Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Podle fotky z bazoše to není on.... Resp. bys mohl provést průzkum svého vadného serva a zjistit, co tam je za potenciometr. Nebo si na něm našel tohle číslo?

typ na něm není ale, pouze výrobce a řádově kiloohmy jsem na něm naměřil ovšem k 10kohmům bych se dostat neměl protože klapka zůstávala v poloze kdy je na potenciometru 0

IMG_20190908_163234.thumb.jpg.f129dadd086bdcf7f17d4df654ebb3dd.jpg

A jéje, tak to je úplně jiný tvar, než ten z bazoše. No škoda, že Mouser nemá tenhle potenciometr skladem....

před 2 hodinami, Černohorák napsal:

Tak ale nejspíš to bude jen krátkodobé řešení ty drážky se holt časem taky trochu ochodí kontaktol jen na nějaký čas eliminuje opotřebení.

ano je to dočasné, ale stejně jako instalace nového motorku. Je to holt blbě udělaný.

Mě odrazuje ho zkoušet objednávat když tam je poštovný 500, že už to není tak málo no když nemáme jistotu správnosti :-( ale tak 6 let nám vydržel, tak už třeba jen 2 než půjde auto do kopřiv...

Tak další překvapení pár dní po výměně v71 a roce regulátoru vzduchu, diagnostika ukázala chybu v70, špatný vtip obzvlášť, když už jsem viděl že se kvůli tomu musí rozbrat celá palubovka...

Tak to je smutný. :-(  Když to čtu, tak jsem rád za manuál, alespoň něco mě obešlo. :-)

před 14 hodinami, Černohorák napsal:

Tak další překvapení pár dní po výměně v71 a roce regulátoru vzduchu, diagnostika ukázala chybu v70, špatný vtip obzvlášť, když už jsem viděl že se kvůli tomu musí rozbrat celá palubovka...

sporadické chyby na klapkách jsou běžné, pokud klima normálně funguje, tak je není nutné řešit. Většina lidí o nich neví, že je v autě má.

Nevím, jestli je sporadická po každým smazání a jízdě se vždy objeví :-( jak funguje ta frekvence a počítadlo přesně nevím, rád se nechám poučit
Tuesday,10,September,2019,15:06:39:00007
VCDS Version: Release 18.9.0 Running on Windows 8.1 x64
www.Ross-Tech.com

                Address 08: Auto HVAC       Labels: 6Q0-907-044.lbl
Control Module Part Number: 5JA 907 044     HW: 5JA 907 044
  Component and/or Version: Climatronic   H04 0104
           Software Coding:
            Work Shop Code:   
                      VCID: 78FF5EE1CBD34C8AED-802C
1 Fault Found:

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)
            000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 85
                    Mileage: 77565 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.14.21
                    Time: 07:16:35

             Freeze Frame:
                    Voltage: 14.16 V

 

  • 1 měsíc později...

Ahoj mám climatronic a hází mi chyby polohovací teplotní klapky (V68) a polohovací motor centrální klapky (V70) ale zdá se mi že klimatizace funguje v pořádku. Chtěl jsem se zeptat na váš názor jestli to řešit a nebo to ignorovat když se mi zdá že funguje?

kdyz jsem tu pred 6 rokama psal nadsenym majitelum s aut. klimou, ze s tim budou problemy, byl jsem za hlupaka...

Za pohodlie sa platí. No co investuje 2x80 euro za nove klapky a ma na par rokov pokoj. Alebo vymeni potenciometre. 

Kez by to byla pravda, climatronic proste zije svym zivotem a nikdy nevis, co udela. Nerikam, ze to neni lepsi oproti manualu, ale spolehlivost a narocnost oprav je diametralne jinde.

  • 7 měsíců později...

Zdravím pánové,

chtěl bych se vás zeptat na kolik čárek vám jedou ventilátory climatronic v automatickém režimu, když už auto máte vychlazené? 

U mě celou cestu jedou na 3-4 čárky, přijde mi to hodně. Teplota na climatronicu nastavena na 22st. venkovní teplota byla 27st.

 

U OII facelift po vychlazení interiéru klesly otáčky na 1-2 čárky a bylo to mnohem příjemnější. 

 

Upraveno od vlasta04

taky bych upřednostil menší otáčky, mám to stejně.

Necháváš to na automatice nebo snižuješ otáčky ventilatoru? Při vyšších teplotách venku to stále jede 3-4 nebo otáčky jsou ještě vyšší? 

Jinak včera jsem také zjistil cvrkotani kompreosu jak je tady v předchozích příspěvcích. Takže pokusím se to reklamovat. Mám to i slušně natočeno. Tak snad to výjde. Auto jsem kupoval nedávno jako tři roky staré a do února mám ještě záruku. 

od první reklamace klimy (Sanden) už jezdím jen na auto, teď jsem byl na výměně nějakého ventilu kompresoru, protože vůbec nešla. Anabázi s kompresorem jsem popsal v jiné sekci. Při dvou návštěvách AS kompresor samozřejmě necvrlikal až po cestě domů, ale sami si řekli o nahrávku, kterou akceptovali nicméně bych na to moc nespoléhal a jel do servisu reklamovat za velkého horka kdy se zvuk víc projevil. TPI na Sanden údajně není.

vlasta04> vidím že problém řešíš jinde, dnes jsem celé odpoledne až do smršti na Moravě cosi najezdil a climatronik nastaven na 20, venku 30 a drželo se to na 4 čárkách, když jsem při stání dal 22 spadlo to na 2, za jízdy pořád 4 čárky. Konečně jsem s Densem a po výměně ventilu spokojený (zatím).

On 6/13/2020 at 9:32 AM, ben06 said:

od první reklamace klimy (Sanden) už jezdím jen na auto, teď jsem byl na výměně nějakého ventilu kompresoru, protože vůbec nešla. Anabázi s kompresorem jsem popsal v jiné sekci. Při dvou návštěvách AS kompresor samozřejmě necvrlikal až po cestě domů, ale sami si řekli o nahrávku, kterou akceptovali nicméně bych na to moc nespoléhal a jel do servisu reklamovat za velkého horka kdy se zvuk víc projevil. TPI na Sanden údajně není.

TPI na Sanden nejake je..sice je to starsi , ale udajne se i tak stale montuje do aut..tak treba nekomu pomuze.. 1.thumb.jpg.f211897549907ed7e34f45a9eb5e1521.jpg 2.thumb.jpg.d7f9c106438a0ffea8ac136792be399e.jpg 3.thumb.jpg.3e6bde3445e902f04124be9d2aee46ac.jpg 4.thumb.jpg.5f83be5cdbd57d904fb3485b62bd5600.jpg 

že TPI existuje jsem samozřejmě věděl (proto jsem psal údajně) a už se o tom rozsáhle debatovalo zde i u F3 a nebudu to opakovat, stačí hledat. V servise pátrali dle VIN a nic nenašli i po mém upozornění. V sekci u Scaly mi potvrdili, že se Sanden stále montuje. Já mám už Denso.

  • 1 měsíc později...

Taky Vám climatronic pouští ventilátor jak se mu zachce?

 

Nastartuju auto, nastavím dvě čárky na ventilátoru a on si přepne na tři... tak dám znovu na dvě a on si tam dá opět tři. Nebo naopak dám někdy tři a on si nastaví dvě. A když už se mi ho podaří přemluvit, aby foukal tak jak chci já, tak za chvíli zastavuju auto a potřebuju se otočit, dám zpátečku a v tom momentě na mě začne fučet ze všech sil. Pochopil bych takové chování u Full Auto, ale ne když si chci ovládat ventilátor sám a potřebuju jen ať mi udržuje teplotu. Nějlepší je to v zimě, když mám ještě z předešlého dne nastaveno třeba 20 stupňů. Climatronic po pár metrech jízdy zjistí, že v autě je stupňů 5 a zpanikaří a začne na mě plnou silou fučet ledový vzduch od studeného motoru. Někdy si připadám jak v blázinci....

 

Není na to nějaká úprava softwaru?

 

Díky.

Pokud je u toho stupně napsáno auto, tak si to pak otáčky reguluje podle potřeby. Při tý zpátečce se může zdát že to extrémně fouká, ale z důvodu couvání to zapne vnitřní cirkulaci. Pak také se může zdát změna hlasitosti větráku, jelikož se otáčky mění i v závislosti na rychlosti jízdy díky využívání náporového vzduchu.

  • 2 týdny později...

S tou vnitřní cirkulací na zpátečku je to dobrý postřeh, nikdy jsem si toho nevšiml, až jak jste zmínil. Každopádně, na vnitřní cirkulaci se jen trochu změní hluk od ventilátoru, ale co popisuji je zapnutí ventilátoru na plný výkon. Navíc to nedělá vždy. Jinak "auto" napsáno nikde nemám.

Vnitřní cirkulace se takto uzavře i po ostříknutí předního skla před stíráním.

Do vnitřního prostoru se tak nedostane smrad z kapaliny, stejně jako při couvání splodiny.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.