Září 17, 20168 r Je pěknej. Ale narostlý sup, nic převratného. Nad objednávkou přesto docela uvažuji.
Září 17, 20168 r Včera jsme si auto prohlédli a ty 18" mi přijdou jak normální kola. Nic velkého. Předek teda nic moc, zepředu je to takový mastodont nedotažený, ale z boku už spíš vyšší kombi. Ač škodovák, asi bych šel za konkurencí
Září 18, 20168 r před 22 hodinami, Losky83 napsal: Včera jsme si auto prohlédli a ty 18" mi přijdou jak normální kola. Nic velkého. Předek teda nic moc, zepředu je to takový mastodont nedotažený, ale z boku už spíš vyšší kombi. Ač škodovák, asi bych šel za konkurencí před 22 hodinami, Voice napsal: K jaké třeba? Konkurenci řešte ZDE! Sem patří jen Kodiaq.
Září 18, 20168 r před 19 hodinami, jindrous napsal: Bude i hnědý interier ? Myslím že určite pre L&K, ako Oct. aj Sup. Upraveno Září 18, 20168 r od DavidSK
Září 25, 20168 r Náhodou nevíte jestli u tohoto auta bude vzduch podvozek ? Předpokládám, že ne protože to by asi klesl prodej Touarega apod.
Září 25, 20168 r Tak to jsem myslel, jže Kodiaq má být na úrovni Q7, Touareg, Cayenne a ne lepší verze VW Caddy. Upraveno Září 25, 20168 r od david00007
Září 25, 20168 r DCC bude mít, stačí google. http://www.autoweb.cz/skoda-kodiaq-kompletni-technicke-informace-a-tiskova-mapa/ nebo tisková mapa ... Tisková zpráva Tisková zpráva Tisková zpráva Tisková zpráva Tisková zpráva Tisková zpráva Tisková zpráva Tisková zpráva Tisková zpráva Tisková zpráva Tisková zpráva Tisková zpráva Tisková zpráva , Strana 1 z 9 Nová ŠKODA KODIAQ: Objevte nové obzory › Discover New Grounds: S vozem ŠKODA KODIAQ začíná rozsáhlá ofenzíva modelů SUV značky ŠKODA s cílem získat nové zákazníky a trhy › Příchod designového jazyka značky ŠKODA do segmentu SUV; odlehčená a pevná karoserie › Prostorný interiér, bezkonkurenční velikost zavazadlového prostoru s objemem až 2 065 l › Délka 4,70 m, součástí výbavy jsou nastavitelná zadní sedadla, na přání třetí řada sedadel › Maximální hmotnost přívěsu až 2,5 t, k dispozici je i asistent pro couvání s přívěsem Tow Assist › Funkční a praktický díky řadě nových Simply Clever detailů › Inovativní asistenční systémy, které jsou známé spíše z vyšších automobilových tříd › Nejnovější technologie infotainmentu a konektivity se službami ŠKODA Connect › Pět vysoce výkonných agregátů s nízkou spotřebou › Šestistupňová manuální převodovka, šesti nebo sedmistupňová převodovka DSG, pohon předních nebo všech kol › Vyvážený podvozek, součástí volitelné výbavy je Driving Mode Select a adaptivní podvozek DCC SKODA-KODIAQ-tiskova-mapa-16-09-01.pdf
Září 25, 20168 r Jindrousi:DCC ovsem neznamena pneumaticky (vzduchovy) podvozek, ale podvozek adaptivni a to je neco jineho.Zarazovat nejakeho Kodiaka do tridy s Q7, Tuarega apod. je trochu mimo. Jak bylo receno, bude to spis o trochu vetsi Tiguan. Jinak presun tlacitka vystraznych svetel ( navic pidi tlacitko) nekam dolu si myslim neni dobre a vydechy se mi nelibi ani po odmaskovani. Co se vnejsiho designu tyce s nicim nemam zasadni problem neprekonatelny jako s tema hroznyma mlhovkama.
Září 25, 20168 r To byl dobrý fór srovnávat Kodiaq s Q7,Touaregem a Caenem.Jsem se zasmál,až jsem se málem udusil. Podle mého je to slátanina různých částí aut a nejvíce je to podobné Jeepu
Září 25, 20168 r jindrous:Jezdil jsem s hodně autama na vzduchu a ten rozdíl je tam markantní.Hlavně je to poznat na kostkách a betonové silnici.Jezdil jsem s ním v Audi A8,Q7,MB C a E a BMW 7 2016.Pokud je dobře nastavené DCC,tak je to v pohodě,ale vzduchu se to nevyrovná.
Září 25, 20168 r Tak zařazuji podle co se říkalo, že je stejná platforma - stejný podvozek. Ještě jsem ho naživo neviděl.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.