Přejít na obsah

Motor 1.2 TSI EA111 63 kW a 77 kW


Honza9007

Doporučené příspěvky

Některé roky když jsem jezdil hodně tak jsem měnil každý půlrok po 30 tisících a to se mi ještě zdálo málo. Nicméně i takto Octavia vydržela bez problému do prodeje na 220 tisících po 4 letech. Ale když se jezdí málo tak by asi optimálnější bylo po 15tis. Ale co člověk to názor. Znám lidi co měli prodloužený servisní interval ale nikdy nenajeli víc jak 22tisíc a vždy je to poslalo předčasně do servisu. Já najel 30tis. vždy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S VW Polo s motorem 1.2 40kW jsem během 5let najezdil rovných 100.000km a to z 90% po dálnici Praha-H.Králové, zbytek po E55 Praha-Č.Budějovice. Drtivou většinou jízdy pod časovým tlakem, tedy na plný knedl, prostě co auto dalo. Auto mělo od novoty olej LongLife se servisním intervalem 30t km nebo 2 roky a nikdy jsem od posledního servisu neujel víc jak 23t km. Za celou dobu auto bez jediného problému, dle servisu vše v absolutním pořádku. Takže i takto se dá... nejedná se však o turbo motor, vím.

Editováno: , autor: fufal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Některé roky když jsem jezdil hodně tak jsem měnil každý půlrok po 30 tisících a to se mi ještě zdálo málo. Nicméně i takto Octavia vydržela bez problému do prodeje na 220 tisících po 4 letech. Ale když se jezdí málo tak by asi optimálnější bylo po 15tis. Ale co člověk to názor. Znám lidi co měli prodloužený servisní interval ale nikdy nenajeli víc jak 22tisíc a vždy je to poslalo předčasně do servisu. Já najel 30tis. vždy.

Není prodloužený servisní interval, ale proměnlivý (QG1). Taky mně zajímalo po kolika km posílá PP do servisu, udělal jsem na to i vlákno http://forum.skodahome.cz/topic/122511-promenlive-intervally-qg1/, ale nějak se tam nepřispívalo. S naší služební O1, 1,9 Tdi, jsme celou zimu na hulváta jezdili 2 km ráno do práce a odpoledne z práce, 1 x týdně 100 km po dálnici a ujeté vzdálenost od poslední výmeny oleje + údaj o zbývajících km do další výměny podle PP dává součet pořád 30 000 km. Před tím byly všechny výměny taky po 30 000 km, ale to se jezdilo výrazně více 30 000 za půl roku. Tak jsem z toho nějaký zmatený.

Slyšel jsem, že někoho poslal PP pro olej po 8 000 km, ale ten údajně popojížděl 1 až 3 km několikrát denně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano je to pravda i moje poslední zkušenost je s motorem TDI. Předchozí Octávia byla 1.6 MPI a bylo to v podstatě to samé. Nájezd za cca 4 roky 210 tisíc a výměny oleje po 30 tisících. Nicméně za 14 dní budu mít doma Rapida 1.2TSI doma a začnu testovat proměnlivé servisní intervaly. Budu jej mít čistě pro soukromé účely tedy zdaleka ne s takovým nájezdem. Počítám tak 15–20 tisíc ročně.  Rozhodně se nechystám proměnlivé intervaly zrušit, tak jsem na to zvědav.



 

Editováno: , autor: Diver
Necituj předchozí příspěvek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zatím mám najeto málo na tomhle motoru, ale za mě teda samý pozitiva, přecházel jsem z HTP. jedna věc mě ale trošku štve a to je startování. když auto dýl stojí tj. přes noc nebo přes den, když jsem v práci, tak musím točit dýl startér. několikrát se mi stalo, že jsem klíček pustil dřív a motor nechytl. pokud je teplej, tak je to ok. na tohle si budu asi dlouho zvykat, všechna auta co jsem měl chytala hned. je mi jasný, že je to konstrukcí. takže startování jediná piha na kráse.

Editováno: , autor: vormen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

buď vklidu, kdo je spokojenej neřeší a nehledá. kdo má problémy, jde si ulevit na fórum, příp. načerpat info. takže pokud si to tady pročteš, nabydeš dojmu, že všechny motory jeden vedle druhýho jsou nehorázný šmejdy, ale není tomu tak. taky si vem, kolik se jich prodá a kolik se jich fakt pokazí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to mi je jasný že bezproblémoví většinou nepíšou ale stejně:) zlatý moje JTDečko... 265tis km a původní turbo,vstřiky, váha vzduchu atd. :) a to je to common rail :), musím ale uznat že poloviční objem 1.2 TSI jezdí srovnatelně a tak nějak lehčeji (do nějaký stovky na rovině) :)

Naštěstí budu mít na rapida 5 let/100.000km  záruku :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A já si pořád říkám, že v tom bude nějaký háček... to by si každý majitel 63kW jen přehrál soft a smál by se prodejcům i majitelům silnější motorizace :kol-138:

Za příplatek má ale třeba i fabia lepší brzdy, především zadní kotoučové, což rozhodně minimálně za příplatek stojí, pokud pomineme výkon. Je škoda, že škodovka vůbec nenabízí možnost si doplatit zadní kotoučové brzdy, považuji to za velkou chybu. Proč by třeba i majitel vozu s 1.2 HTP/MPI neměl mít zájem si koupit auto s lepšími brzdami. I takové auto může uhánět vysokou rychlostí při které se rozhodně hodí mýt lepší brzdný účinek... Každopádně by bylo fajn, kdyby se dal software ze 77 kW verze do 63 kW, stále čekám na prvního z fóra, komu se toto podaří ;)

 

rogerer: Neměj obavy ;) 1.2 TSI ti bude sloužit dobře :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O víkendu jsem zkusil poprvé otáčky až k omezovači. Nejprve na dvojku, poté na trojku. Zátah hodně solidní, na trojku subjektivně možná o kus lepší. Také jsem neodolal a přijal výzvu Roomstera v tédéíčku na semaforech, šlo o docela vyrovnaný souboj, ale Rapid v téesíčku zvítězil. To turbo je prostě mocná věc a i u slabší 1,2 se mi potrvzuje, že kdo jednou okusí, už nechce jinak. Poprvé jsem kouzlo TSI okusil v Superbu 1,8 TSI a byť Rapid je slabší, pořád je to dost zábavné svezení, pokud člověk chce. Pokud nechce, odměnou je zase dobrá spotřeba. Pořád však uvažuji nad čipem, kvůli spotřebě ve městě, kde hodně hodně záleží na počtu červených a počtu kopců.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...