Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Jistě, také s ním souhlasím a psal jsem to proč. chtěl jsem zjistit, kolik si člověk může dovolit aby třeba až jednou bude v nouzi, věděl co a jak. Teď vím, že min. 20 po té co ukáže nulu bezpečně ještě ujedu a tím pro mě tato zkouška končí. A zase trochu sranda musí být a adrenalin a já rád překonávám výzvy a Miklisek mě nepřímo vyzval. Konec konců si myslím, že je to dobrá informace i pro vás ostatní a vy už teď nemusíte testovat a riskovat. Měl bych dostat medaili řádu "Jezdících na výpary". :kol-48:

jak tak na to koukám, tak mám v botě cihlu asi :D rapida sem dostal jako služebáka, teď najeto cca 2300 km s průměrnou spotřebou 7,4 l/100 km.. na to, že to nejede to podle mě žere docela dost.. ale platí to firma, tak naštěstí neřeším.. ježděno město, okresky, dálnice.. před tím O2 combi 103 KW, stejný styl jízdy - spotřeba 5,4 - 5,6 l/100..

Upraveno od mršťa

Jenom odpověď na vlákno 391 Petrrr. Jakmile to šlo jízda na neutrál. K tomu chci dodat, že jízda na neutrál v žádném případě nešetří palivo. Při běhu motoru na neutrál je minimální spotřeba 0,5-0,6l/hod. Vše závisí na množství zapojených elektrospotřebičů a potřebného výkonu alternátoru. Naproti tomu při zařazeném rychlostním stupni bude spotřeba nulová protože využíváš setrvačnost motoru. Při jízdě z kopce více šetříš se zařazeným vyšším rychlostním stupněm než při jízdě na neutrál. 

Upraveno od jazzleba

Sice mas pravdu ale neplati to vzdy tak uplne. Pokud jedu z kopce s vim ze dole pak pojedu zsse do kopce a tedy nebudu muset brzdit. Je pak vyhodnejsi jed na neutros protoze proste takhle dojedu do protilehleho kopce dal bez toho aniz bych sahl na plyn. Se zarazenym r.st. sice jedes za 0 ale rychle ztracis pohybovou ziskanou energii, ktera ti leti v podobe komprese motoru brzdenim pryc. Ver ze uz jsem to kolikrat testoval s vysledky mi to potvrzuji. Denne jezdim z domu do prace kdy velka cast vede z 15km mirneho kopce a pokud jedu na neutral plachtim si optimalni rychlosti bez brzdeni oproti pri jizde s rychlosti musim casteji pridat plyn a v cili je to znat. Zalezi vzdy proste na vnejsich podminkach. Relief cesty atd.

Upraveno od Petrrr

Souhlasím s Petrrrem. Taky to mám do práce z kopce a kousek do kopce a také jsem vypozoroval, že v určitých úsecích je lepší jed na neutrál, než na nejvyšší stupeň. Ale jak psal záleží na profilu trasy, když je to jen klesání, za kterém není kopec, tak je lepší jed na nejvyšší rychl. stupeň..

Vyřazovat při mírných kopcích, ale pokud auto z kopce nezpomaluje, nechat zařazeno.

  • 2 týdny později...

Tak se mi ted podarilo dostat dlouhodobou na 5.8 cca 700km. Trasa 500km tyden jezdeni do prace 100km denne ve 4lidech plus cca 200km mesto 2lidi + pes. Vse tak nejak normos zadny zavodeni ale ani brzda provozu. Klima zapla na dalky mesto vypla okna dole. Takze spokojenost, mam najeto 19xxx km. Zalezi hodne na noze a razeni. Neni problem jet stejnou trasu stejne rychle ale blbe radit a zrychlovat o 1-1,5 L vic.

Tak spotřeba u 63Kw liftu se pohybovala kolem 5,5l dařilo se mi zajíždět i pod 5l a teď co mám space 77Kw tak je to kolem 6l. A osobně musím říci, že bych si nepřiplácel za 77Kw, pocitově sem vyší výkon nepocítil (nejezdím za 3500ot.) jen při stejném stylu to víc žere. A ta šestka je dobrá tak na dálnici při 110km/h což taky nejezdím, takže zlatej 5kvalt.

Ta 6:je dobra uz od 70km za h. Tedy ne jen na dalnici. I se 77 se da jezdit za 5,5 ale chce to hodne usili, pri normal jizde mas recht ze kolem te 6tky je to pravdepodobnejsi. Jinak si jeste zapomnel na zadni kotouce.

A zkoumal jste někdo jak vychází reálná spotřeba např. od plný k plný v porovnání s PP. Mě to trochu kecá, hlavně při jízdě po dálnici, mám reálnou nepatrně větší. A nebo mám natahovací nádrž, občas mě přijde, že se tam vejde víc než by mělo :-)

Muzes mrknout u me v podpisu na spritmonitoru, rozdil mezi pocitanou spotrebou na nadrz a dle PP je vzdy 0,15 - 0,20 v neprospech PP. Takuji vzdy stejne atd.

Ta 6ka se sice dá používát při 70 ale chce to bejt už rozjetej. Nicméně mám ale vyskoušeno, že v téhle rychlosti to míň žere na 5ku pokut to není z kopce. 6ka je vůbec na ten výkon dost těžká, na 5ku dokázala 63kw verze daleko rychleji reagovat. Nejvíc se vyplatí na tu konstantní rychlost 110km/h na dálnici kde žere míň. Zas pokut člověk jezdí rychlejc tak se to smazává a spotřeba lítá u obou. No zadní kotouče jsou fajn ale rozdíl jsem nepoznal, možná když to člověk zadupne. Jo a jinak vržou při odbrzdění z kopce :D No a kdybych to měl porovnat i mezi lift a space tak to je vůbec na hlavu :D První lift tedy rozhodně lépe držel na silnici, hlavně na nerovnostech. Space sice nebouchá ale zase si dokáže zadkem poskočit.  Moc tomu asi nepřidávají ani ty nexeny. Celkově mi ale space nepříde ani pohodlnější jak v testech psaly. Osobně u mě na tomhle podvozku vítězí roomster, ten držel jak přibytej ale byl taky tvrdej jak prkno :D Jen párkrát v roce ho předstihl plně obsazenej lift. kterej pak je jak pohodlnej tak drží :kol-47:

 

Tady je moje spotřeba na sprintu než mě to teda zase přestane bavit psát :)https://www.spritmonitor.de/en/user/kuprt.html

Já si to začal jen tak pro zajímavost nedávno psát do nějaký aplikace v mobilu a PP mě ukazuje o 0.2 vždy míň

No vsak ja to taky pisu do mobilu spritmonitor ma taky aplikaci do mobilu a propojuje se s tvym uctem. ty 0,2 by odpovidalo jak jsem psal tez.

Dík za tip, zkusím taky ;-)

Tiež si zapisujem tankovania na spritmonitor.de a tá nepresnosť 0,15 až 0,2 litra na 100 km sedí. Ak to chcete mať presne, dá sa to korigovať cez VCDS. Ja som nastavil korekciu +3%. Od vtedy mi hodnoty na PP súhlasia s tým, čo reálne natankujem. Naposledy po 982,6 km som mal na PP 5,6 litra, podľa tankovania 5,62, takže rozdiel 0,02 litra na 100 km (tankované po okraj nádrže). Myslím si, že viac sa to už spresniť nedá. :-)

  • 3 týdny později...

oukám samej brzdič provozu tady.

U mě si polubak přidává k dobru 0,2l. Spotřebu mám podle dotankování již 8 nádrž po sobě za 6,8l/100km.

Tak asi jezdis vic mesto,ja temer vubec. Ze bych byl brzdou se rici neda. Min. jezdim na rychlostnich limitech nekdy vyrazne nad dle nalady. S vyjimkou omezeni a rychosti v obci, tam vzdy dodrzuji.

oukám samej brzdič provozu tady.

 

To, že niekto jazdí efektívne a s nízkou spotrebou, neznamená, že je brzdou premávky.

Přesně tak

V nedelu plne nalozeny spaceback (plny kufor az po okraj), 3 ludia, cesta z Tatier do Prahy, priemerka 5.4; po dialnici vacsinou 120, okresky okolo 100 - 1.2 tsi 77kw, vcelku spokojnost

tak včera jsem jel za Jary do Nýmařova, pak do Plzně, pak do Lysé nad Labem a poté domu do Velvar. Celou dobu se zapnutou klimatizací, od Plzně 4 lidi a v kufru 4 kola ( elektrony obutý ), na spotřebu jsem vůbec nejel  - po dálnici 140 - 150 a celkem při rozjezdech vytáčel a za tu štreku si to vzalo v průměru 6,4l/100 což jde :)

Tak já za víkend najel něco přes 500 km z ČB do Prahy a zpátky. Auto naložený (2 dospělí, dítě a plno věcí). Klima zapnutá nonstop. Na dálnici jsem jel tak 160, na okreskách 120. Spotřeba 7,4 litru :-(

Ja mel ted praha-kyjov-praha, 2 dospeli 2 deti, kufr plnej veci na 3 dny a kocarek..

Po dalnici 120 okreska 70-90, celkem cca 700km - spotreba 6.0l/100km

Aktuální spotřeba z dvoudenního výletu do vídňské ZOO za malou pandou, slůňátkem a malými geparďátky:

2x280km, vedro k zalknutí, klima seřizována vždy podle aktuální vnější teploty o cca 6°C dolů (tj. 24-26°C), 2 dospělí + 1 dítě, trocha té bagáže (spacáky, stan, oblečení, jídlo).

Cesta mimo dálnici (kromě krátkého úseku Stockerau-Vídeň) přes H.Brod-Jihlavu-Znojmo, takže 1/3 nahoru od Labe, 1/3 houpavá cesta přes Vysočinu a rovina JM kraje a 1/3 dolů k Dunaji.

Tam 5,2/100km, zpět díky odvozu přátel na nádraží a tudíž silnějšímu městskému provozu a kolonám 5,8l/100km. Spokojenost.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.