, bolo tam vela chyb, ako ked sa uplne vybije baterka, takze to nic nepomohlo - auto zostane v servise cez noc, rano znova spravia test baterie ci sa nevybije cez noc => technik mi tvrdil ze pricinou sa zda byt zla bateria (mala Ah kapacita???). Mne sa to zda ako uplny nezmysel, lebo: - starter uplne normalne tocil, vsetko v aute normalne islo, ani naznak vybitej baterky - skusal som to vela krat (cca 20x), pri tomto sa baterka uz mohla vybit - ked prisiel technik so service mobilom, skusal aj on, vtedy uz bolo pocut ze starter toci pomalsie - pri tahani do servisu som zapol zapalovanie - fungoval uplne normalne posilovac riadenia, svetla, brzdy...ani naznak totalneho vybitia baterky Auto stalo vonku celu noc, vcera vecer o 18 som s nim normalne prisiel domov. Jazdim na nom denne. Auto ma najazdene 25tis km, pred 2 tyzdnami bolo na prvej prehliadke. Navyse mam este stale v pamati ako to bolo pri mojom starom aute (tiez OII combi, BKD) - ked som mal vybitu baterku, starter tocil ledva, ledva, ale zhavenie aj motor vzdy fungoval! Kto mate napad, skusenosti poradte co si o tom myslite? Pripadne aka moze byt pricina ze sa nerozsvieti kontrolka zhavenia? Ja neverim ze by mohla byt pricina v baterii. :help: Dakujem za odpovede! Auto je MR 2008 (predface), L&K combi, motor BKD, vyrobene 10/2008. podivej se na snimac otacek
Únor 28, 201015 r Autor tak problem je vyrieseny nejake hlodavce mi zozrali kable! Tak snad sa to uz nezopakuje... Dik za vase odpovede
Únor 28, 201015 r Pokud to nežhaví tak ti to nechytne kamarád co má elektroservis tak mi říkal že tyhle dvoulitry jsou na to pěkný mrchy a může to točit startérem jak chce a nic,prostě nechytne.Zaměř se na to proč to nežhaví.Kontrola vedení na žhavicí relé.Tam by mohl být zakopaný pejsek.
Duben 28, 201015 r Zdravím. Mám octávku 1,9 Tdi a vypadá to na stejný problém jako jsi měl ty. Taky točí, ale nestartuje a svítí k tomu ještě kontrolky tlak v pneu a ESP. Rozsvítí se kontrolka servo a při startování zčervená a začne pípat. Můžeš mi prosím napsat, kde ti hlodavci zožrali kable. Zkusil bych na to mrknout. Díky moc.
Duben 28, 201015 r Zdravím. Mám octávku 1,9 Tdi a vypadá to na stejný problém jako jsi měl ty. Taky točí, ale nestartuje a svítí k tomu ještě kontrolky tlak v pneu a ESP. Rozsvítí se kontrolka servo a při startování zčervená a začne pípat. Můžeš mi prosím napsat, kde ti hlodavci zožrali kable. Zkusil bych na to mrknout. Díky moc.
Srpen 10, 201015 r Zdravím. Mám octávku 1,9 Tdi a vypadá to na stejný problém jako jsi měl ty. Taky točí, ale nestartuje a svítí k tomu ještě kontrolky tlak v pneu a ESP. Rozsvítí se kontrolka servo a při startování zčervená a začne pípat. Můžeš mi prosím napsat, kde ti hlodavci zožrali kable. Zkusil bych na to mrknout. Díky moc. tak uz na to nekdo prisel?
Srpen 10, 201015 r Zdravim te kolego,mel jsem neco podobneho, svitily mi vsechny mozne kontrolky i to ze motor nemaze a to hodne varovne, cervene. Bylo to tolik zavad najednou ze jsem myslel ze je snim amen. Trvalo mi 10hodin rozebiranim elektroinstalace a kontrolovani a prozvaneni dratu az k ridici jednotce nez jsem zjistil ze sninac otacek na me DSG prevodovce ma zaoxidovany jeden kontakt. Kontakt jsem vycistil a byl klid.Zrejme to bylo tim ze auto delsi dobu stalo. Pred touto opravou mi neslo natocit a kdyz se mi to po dlouhe dobe povedlo tak se hrozne hadalo a svitily vsachny mozne zavady. Zatim panove.
Srpen 11, 201015 r zdravim stalo se mi neco podobneho..auto nestartovalo a neslo zhaveni.zavada jeste neni odstranena,ale podle vseho to je rele pracovniho kontaktu v motorovem prostoru 1k0 906 381.zitra ho koupim a snad to pujde
Březen 1, 201213 r Ahoj,mám škoda octavia 2l 103kw najeto 70tis asi před měsícem se mi stalo, že jsem nenastartoval studený motor,startér točil,ale nechytlo to.Zamkl jsem auto,pak znovu odemkl a auto chytlo na drb.A pak uplně v pohodě.Ale před týdnem se mi stalo úplně to samé,ale auto už nechytlo,ikdyž jsem odemykal zamykal.zmáný automechanik my střikl do vzduchového sání naftu ve spreji (nebo co to bylo) a motor naskočil.od té doby motor zase šlape.Ale když připojil diagnostiku,načetlo mu to závadu 12 295 ted mám stach jed někam dál,abych nezůstal někde vyset.nevíte někdo,čím by to mohlo být?co je to za závadu to číslo 12 295? známý odjel do Německa a už se s ním nemůžu spojit.
Březen 6, 201213 r Snímač polohy vačkového hřídele nesmyslný signál,buď špatnej snímač nebo kabeláž a nebo špatně nastavený rozvody,samosebou to může ovlivnit start a někdy dokonce nemusí ani nastartovat.... A to mám vis 1.5,tam píšou úplně všecko v tom visu
Leden 8, 201312 r tak problem je vyrieseny nejake hlodavce mi zozrali kable! Tak snad sa to uz nezopakuje... Dik za vase odpovede Chcem sa podelit o podobnu poruchu. Oct.II 1.9TDI DSG Vcera sme odparkovali auto v garazi a dnes sme chceli nastartovat a starter tocil blikali vsetky rychlosti na palubovke a rozsvietil sa volant na cerveno,zapipal a nenastartovalo. Po skumani a zistovani (precitani o rozozratych kabloch) som objavil vyoxidovany cierno-biely kablik iduci vo zvazku kablov ktory bol hned za krytom od baterie. Ani som si nemyslel ze takato mala blbost to opravy ,ale bolo to tak. Po spajkovani a dokladnom zaizolovani islo vsetko ako ma. Cele sa to mohlo stat od vybracii, kde kryt baterie vydral malu dierku do kabliku a postupne to vyoxidovalo. Tak dufam ze tato skusenost niekomu niekedy pomoze. Upraveno Leden 8, 201312 r od hormon
Březen 17, 201312 r Zdravím, mám stejný problém škoda octavia 2, 2l - 103 Kw, rok výroby 2005, normálně jsem přijel domů a zaparkoval po dvouch dnech, co jsem chtěl odjet, auto již nenastartovalo, mám to u známého, diagnostika neukazuje žádný problém, vše bez závad, palubní pc též bez závad. Mysleli jsme že je to čerpadlo v nádrži, ale omyl, tímto to též nebylo, za stříknutí etheru do sání má motor snahu naskočit... Neúspěšně Asi mě už z toho šlahne... Předem děkuji za radu
Březen 17, 201312 r Pokud to bude mechanická závada,nemusí to chybu nahlásit.Já měl před měsícem taky problém auto natočit.Někdy byl týden klid, pak zase nejelo a tak pořád dokola..Startér normálně točil,auto mělo snahu naskočit,ale hned se změnil zvuk startování,jako kdyby zůstaly otevřené ventily a motor neměl kompresy Ráno jsem odjel do práce a pak celý den trnul,jestli to odpoledne naskočí.Vag jsem měl čistý.Pak jsme přišli na to,že zůstává zavřená škrtící klapka.Výměna škrtící klapky a je klid.... Upraveno Březen 17, 201312 r od Edimax519
Březen 17, 201312 r Zdravím mám škodu octa. 2 TDI, 103 kw, rv.2005 Prijel jsem domů a zaparkoval, do té doby vše OK. Za dva dny jsem již vozidlo nenastartoval. Vozidlo točí, ale nechytne. Odtáhli jsme to ke známému na dílnu, diagnostika bez závad, palivové čerpadlo funkční, když pomůžeme étherem, má snahu nastartovat, ale něco tomu chybí... Pojistky zkontrolované a bez závad. Odčerpaná a vyměněmá nafta. Už netuším, čím by to mohlo být. Nemá s tímto někdo zkušenosti?
Březen 17, 201312 r Dnes jsem zjistil, že se již nedostanu do palubního PC na kontrolu závad. Jo jinač baterka je nabitá a ok...
Březen 17, 201312 r Zkus se kouknout do pojistkového boxu v motoru jestli jsou všechny kontakty pořádně dotaženy. Pak zkontroluj kostru. Jednou se mi podobná věc stala a byl to povolený kontakt právě v tomto pojistkovém boxu.
Březen 18, 201312 r Díky za radu, odpoledne du na to, ( každá rada drahá ) ještě mě napadly trisky a jablotron, který tam je namontován... jinač už nevím.
Březen 18, 201312 r Zkus připojit palivové čerpadlo před startováním na externí baterku (vyloučíš relé)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.