Publikováno Duben 16, 201312 r Zdravím, mám možná pro někoho blbý dotaz. Problém se jedná na motoru 1.9TDi 81kW ASV a zkusím to popsat o co jde. Před rokem jsem si nechal čistit turbo a trochu i čipnout pro oživení koníků. Vše mi udělal jeden expert z Hradce Králové. Po tomto zákroku auto jelo jako drak a nevěřil jsem vlastním očím jak to perfektně jede, ale už tehdy mi bylo řečeno že turbo toho má dost a může mi kdykoliv odejít. Těsně před zimou to přišlo a měnil jsem s kamarádem turbo za repasované. Výměna byla provedena bez problémů a na první zkušenost s výměnou i dosti rychle. Včetně turba se ještě měnila váha vzduchu, ventil N75 a podtlakové hadičky. Po výměně těchto veškerých komponentů už auto nemá takový výkon co s tehdy čerstvě vyčištěným turbem a načipováním. Ptám se tedy zda se muselo po takovém zákroku nějak sáhnout do jednotky a udělat nějaké úpravy či čip provést znovu? Jsou rozdíly v délce posuvného táhla co vede z podlakového ventilu a hýbe celým mechanismem lopatek? Musela se tato délka táhla upravit dle původního turba (seštelovat)? Prosím o každou radu. Zárověň žádám zda tento článek čte Petr z Hradce Králové co čistí turba, aby se mi ozval formou zprávy, ztratil jsem na tebe kontakt a hodila by se mi tvoje zkušenost. Děkuji Lukáš Upraveno Duben 16, 201312 r od LUK87
Duben 16, 201312 r repas turbo uz nepojde ako origo co si mal,treba tam postelovat banku a mozna aj cerva lebo turba po repase uz nejdu tak od spodu,kazde turbo po repase mau nekau turbo dieru od spodu Upraveno Duben 16, 201312 r od sparcp gti
Duben 16, 201312 r Turbo jde chipnout? Jak víš, že jsi to měl chipnuté. Měl jsi to na brzdě a viděl jsi křivku před a po? Viděl bych to tak, že když ti čistil turbo, tak ti to udělal formou výměny. Pak se mohlo stát, že ti tam dal jiné větší, nebo které mělo upravené tělo a větší lopatky a pak by auto mělo větší zátah. To turbo taky nemuselo být už v plné síle a pak ti odešlo. Pak jsi ho vyměnil a dal tam to co tam patří a větší výkon se ti najednou ztratil. A není čištění turba jako čistění, na to pozor.
Duben 16, 201312 r asv maju 11lopatkove je mozne ze ti daly 9 lopatkove na ahf a nie je repas ako repas! Upraveno Duben 16, 201312 r od sparcp gti
Duben 16, 201312 r Autor Na brzdě jsem to bohužel neměl, ale to auto jelo podstatně lépe než teď. 180km/h tam bylo v cuku letu. Formou výměny to určitě takto neudělal, to bych poznal při výměně za to repasované které bylo totožné a určeno dle čísla pro tento motor. Dělal mi to tehdy jeden chlápek z Hradce na doporučení lidí tady na foru. Máš pravdu že turbo už nebilo úplně v dobrém stavu to mi taky při předávce auta bylo řečeno. EDIT: sparcp gti: A to je taky možné. To jsem nevěděl že jsou i takové rozdíly. Upraveno Duben 17, 201312 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Duben 16, 201312 r Tak když jsi to neměl na brzdě, tak nepiš nic o chipu, protože k tomu nemáš důkaz. Tohle téma se tu několikrát probíralo. Chipování někde na parkovišti je nesmysl. Pošlu ti super chip poštou a obálku musíš dát někam blízko k motoru aby to fungovalo. Nechápu, že lidi pořád věří takovým nesmyslům. Nechával jsem repasovat už desítky turbín ale jen ve firmě která to dělá XY let a dává na to záruku. A nikdy jsem neměl problém, že by mělo menší výkon. Dělají i úpravu turba, kde udělají repas, vyfrézují vnitřek těla, tím se tam vejdou větší lopatky a turbo má o něco větší výkon. Přečti si prosím, jak probíhá dokonalé vyčištění turba. Upraveno Duben 16, 201312 r od žralok
Duben 16, 201312 r Autor Dík za objasnění. Říkal jsem si že tomu asi tak bude a že můj dotaz bude stupidní.
Duben 16, 201312 r Jinak všechny turba jsem dělal jen tady a můžu doporučit. http://www.specialturbo.cz/
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.