Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Tož pravda, s TSI nemusíme řešit ticho, to už tam je. V exempláři OIII 1.6 TDI, s kterým jsem měl možnost jet, to ovšem bylo všechno jinak = špatně. S/S si dělal co chtěl. I úplně studený motor po ujetí asi 300 m a zastavení na křižovatce vypnul. Asi nějaká sw chybka.

Mě to vypíná "aktivuje" start/stop taky i u studenýho motoru..ale né pokaždý..nemůžu si na to zvyknout vypnout to u nastartování..přes VAG to údajně jde deaktivovat, ale prý to už zpět aktivovat už nikdy nejde..tak nevím jestli to mám vypnout natvrdo, mám totiž auto ještě v záruce..

Upraveno od mattyB

Start/Stop lze jak diagnostikou vypnout tak opětovně zapnout.

Ferdo, slo by kodovanim "otocit" funkci toho S/S tlacitka?Tzn. S/S defaultne vypnuto, jakmile stisknu tlacitko -> S/S zapnuto (do vypnuti motoru, pak po novem nastartovani opet vypnuto)?

Vidíš a já bych spíš napsal, že se mi na to ještě nepodařilo přijít...stejný problém jako u xenonů a jednotek, které k tomu nejsou určené. Mohu jen prozradit, že dokážu vypnout trvalý podsvícení tlačítka výstražných blinkrů, celkovou intenzitu světel celého vozu, atd. a analyzuju jednotku dále..

Upraveno od ferda25

V ridici jednotce asi neni nejaka obdoba "po spusteni" jako u operacnich systemu pro pc, ktera by se dala upravit a provedla sadu zadanych instrukci (napr. by simulovala stisk tlacitka S/S, coz? :)

ja to udelal podle navodu bicista a super ,za par minut hotovo.Tady mas jeste jedno video od bicisty kde to mas vysvetlene uplne podrobne a jeste jeden napad ode mne na ulehceni prace

 

 

 

 

 

post-95083-0-71647700-1455981915_thumb.p

  • 1 měsíc později...

Myslíte, že by to šlo vypnout přes tyhle možnosti?

 

post-80737-0-45464800-1459072350_thumb.j

post-80737-0-34583400-1459072354_thumb.j

 

 

Případně mohl by někdo říci něco více k tomuto?

 

Disable/memorize/invert Start & Stop:

- module 09-Cent. Elec.
- enter Security Code (20113)
- Adaptation on Channel 34:
subtract 4 to the value --> Start&Stop always disabled
add 32 to the value --> memorize last status (the Start & Stop status at engine startup will be the one at last engine shutdown)
- test & save

In addition of these values, if you add 64 to the value, the Start & Stop button light will be reversed: off if Start & Stop is disabled, and on if Start & Stop is enabled.
 

Upraveno od LiveBomb

  • 1 měsíc později...

Mi pomohlo nastavení napěťového parametru. Natrvalo klid.

Myslíte, že by to šlo vypnout přes tyhle možnosti?

 

attachicon.gif01.JPG

attachicon.gif02.JPG

 

 

Případně mohl by někdo říci něco více k tomuto?

 

Disable/memorize/invert Start & Stop:

- module 09-Cent. Elec.

- enter Security Code (20113)

- Adaptation on Channel 34:

subtract 4 to the value --> Start&Stop always disabled

add 32 to the value --> memorize last status (the Start & Stop status at engine startup will be the one at last engine shutdown)

- test & save

In addition of these values, if you add 64 to the value, the Start & Stop button light will be reversed: off if Start & Stop is disabled, and on if Start & Stop is enabled.

 

 

Tak přesně tohle by mně také zajímalo, ideálně ta 2. nebo 3. možnost, tedy Memorize nebo Invert Start/Stop - ozval se ti někdo/podařilo se ti to vyzkoušet?

  • 4 týdny později...

Došel mně před pár dny kabel, tak zkusím. Tohle by bylo ideální řešení.

  • 2 týdny později...

Tak programovatene rele po dlouhem cekani dnes doruceno.  Podle mne nejlepsi reseni pro kutily, Nejmene prace.

Tady sem davam video, kde uvidite vhodny princip pro start-stop.

 

 

super, jednoduché a účinné.  A co se bezpečnosti těchto zařízení tak buď klidný  , radia, dvdčka, navigace   jsou mnohdy vyhotoveny víc amatérsky než celá čínská produkce   dohromady.   A  zrovna  před měsícem   tady v brně   shořelo RSko  (ještě v záruce ) od   bolera.  A to ani nemrzlo, či nebylo parno. V dobách, kdy žádné ŘJ v plechovkách  nebyly  jsme dělali otáčkoměry,    palubní voltmetry, rádia,  apod. a  za celou dobu   se ani mě, ani mým kamarádům žádný problém nestal. Jistě stát se může - ale to riziko je shodné  se vším ostatním.   Jsi  v každém pádě  myslící a šikovný , palec nahoru. Já SS mám, vypínám, když potřebuju ručně, ale    tvůj návod použiji, včetně   přístupu k  tlačítkám, kam chci dát ovládání od vrat od garáže.

Upraveno od rcm

Mi pomohlo nastavení napěťového parametru. Natrvalo klid.

 

Šel jsem do toho stejným způsobem a funguje (1.6TDI MR2016). Z podstaty věci by to nemělo ani ovlivňovat nic dalšího, je to, že se prostě nevypne motor kvůli nesplnění podmínky..

Upraveno od bojler

A není jednodušší vytáhnout konektor na baterce, co hlídá pro Start/Stop napětí ?

nejsem si jisty, ale tohle by mohlo vyhodnotit jako zavadu start stop

Taky sem to nakonec vyřešil přes napětí baterky.

otázka jak ti to přes napětí bude fungovat stále, u novějších MR či jednotek to ani často už nejde. U fabie 3 třeba vůbec.

Upraveno od kokta7

Mam RS 230 a vcera STOP START vypnute auto 5/2016

  • 3 týdny později...

nejsem si jisty, ale tohle by mohlo vyhodnotit jako zavadu start stop

 žádnou závadu to nehodí a má to stejný vliv na vše jako když změníte nastavení napěťového parametru

Tak ten konektor je dobra podpasovka:) vymyslime slozitosti, diaognostika, rele atp.

Dnes odzkouseno. Na baterce se nachazi primo senzor na start/stop. Stacu vytahnout konektor a hotovo.

Pri zastaveni se zobrazi na maxidotu ikona preskrtleho SS a motor nezhasne. Po rozjeti ikona zhasne.

Konektor je viz obrazek.

post-79848-0-86111600-1467445828_thumb.j

potvrzuju funkcnost, kabel vytazen a po start/stop zbyla jen preskrtla ikona na maxidotu

Tady jsem k tomu pro uplné trotly :) natocil video :) - diky velfol za inspiraci.   A deaktivatoři nebudou mít co žrát :)

 

Upraveno od bicista

Jen, že jsi tím úplně odpojil jednotku, která má na starost baterii(tj. dobíjení jako takové). To té baterce asi moc nepomůže.

Tuhle odpoved a rekci jsem cekal :) ale taky je mozne, ze je to senzor pouze pro start/stop a pro nic jineho. Ale myslim ze ten senzor sleduje, vykon beterie, teplotu aj. pro optimalni vyuziti a nabijeni atp. Ted otazka co se vyplati. Beztak jde cca po 3 letech baterie do kopru. To musi kazdej zvazit sam zda se trapit se start/stop nebo mit hlidanou baterii.

http://de.bosch-automotive.com/de/parts_and_accessories/motor_and_sytems/start_stop_system/sensors_10/sensors_11

Upraveno od bicista

Mám dojem, že jak bicista napsal pro trotly tak tím myslel hlavně sebe.

Upraveno od Voice

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.