Sranki Vloženo 17. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2015 Co uz. Viac ma trapi to, ze neviem co ine kupit. Vyhovuju mi koncernove auta z viacerych hladisk a na sluzobkach mam casto v rukach Golfy alebo Leony, takze ich poznam. Ale ako tak citam o novej rade TSI motorov tak zacinam pochybovat ci do toho ist. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 17. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2015 No já bych už znovu do toho nešel a prohlédl si něco od jiných výrobců. Vybírání ani nakupování nového auta nezávidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 2. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2015 Tak potom sa pochvál, co si vybral. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 3. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2015 Zatial to vyzera na Seat Leon ST 1.2TSI Style, ale ani Yetiho som este uplne nevylucil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2015 Pánové, výběr jiného auta sem jaksi nepatří... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migen Vloženo 6. leden 2016 Sdílet Vloženo 6. leden 2016 Je tu nejaky majitel 1.8 TSI s kodem motoru BZB, ktery by mel stejne problemy se spotrebou oleje jak je u nekterych rocniku CDAA? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 6. leden 2016 Sdílet Vloženo 6. leden 2016 Ne neznam zatim nikoho kdo by mel velkou spotrebu oleje u BZB... Uz jsem resil dve BZB co meli velkou spotrebu oleje a bylo to PCV... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migen Vloženo 6. leden 2016 Sdílet Vloženo 6. leden 2016 (editace) Asi za dva mesice se chystam menit olej u BZB, konktetne chci zkusit 5W40 a pri te prilezitosti chci sledovat spotrebu. Momentalne jsem dolival ale jezdim ted kratoucky trasy a za 9 mesicu mam najeto teprve 8 tisic km. Dle odhadu sem mohl dolit cca litr za tech 8k. Jinak PCV= pressure control valve? Editováno: 7. leden 2016, autor: Migen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 6. leden 2016 Sdílet Vloženo 6. leden 2016 PCV - positive crankcase ventilation Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdus0001 Vloženo 11. Únor 2016 Sdílet Vloženo 11. Únor 2016 (editace) Ahoj Chlapi, chystam se koupit O2 1.8 tsi... 2012/01 rozvody uz vim detailne, napinak K atd.. dava se ve vyrobe od 03.2012, cili to me ceka... ALE K TEMATU... nevite nekdo, jestli, a pripadne od kdy, davaji uz opravene pisty, krouzky, ojnice v prvovyrobe ?? Prece tam po takovem mnozstvi pripadu, co slysim a i tady ctu, nepokracovali v montazi spatnych dilu jeste v roce 2012 ci pozdeji... Diky za pripadne vyjasneni. Mira Editováno: 11. Únor 2016, autor: mirdus0001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 11. Únor 2016 Sdílet Vloženo 11. Únor 2016 Od 10/2011 by měla být spotřeba vyřešena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skulík74 Vloženo 15. Únor 2016 Sdílet Vloženo 15. Únor 2016 Ahoj... Jak již bylo psáno, jestliže máš všechny servisní prohlídky předepsané výrobcem a vůz budeš mít třeba v prodloužené záruce, máš opravu zdarma. Do pěti let a max. do 200 tisíc km, máš nárok možnost zkusit kulanci, ale tam již nebude třeba vše zdarma. Při opravě přijde na řadu výměna ojnic, pístů s upravenými stíracími kroužky, které jsou diametrálně jiné než co máš ve voze (jsou slabší a nedělitelné). Jestliže by někdo měnil jenom pístní kroužky, tak je to jenom oddálení problému, který Tě zase potká. Bohužel tyto motory na to trpí do určitého data výroby..... Výrobce dokonce vydal, přípis na opravu tohoto problému, v autorizovaném servisu tato oprava pro zákazníka stojí cca 60 tisíc korun... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 16. Únor 2016 Sdílet Vloženo 16. Únor 2016 Jj tu fa by jsem chtel videt... Co mam info tak jenom matros pisty a kruhy 47000 kc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marnav Vloženo 16. Únor 2016 Sdílet Vloženo 16. Únor 2016 (editace) No k tomu co píše Skulík74, by se měl nejspíš vyjádřit p2p. Myslím, že opravu cestou výměny kruhu (za nový typ) se vydali právě kluci brňáci Editováno: 18. Únor 2016, autor: marnav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 17. Únor 2016 Sdílet Vloženo 17. Únor 2016 Na zdejsim foru tema o opravach motoru TSI nemam ... Vse resim na druhem foru a tam je vysvetleno co a jak... Vsichni co ten motor videli akurat z rychliku maji krasne predstavy za kolik a jak se ma opravovat. Realita je ovsem jina... Napriklad clanek ze sveta motoru je jenom PR protoze tam jsou dost velke bludy. Napsat, ze Autorizovany servis Skoda opravy tento motor za 60 tkm je taky utopie... Jednali jmse ze skodovkou, klienti s ni jednaji a castka je uplne jekde jinde... My jsme se dali jinou cestou a za praci a kvalitu rucime... Napriklad Skoda nikdy nedela opravu GO hlavy, my jo atd... viz druhe forum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarek2904 Vloženo 17. Únor 2016 Sdílet Vloženo 17. Únor 2016 Taky jsem majitelem octavie s motorem CDAA a nejraději bych ten šrot prodal. Při stotisících kilometrech jsem měl spotřebu oleje 1L na 800km. V servise řekli , že je problém v turbu, tak se vyměnilo. Bohužel olej mizel dál. Došlo na výměnu pístů, kruhů a samozřejmě i ojnic, protože nové písty na staré ojnice nesednou. Když už byl motor venku, tak se vyměnila i vadná dvouhmota a spojka. Po této opravě mám již najeto cca 50tis. km a spotřeba oleje je 0,5L na 15000km. Každopádně škodovka o kulanci nechtěla ani slyšet. Takže oprava vyšla na cca 110000 kč a to se vyplatí. Každopádně moje další auto od koncernu vw nebude. Tohle se přece u takových aut nemůže stávat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 17. Únor 2016 Sdílet Vloženo 17. Únor 2016 To se ani nedivím, hold vw a už ani audi co dělalo tyhle tsi neumějí vyrobit normální motor na 150 000km. Docházím k tomu že je lepší asi koupit něco jiného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 17. Únor 2016 Sdílet Vloženo 17. Únor 2016 jarek2904: A to ti jako nauctovali i ty opravy, ktere tomu nepomohly? Nevim, ale pri takovych pripadech, kdy sam servis nevedel, kde presne je problem, to se mnou resili tak, ze provedli opravu, ja mesic, dva jezdil a az kdyz jsem jim potvrdil, ze je problem vyresen, tak chteli penize. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 17. Únor 2016 Sdílet Vloženo 17. Únor 2016 Taky jsem majitelem octavie s motorem CDAA a nejraději bych ten šrot prodal. Při stotisících kilometrech jsem měl spotřebu oleje 1L na 800km. V servise řekli , že je problém v turbu, tak se vyměnilo. Bohužel olej mizel dál. Došlo na výměnu pístů, kruhů a samozřejmě i ojnic, protože nové písty na staré ojnice nesednou. Když už byl motor venku, tak se vyměnila i vadná dvouhmota a spojka. Po této opravě mám již najeto cca 50tis. km a spotřeba oleje je 0,5L na 15000km. Každopádně škodovka o kulanci nechtěla ani slyšet. Takže oprava vyšla na cca 110000 kč a to se vyplatí. Každopádně moje další auto od koncernu vw nebude. Tohle se přece u takových aut nemůže stávat.V nejmenovanému motoristickém časopise je zpráva, že již neni nutné měnit ojnice a někdy snad ani písty (gumicky dodá větší). Prostě to nějaký cechacek vyřešil. Dělá alternativní rozměry. Cena snad 40tis Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 17. Únor 2016 Sdílet Vloženo 17. Únor 2016 Gumicky???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 17. Únor 2016 Sdílet Vloženo 17. Únor 2016 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 17. Únor 2016 Sdílet Vloženo 17. Únor 2016 No napsal jsem to lehce blbe, kroužky - pro mě gumicky. Ale tak evidentně se písty mění, nejde dat jen kroužky. Ale i tak to vyjde násobne levneji a jestli to funguje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarek2904 Vloženo 17. Únor 2016 Sdílet Vloženo 17. Únor 2016 mike_k: to turbo stejně moc přes 100t. km nevydrží, tak jsem to už neřešil a u 4x4 se blbě mění. Jinak výměna pouze kroužků je blbost, protože jsem měl možnost vidět rozebraný motor a ty kroužky se tak zhoblovali, že poškodily i písty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 17. Únor 2016 Sdílet Vloženo 17. Únor 2016 Turbo je jedna z nejspolehlivejsich veci na TSI... A jak jsem uz nekde psal... Vybrus na TSI se neda udelat... Z duvodu nastriku alusilu na valce (technologie vyroby) ... A klidne se da dat new pist, ale z krouzkama by sem byl velmi opatrny... Jestli nebudou origo vydrou valec... Uz jsem to resil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Únor 2016 Sdílet Vloženo 17. Únor 2016 No napsal jsem to lehce blbe, kroužky - pro mě gumicky. Ale tak evidentně se písty mění, nejde dat jen kroužky. Ale i tak to vyjde násobne levneji a jestli to funguje... Twl, radiusi, už to nehul a nebo se spíš nevyjadřuj k technickým věcem, o kterých nemáš ani páru a nech to lidem, co tomu rozumí. Gumičky....proboha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.