Červen 18, 201411 r JJ, mě to dělá, ale záleží, jak plyn na volnoběh prošlápnu. Pokud to udělám prudčeji a třeba dvakrát za sebou tak na konci tam to jemný písknutí či zasvištění slyším. Nesmím to, ale zase vytočit moc protože pak už zachrastí tyčka nebo jak se psalo ten volně uloženej talířek. Každopádně musím mít otevřený okno nebo dveře, jak jsem zavřenej uvnitř, tak o tom nevim. No a na dvojku za jízdy něco podobného slyším taky, ale opět pouze s otevřeným oknem a nejlépe když jedu u něčeho od čeho se ten zvuk odrazí.
Červen 18, 201411 r Já Jsem tomu šlapal moc a akorát řinčela ta tyčka. Parkuju v prázdné podzemní garáži a tam je to perfektně slyšet
Červen 18, 201411 r Když podržím plyn kolem 1500ot a několikrát s ním svižně zahoupu ke 2000ot, tak to jde na konci slyšet tak nějak nejvíc. Ale je to fakt jemnej nepatrnej zvuk, žádný kvílení či houkání :-)
Srpen 30, 201411 r Mm rapida s motorom 1,2 tsi 63kw chcem sa opytat mate tiez obmedzovac otacok na 4000 na volnobehu?
Srpen 30, 201411 r No, jeden poznatek - mel jsem pujcen predvadecku Rapid Spaceback a mela najeto jen 700 km, kdyz jsem to zkousel - i pri vypnute kontrole trakce - zluta kontrolka opravdu svitila - ten "omezovac" fungoval. Tak nevim a zaroven dotaz k odbornikum - maj to osefovany i jinak? jako ze RJ "vi" ze motor ma malo natoceno, tim padem nepusti otacky vyse? Samozrejme pri jizde to slo normalne vytocit pres 4000....
Srpen 30, 201411 r Já bych řekl, že kontrola trakce na to nemá vliv a omezený je to na volnoběh pořád, měl jsem to i u předchozího auta
Srpen 30, 201411 r Tak to zkus, tímto stylem to omezení obejdeš jak u FII, tak u OII minimálně s motory TSI. Mám to vyzkoušeno na obou typech.
Srpen 30, 201411 r No ja kdyz videl mistra pri praci - Janda a jeho test Rapida - asi znaji vsichni, jinak zde - http://www.youtube.com/watch?v=4RaoFpft4Fg tak bylo videt a tak jsem to pochopil, ze pri vypnuti kontroly trakce mu to do otacek slo... pochybuji, ze by vypnul kontrolu trakce a pak jeste vymackl spojku, to by nedavalo smysl... otazka trva, je mozny, ze by to osefovaly v RJ, nebo neco zmenili v prubehu vyroby? referencka vracena, uz neotestuji.... Mozna az u novyho, ale jeste si pockam....
Srpen 30, 201411 r Hm, když si vzpomenu, tak to na FII 1.2 TSI zkusím bez sešláplé spojky, na jejímž pedálu je spínač. Těžko říct, jak si to elektronika v autě přebírá.
Srpen 30, 201411 r U me ten omezovac zasahuje at se zaplou nebo vyplou kintrolou trakce. Ale staci seslapnout spojku a zaradit rychlost (ta rychlost uz si nejsem tak jisty) a muzes to vytocit jak chces.
Srpen 31, 201411 r Prosím prezradte mi niečo. Keď stojíte, prečo potrebujete ten motor vytáčať nad 4000?Pochopím ak by to bola nejaká ostrá atmosferická V12-ka, alebo by tam odfukoval blow-off ventil a pod kapotou by bol 2,5 litrový boxerový motor Subaru, určite by to bolo potešenie pre uši, ale na zvuk toho motoru z kosačky čo máme pod kapotou nie som zvedavý. Na iný dôvod som zase neprišiel.
Srpen 31, 201411 r Otazku lze polozit i jinak - a proc bych to zkouset nemohl? Jsem zvidavy clovek a jsou tady dva nazory vysvetlujici omezeni - (ne)vymackla spojka, sepla nebo vypla kontrola trakce....Zopakuji fakta: U vyse zmineneho videa jsem nabyl dojmu, ze kontrola trakce je ten element. U referencniho Spacebacku jse se k vysledku timto stylem nedobral. motor mel najeto jen 700 - mozne omezeni do urciteho poctu km, nebo proste provedli upravu RJ a jde to jen s vymacklou spojkou. Proste to video jsem treba pochopil spatne..... Janda (nebo kdo tam sedel) mel zaple ASR - otacky do 4000. Vypnul ASR, vymackl spojku a hle - otacky do max. Ac nelogicke, je to mozne. Ale nejak to skripe.... No jsem zvedav na poznatky z FII. CAu
Srpen 31, 201411 r No nebýt různých diskusí zde na foru a možnosti to vyzkoušet, nikdy bych to nedělal - nemá to žádný význam.
Srpen 31, 201411 r A měl jsi vyšláplou spojku? Já bych řekl, že kontrola trakce na to nemá vliv a omezený je to na volnoběh pořád, měl jsem to i u předchozího auta Tak to zkus, tímto stylem to omezení obejdeš jak u FII, tak u OII minimálně s motory TSI. Mám to vyzkoušeno na obou typech. Hm, když si vzpomenu, tak to na FII 1.2 TSI zkusím bez sešláplé spojky, na jejímž pedálu je spínač. Těžko říct, jak si to elektronika v autě přebírá. Právě ověřeno na FII 1.2 TSI r.v. 2010 - při stání na místě lze vytočit jen na 3800 ot, při vypnutém ASR a vymáčklé spojce cca 6200 ot. (bez vymáčklé spojky to nelze provést).
Září 16, 201410 r Zdravím chlapi, chcem sa spýtať,aké sú maximálne dovolené otáčky motora 1,2 TSI 63 kW? Tých 4800, čo sa udáva v návode pri maximálnom výkone? Dík.
Září 16, 201410 r Takové, kdy ti to utne omezovač. Bude někde začátkem červeného pole na otáčkoměru, tedy něco přes 6000 ot.
Září 16, 201410 r Až toľko? No to by som asi neriskoval..hoci na Fábií 1,2 HTP 47 kW som to ťahal až do tých 5760 ako bolo povolené, rýchlosť bola niečo cez 175 km/hod...
Září 16, 201410 r Není třeba se něčeho obávat - od toho tam je ten omezovač. Druhá věc, je že v těchto otáčkách už motor nic moc nepředvádí, takže není nezbytně nutné ho takhle točit.
Září 17, 201410 r Mam otazocku preco sa nakoniec nemontuje to PTC? Vraj to zacina pomaly kurit v zime tak neviem...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.