Jump to content

Motor 1.2 TSI EA111 63 kW a 77 kW


Honza9007
 Share

Recommended Posts

Ahoj všem,

má někdo s tímto motorem zkušenosti?

Já s ním dnes krátce jel - má ho děda v Rapidu - a byl jsem mile překvapen. Musím brát v potaz, že motor je ještě syrový (najeto 27km), ale i tak mě překvapilo, že auto rozhodně není žádný lenoch. Je jasný, že to není ani žádná raketa, ale odezva na plynový pedál mě mile překvapila.

A spotřebově ta jízda byla taky zajímavá - 20km okruh (okresky/dálnice/město) a dojeli jsme za 6,8 litrů. Což mě tedy taky překvapilo, čekal jsem víc.

Až se opět dostanu k tomuto motoru, a bude již trošku zajetý, zkusím nějakou ecojízdu, kam až je možné se dostat.

Jaké s tím motorem máte zážitky a zkušenosti vy?

Link to comment
Share on other sites

Člověče reacer415,ob jeden příspěvěk výš od tvého prvního dotazu to máš vyvětleno a ještě se zeptáš na to samé. :kol-44: Co takhle si to vlákno napřed přečíst celé? :kol-32: Jinak ti doporučuji pročíst si témata 1.2 TSI u Fabií II apod.

Tak mi ukaž, kde je napsané, že starý motor už je vychytaný a nový je dobrý :kol-47::kol-44:

Link to comment
Share on other sites

Chci se zeptat, jestli se do Rapidu montuje už ten nový motor 1.2 tsi nebo se montoval i ten starý?

Díky

Reagoval jsem na toto...

Ohledně vychytanosti - no to NIKDO NEVÍ!!! Všechno prokáže až čas! A toto se jistě v uvedených tématech dovíš také! Tak co se divíš?! Mele se to pořád dokola... :wallbash:

Link to comment
Share on other sites

Jel jsem stim cca 20 km (63 kw). Můžu srovnávat s F1 1,4 50 Kw a O1 1,6 75 Kw.Jízdní vlastnosti mi to spíš připomínalo fabii, dynamiku octavii.Motor mi však při vytočení přišel trošku hlučnější než v O1.Kdybych šel do rapida, tak bych asi volil motorizaci 1,2 77 Kw.Zrychlení to má snad stejné jak 1,6 MPI a pružné zrychlení prý výrazně lepší a spotřeba menší, takže toto by mi bohatě stačilo :-) Já jsem jel za 6,3 a to jsem tomu parkrát šlápl na krk, takže dobrý.

Akorát abych se výbavově vyrovnal mé současné O1, musel bych si hodně připlatit.Snad se paleta standartní výbavy rozšíří :-)

Edited by schneefall
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ahoj.Páč mám čerstvě Rapida 77 kw TSI a dočetl jsem se o těchto motorech co jsem sr dočetl,tak mne polil studený pot a při nejblyžší příležitosti si raději zaplatím pojištění prodloužené záruky a nebudu spoléhat na to že už to mají vychytane.Smutné je,že abych se podobným trablům vyhnul koupil jsem v dobré viře radeji škodu misto třeba Renaulta i z důvodu spokojenosti jako predchozi majitel O1 tdi. No tak budu s manželkou doufat,že už to je opravdu vychytané a optám se na to zvnámeho v servisu skoda.

Link to comment
Share on other sites

Ahoj.Páč mám čerstvě Rapida 77 kw TSI a dočetl jsem se o těchto motorech co jsem sr dočetl,tak mne polil studený pot a při nejblyžší příležitosti si raději zaplatím pojištění prodloužené záruky a nebudu spoléhat na to že už to mají vychytane.Smutné je,že abych se podobným trablům vyhnul koupil jsem v dobré viře radeji škodu misto třeba Renaulta i z důvodu spokojenosti jako predchozi majitel O1 tdi. No tak budu s manželkou doufat,že už to je opravdu vychytané a optám se na to zvnámeho v servisu skoda.

Co blázníš? Žádnej stres a hlavně neber moc vážně diskuze "rádobyodborníků". Prostě jezdi a buď v klidu. Místní komunitě už nikdo na planetě nevymluví, že se dnes vyráběné VW motory nijak neliší od kterékoliv jiné produkce. Na řeči o naprosto dokonale spolehlivých 3-litech starých 20 let s a s nájezdem 751425 km se vykašli. Když se budeš chovat k motoru slušně = což znamená tak jako by ses choval k jakémukoliv jinému (zahřívat pozvolna pak teprve výkon na plno a před koncem trošku pozvolna dochladit vlažnou jízdou), tak bude šlapat v pohodě spoustu kilometrů a spoustu let. Sami máme 1,2 TSI vyrobený ještě v době, kdy nebyly zavedeny do výroby všechny úpravy rozvodů (bylo více etap vývoje) a zatím úplně v pohodě - nic se neozývá, nic nechrastí. Sice máme najeto zatím jen 34000km, ale přece. A pokud se něco začne ozývat tak je tu záruka, pak kulance na materiál a nebo se prostě rozvody vymění na své náklady (beru v hluboké budoucnosti, když už nebudeš mít ani záruku mobility).

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Díky za útěchu, jsem tomu rád. Omlouvám se za předchozí pravopis, ale psáno z mobilu. Jojo kulanci jsem přesně myslel, jen jsem si nemohl vzpomenout na to slovo. O chování k motoru samozřejmě není třeba diskutovat, před tím jsem měl jak jsem psal O1 Tdi, najeto 170tis a motor a turbo vše původní, dle chování jak Svirusi popisuješ, tedy žádné nové zvyky pro mě. Díky Pawouku za kontakt, určitě se budu informovat. Konec konců zrovna ty dle pročteného fóra si patřil snad zrovna mezi ty nešťastníky díky tomuto problému, jak jsi na tom nyní a jak se to vyřešilo, pokud se to vyřešilo. Díky

Link to comment
Share on other sites

Ohledně rozvodů u Fabie 1.2 TSI - nevyřešilo se nic (Navíc už s tím nejezdím do autorizovaného servisu a ten současný nic řešit nebude, dokud se motor nerozpadne. Ale to není moje starost, když mě to auto nepatří), rozvody vyměněny ve 40 000 km, v současnosti najeto přes 56 000 km a řetěz stále občas rachotí... To samé platí o vysoké spotřebě oleje. Tož asi tak. :kol-34: Doufám, že máš prodlouženou záruku? A ke kulanci - rozhodně je nutné bezpodmínečně dodržovat a mít potvrzené v servisní knížce předepsané servisní prohlídky v autorizovaném servisu. :kol-47:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...