Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj všem,

má někdo s tímto motorem zkušenosti?

Já s ním dnes krátce jel - má ho děda v Rapidu - a byl jsem mile překvapen. Musím brát v potaz, že motor je ještě syrový (najeto 27km), ale i tak mě překvapilo, že auto rozhodně není žádný lenoch. Je jasný, že to není ani žádná raketa, ale odezva na plynový pedál mě mile překvapila.

A spotřebově ta jízda byla taky zajímavá - 20km okruh (okresky/dálnice/město) a dojeli jsme za 6,8 litrů. Což mě tedy taky překvapilo, čekal jsem víc.

Až se opět dostanu k tomuto motoru, a bude již trošku zajetý, zkusím nějakou ecojízdu, kam až je možné se dostat.

Jaké s tím motorem máte zážitky a zkušenosti vy?

  • Autor

vím, že tam to téma je. Ale jedná se o JINÝ MODEL :kol-46:

já už jsem recenzi na rapida s tímto motorem dával :)

vím, že tam to téma je. Ale jedná se o JINÝ MODEL :kol-46:

ahaaa...tak to potom áno :kol-25: ...treba vytvoriť v každej sekcii tému na ten istý motor a pýtať sa na skúsenosti :kol-26:

Tak ono to už tady fakticky je. Viz 1.2 TSI v OII, FII a Yeti. Navíc dost lidí čte, nebo do něj píše, pouze jen v tématu u svého modelu... :kol-32:

A neni v Rapidu trosku jiny tsicko?modifikace?

je tam "upgrade" :) trochu ho nějak poladili

Je tam stejný jako u jiných modelů Škoda - 63 kW CBZA,77 kW CBZB. Modifikace jsou průběžné a stejné u všech.

Krtku a jak ho poladili? Jinak než u jiných modelů? Nemyslím.

Upraveno od Pawouk

někde jsem myslím, četl, že akorat odladili nějaky muchy..ale co přesně a jak to netuším

Chci se zeptat, jestli se do Rapidu montuje už ten nový motor 1.2 tsi nebo se montoval i ten starý?

Díky

Zatím starý . Do nového po zkušenostech ze starým bych šel až za cca tři roky :kol-32:

Já jsem si právě říkal, že ten nový bude už dobrý. A ten starý už musí být taky dobrý ne?

Člověče reacer415, ob jeden příspěvěk výš od tvého prvního dotazu to máš vyvětleno a ještě se zeptáš na to samé. :kol-44: Co takhle si to vlákno napřed přečíst celé? :kol-32: Jinak ti doporučuji pročíst si témata 1.2 TSI u Fabií II apod.

Člověče reacer415,ob jeden příspěvěk výš od tvého prvního dotazu to máš vyvětleno a ještě se zeptáš na to samé. :kol-44: Co takhle si to vlákno napřed přečíst celé? :kol-32: Jinak ti doporučuji pročíst si témata 1.2 TSI u Fabií II apod.

Tak mi ukaž, kde je napsané, že starý motor už je vychytaný a nový je dobrý :kol-47::kol-44:

Chci se zeptat, jestli se do Rapidu montuje už ten nový motor 1.2 tsi nebo se montoval i ten starý?

Díky

Reagoval jsem na toto...

Ohledně vychytanosti - no to NIKDO NEVÍ!!! Všechno prokáže až čas! A toto se jistě v uvedených tématech dovíš také! Tak co se divíš?! Mele se to pořád dokola... :wallbash:

Jel jsem stim cca 20 km (63 kw). Můžu srovnávat s F1 1,4 50 Kw a O1 1,6 75 Kw.Jízdní vlastnosti mi to spíš připomínalo fabii, dynamiku octavii.Motor mi však při vytočení přišel trošku hlučnější než v O1.Kdybych šel do rapida, tak bych asi volil motorizaci 1,2 77 Kw.Zrychlení to má snad stejné jak 1,6 MPI a pružné zrychlení prý výrazně lepší a spotřeba menší, takže toto by mi bohatě stačilo :-) Já jsem jel za 6,3 a to jsem tomu parkrát šlápl na krk, takže dobrý.

Akorát abych se výbavově vyrovnal mé současné O1, musel bych si hodně připlatit.Snad se paleta standartní výbavy rozšíří :-)

Upraveno od schneefall

  • 1 měsíc později...

Ahoj.Páč mám čerstvě Rapida 77 kw TSI a dočetl jsem se o těchto motorech co jsem sr dočetl,tak mne polil studený pot a při nejblyžší příležitosti si raději zaplatím pojištění prodloužené záruky a nebudu spoléhat na to že už to mají vychytane.Smutné je,že abych se podobným trablům vyhnul koupil jsem v dobré viře radeji škodu misto třeba Renaulta i z důvodu spokojenosti jako predchozi majitel O1 tdi. No tak budu s manželkou doufat,že už to je opravdu vychytané a optám se na to zvnámeho v servisu skoda.

Nevite nekdo udajne se pak davala prodlouzena zaruka na rozvody u techto tsi motoru.jestlibtonplati stale i nyni u nove koupenych vozu?

Nevite nekdo udajne se pak davala prodlouzena zaruka na rozvody u techto tsi motoru.jestlibtonplati stale i nyni u nove koupenych vozu?

:kol-32: ....to pochybujem..neviem si predstaviť takúto vec

Ahoj.Páč mám čerstvě Rapida 77 kw TSI a dočetl jsem se o těchto motorech co jsem sr dočetl,tak mne polil studený pot a při nejblyžší příležitosti si raději zaplatím pojištění prodloužené záruky a nebudu spoléhat na to že už to mají vychytane.Smutné je,že abych se podobným trablům vyhnul koupil jsem v dobré viře radeji škodu misto třeba Renaulta i z důvodu spokojenosti jako predchozi majitel O1 tdi. No tak budu s manželkou doufat,že už to je opravdu vychytané a optám se na to zvnámeho v servisu skoda.

Co blázníš? Žádnej stres a hlavně neber moc vážně diskuze "rádobyodborníků". Prostě jezdi a buď v klidu. Místní komunitě už nikdo na planetě nevymluví, že se dnes vyráběné VW motory nijak neliší od kterékoliv jiné produkce. Na řeči o naprosto dokonale spolehlivých 3-litech starých 20 let s a s nájezdem 751425 km se vykašli. Když se budeš chovat k motoru slušně = což znamená tak jako by ses choval k jakémukoliv jinému (zahřívat pozvolna pak teprve výkon na plno a před koncem trošku pozvolna dochladit vlažnou jízdou), tak bude šlapat v pohodě spoustu kilometrů a spoustu let. Sami máme 1,2 TSI vyrobený ještě v době, kdy nebyly zavedeny do výroby všechny úpravy rozvodů (bylo více etap vývoje) a zatím úplně v pohodě - nic se neozývá, nic nechrastí. Sice máme najeto zatím jen 34000km, ale přece. A pokud se něco začne ozývat tak je tu záruka, pak kulance na materiál a nebo se prostě rozvody vymění na své náklady (beru v hluboké budoucnosti, když už nebudeš mít ani záruku mobility).

Díky za útěchu, jsem tomu rád. Omlouvám se za předchozí pravopis, ale psáno z mobilu. Jojo kulanci jsem přesně myslel, jen jsem si nemohl vzpomenout na to slovo. O chování k motoru samozřejmě není třeba diskutovat, před tím jsem měl jak jsem psal O1 Tdi, najeto 170tis a motor a turbo vše původní, dle chování jak Svirusi popisuješ, tedy žádné nové zvyky pro mě. Díky Pawouku za kontakt, určitě se budu informovat. Konec konců zrovna ty dle pročteného fóra si patřil snad zrovna mezi ty nešťastníky díky tomuto problému, jak jsi na tom nyní a jak se to vyřešilo, pokud se to vyřešilo. Díky

Ohledně rozvodů u Fabie 1.2 TSI - nevyřešilo se nic (Navíc už s tím nejezdím do autorizovaného servisu a ten současný nic řešit nebude, dokud se motor nerozpadne. Ale to není moje starost, když mě to auto nepatří), rozvody vyměněny ve 40 000 km, v současnosti najeto přes 56 000 km a řetěz stále občas rachotí... To samé platí o vysoké spotřebě oleje. Tož asi tak. :kol-34: Doufám, že máš prodlouženou záruku? A ke kulanci - rozhodně je nutné bezpodmínečně dodržovat a mít potvrzené v servisní knížce předepsané servisní prohlídky v autorizovaném servisu. :kol-47:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.