Prosinec 26, 201311 r ... Benzíny s turbem naproti tomu jsou ve výhodě dobrého krouťáku v širokém spektru otáček a nejsou tak zdegenerované Euro normou. .... chce si to občas něco přečíst, že i zážehové motory čeká filtr pevných částic... tedy zde již rozdíl velmi brzy nejspíš nebude....
Prosinec 26, 201311 r Do teď není a dokud nebude mít filtr benzínový motor tak bych to vůbec nebral na zřetel. Neporovnávej co bude, ale co je.
Prosinec 26, 201311 r ok ferdo25, měl jsem tam tedy nechat i to: ... Takže Euro 6 bude horší než euro 5 a tak dále... jen jsem tedy reagoval na tu jeho budoucnost Upraveno Prosinec 26, 201311 r od Hravec
Prosinec 26, 201311 r Uvidíme jak v budoucnu díky pozastavení dalších emisních norem, ale i současná Euro 6 je pro diesly komplikovaná. Právě díky složitosti mám obavy o životnost a proto se kloním k benzínu kde takové problémy tolik nehrozí. Ta úspora v palivu u Dieslu může bejt ve finále dost drahá záležitost. Tedy po skončení záruky.
Prosinec 29, 201311 r Pánové jeden dotaz do fóra : Mám již konečně doma také RS - benzin - namontované tažné zařízení ze ŠA - ventilátor na chladiči mám pouze jeden. Předešlé auto O2 1,8 TSI také s tažným a měl jsem tam ventilátory dva, takže jak jste na tom Vy. Díky za info. P.S. jeden ostřik na světla se mi také úplně nevrací Upraveno Prosinec 29, 201311 r od Pawouk Odstraněno přeškrtnutí. :-)
Prosinec 29, 201311 r Nevím proč to bylo přeškrtlé - teď už normál - ale avast pořád při otevření SKODAHOME.CZ hlásí zablokování nějakého souboru.
Prosinec 29, 201311 r mám tažné na 1,6 TDI, auto mělo přípravu pro tažné a jen jeden ventilátor, stejně jsem to měl i na O II 1,6 TDI FL...
Prosinec 29, 201311 r tak psal jsem stejně aby mě pochopil Jinak tomu ostřiku moc nevěřím že se časem spraví, já to musím zamáčknout a trošinku silou...přes to vlak nepojede :-( po novém roce jdu reklamovat...
Prosinec 31, 201311 r chce si to občas něco přečíst, že i zážehové motory čeká filtr pevných částic... tedy zde již rozdíl velmi brzy nejspíš nebude.... Jenže cenovky filtru pevných částic pro benzínové motory budou úplně jinde, než u naftových
Prosinec 31, 201311 r a to soudíš dle čeho? jaký je pro to argument? saze jsou přeci saze, nebo jsou to jiné saze? (resp. pevné částice, aby mě někdo nechytil zase za slovo), přečti si o tom něco seriozního, třeba zde nebo kdekoliv jinde...
Prosinec 31, 201311 r asi niečo takéto http://forum.skodahome.cz/topic/73648-oznamovna/?p=1849753 JO na mě to taky pořád toto řve nevím co stím!!!
Prosinec 31, 201311 r a to soudíš dle čeho? jaký je pro to argument? saze jsou přeci saze, nebo jsou to jiné saze? (resp. pevné částice, aby mě někdo nechytil zase za slovo), přečti si o tom něco seriozního, třeba zde nebo kdekoliv jinde... jsem zase zapomněl, že jsem reagoval na Tebe... Konkrétně ten to článek, plus ještě asi tři další jsem četl. A dobře, ještě to poopravím "měl by stát daleko méně". Mno a nejsem chemik, ale netroufnu si tvrdit, ze benzinové a naftové saze budou ty samé a že jejich následná likvidace bude probíhat náročnějším nebo jednodušším způsobem, proto ten rozdíl v ceně. Jo a líbí se mi, jak umíš posoudit, kdo co čte seriózního
Prosinec 31, 201311 r na úvod, pokud máme seriózně diskutovat, poprosím zkus prosím méně ironie, mne za to Pawouk kárá a akorát tím tady rozdmýchává averzi vůči mým příspěvkům, díky! nicméně k tomu co píšeš...už dnes filtry pevných částic nestojí to, co stávaly kdysi, mimo to jsou technologicky někde jinde, znám dost O II které mají 180 a více km s původním filtrem, tedy za prognózovanou životností a popravdě bych v tom nehledal nějakého strašáka, protože na rozdíl od jiných "eko" specialit v autech, tento opravdu plní svou funkci a ta vlastní cena DPF je vůči ceně vozidla nyní marginální... větší riziko vidím spíš v systému zpětného vedení výfukových plynů a jeho chlazení (u mé bývalé O II měněno v 70 tis. km)... mimo to je dobře, že už dnes kontroly půjdou po vymontovaných nebo deaktivovaných DPF, jak je tomu v zahraničí.... saze nejsou stejné leda v tom, že na rozdíl od karcinogenů jsou benzínové navíc s mutageny a jinými sračkami... jinak jsou to pořád a jen saze, tedy nespálené částice... ... nic takového jsem nedělal a neposuzoval, to sis asi špatně přebral a nechal ses unést záští vůči mému nicku.... uvedl jsem toto médium, protože je zde obecně (i Pawoukem, který je tu brán né-li za boha, tak alespoň poloboha) považováno za seriózní, na rozdíl od SM a podobných médií.... Upraveno Leden 1, 201411 r od Pawouk Příspěvek upraven do souladu s pravidly fora.
Leden 1, 201411 r Ano, sice filtry zlevnily, ale pořád jsou cenovko nastavené nesmyslně vysoko a pravděpodobnost toho, že to odejde taktéž není nízká. Třeba Honda prodává své filtry stále celkem dost nad 100tis. Kč. Mno a vzhledem k tomu, že si někdo koupí ojeté auto, dejme tomu za 240tis. Kč (ano, každý nemám na nové) a první odejde filtr pevných částic za takovou částku, tak mi to jako strašák přijde... Na RS co mám, má filtr za dva roky a něco najeto 102tis km a díky bohu a zatím drží. Ale popravdě, měnil bych radši cokoliv jiného, než tohle za ty peníze...
Leden 2, 201411 r díval jsem se na cenu do online etky, tam není cena uvedena, může se někdo pro zajímavost kolik stojí pro O III DPF?
Leden 2, 201411 r jak tam je obyč vyfuk a do toho narvaná koncovka, to je fakt hnus, to nejsou schopni tam dát jednu rouru a svařit to? fakt strašná prasárna, ale tenhle postup je běžný... fakt hnus velebnosti, lépe řečeno tuzing od vyrobce... No já nevím, tato fotka je benzinová verze? Minulý týden jsem studoval naftovou a takhle hnusně nastrčený to tam není. Roura je mnohem více schovaná v koncovce, až se to jeví vlastně, jako by i levá koncovka byla imitací. Bohužel zcela viditelně se to u nafty projeví v zimě při studeném motoru. Upraveno Leden 2, 201411 r od pajjja
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.