Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Tak něčeho podobného jsem si dnes všimnul taky. Vůbec nevím zda je to chyba nebo vlastnost. V cca 15s intervalu po nastartování zahřátého motoru něco klapne, udělá to několikrát a pak to přestane. Když je motor teplý je to tak 3x když není ještě úplně zahřátý tak víckrát. V zimě jsem si toho nevšiml až dnes když je venku přes 20 stupňů. Přidávám video, je to slyšet v 5 a 20 vteřině. Zvuku předchází takový loknutí a pak to klapne.

Upraveno od mkaba

Nemůže to dělat elektromagnetický ventil nádobky nebo je to ovládání té clony vodního čerpadla? Zajímavý je, že to dělá jen když je teď teplo a motor je ohřátý.

Upraveno od mkaba

Ja tam nič nepočujem. Neriešte už tie zvuky a jazdite! :-)

Já to "cvaknutí" ve videu slyším, ale asi to nemá smysl řešit. Clona by podle příručky měla být u zahřátého motoru "otevřená" a bez pohybu. Elmag ventil nádobky s aktivní uhlím by se snad dal odposlechnout?

5 a 20 vteřina takový klepnutí, naživo je to slyšet zřetelněji a v kabině taky. Zkusím to víc odposlechnout, ten ventil vím kde je, ale ta clona to nemám tušení.

Upraveno od mkaba

Mě to dělá taky,já si toho všim asi před rokem a pak jsem na to zapoměl:-)asi to je schválně

To znám, slyšel jsem to jednou, když jsem po 5km zastavil a vystoupil a nechal nastartováno. Dělalo to asi 5 minut a přišlo mně, že to šlo od obou předních kol. Pak jsem jel dál a už jsem ti nikdy neslyšel, ale závada to nebude. Zajímalo by mě co to je.

5 a 20 vteřina takový klepnutí, naživo je to slyšet zřetelněji a v kabině taky. Zkusím to víc odposlechnout, ten ventil vím kde je, ale ta clona to nemám tušení.

Clona je na vodním čerpadle, a ten ventil co jí ovládá na zadní straně motoru - k němu se nedostaneš.

post-32075-0-20497200-1395423934_thumb.j

Teď jsem to poslouchal, je to přesně ze zadu z motoru. Takže to bude asi ta clona. Ale proč to takhle když je teplo a teplý motor po nastartování několikrát ťukne? Ale pokud je nás víc tak je to asi normální :-)

Tak to je super rychlost, boduješ ;-) Pokud je to takhle tak už i chápu proč se tak děje, díky za info.

Díky, aspoň mám po večerech co číst :-)

Ta příručka, ze které čerpám, je ZDE.

Pawouku a ktorá príručka to je....?Motor 1.2TSI?

 diki uz som to nasiel :) ozaj a aký je rozdiel medzi 63kw a 77kw? len programovanie RJ motoru? a ta prirucka je len pre 77kw je to podobne z 63kw????????????????????????????????????? :) 

len programovanie RJ motoru?

áno  :kol-31:

  • 3 měsíce později...

Poprosim vas o radu,

vie niekto identifikovat zvuk z prilozeneho videa ? Jedna sa o 3-4 sekundu.

Typicky problemovy scenar:

- Jazda na dialnici,dlhodobejsie na cca 3100ot., teplota oleja 98-100st.

- po tejto jazde, vjazd do mesta.Typicky cca 30-60 km/hod. Semafory, rozbiehanie, brzda, plyn,takze ziadna plynula zataz.

- Ochladenie motora v meste na ca. 90-92 st., PROBLEM pri preradeni z 1 na 2 alebo 2 na 3 a vystupani otacok na ca. 3000 ot. Zvuk sa ozyva pri pridani plynu/zrychlovani.

 

Pri volnobehu a ked je motor studeny a teplota nevystupi na tych 100st. som problem este nezaregistroval.

 

Zda sa mi, ze zvuk ide z motorovej casti na spolujazdcovej strane,je to vsak tazko presne identifikovat. Mne pripada dost pravidelny, akoby nejake lopatky alebo clanky retaze (?) na nieco narazali.

 

 

Vdaka za kazdy postreh.

12tsi-w.wmv

Tak bych řekl, že toto není drnčící tyčka. To zní úplně jinak a v interiéru to není slyšet.

Dufam,ze mal niekto podobny problem a zvuk uz pocul.  :kol-32:

 

Na fore sa objavuje:

- drnciaca tycka turba (vymedzovaciu podlozku mam),

- palivove trubky (tu sa mi zda, ze problem je len pri volnobehu,na rozdiel odo mna + v servise mi dali ten cierny sacok, ktory nepomohol odstranit moj problem)

- drnciaca retaz (zavislost na teplote oleja ?)

- ventilator v palubnej doske u spolujazdca (tu netusim, preco by sa problem vyskytoval len pri teplom motore)

Zkus znovu ty trubky. Malinko je zkus povytáhnout a nebo zastrčit do tunelu v pytlíku.

ty kokos... tak isto tú radu odporúčam čo aj KubinoPv mne to raz drnčalo keď som mal 220km pohýbal som s tým a od vtedy kľud...

OK,skusim. Ten cierny sacok ale riesi problem pri drncani na volnobehu,nie ? Ja ten divny zvuk z videa pocujem az ked som nad ca. 2500 ot./min pri zahriatom motore.

Ano, omezuje drnčení, ovšem trubky popojíždějí pomalu dolů a při opírání se o kanál kudy vedou to hnusně rachotí. Zkus to. A moc za ně netahej, jen zlehka popotahni.

Jairo, občas to mám pri pridaní plynu rovnaké, pripadalo mi to ako skalky vo ventilátore (no kade by sa tam dostali), tak som kontroloval prahový filter, v servise mám už naplánovanú dielenskú akciu, uchytenie neviem čoho v motorovom priestore, ak VIN-ko neklame, tak predpokladám že to bude toto. Najhoršie je, že to robí iba zriedka, ale zato nahlas, tak sa to ťažko identifikuje, tak ďakujem všetkým za rady, hoci neboli určené mne, určite pomôžu.

Daj potom prosim vediet ako si dopadol. Mne tam dali ten cierny sacok i dielensku akciu na upevnenie nejakeho zvazku el. kablov,ale nic nepomohlo. Vdaka

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.