Přejít na obsah

Motor 1.2 TSI EA111 63 kW a 77 kW


Honza9007

Doporučené příspěvky

Odbržděné grafy průběhu výkonu a krouticího momentu 77kW jsou k nalezení zde: http://forum.skodahome.cz/topic/125898-chip-tuning/page-4

 

Článek o jiném měření 77kW na brzdě v rámci dlouhodobého testu: http://www.autoforum.cz/testy-aut/dlouhodoby-test-skoda-rapid-1-2-tsi-zaciname-na-brzde/

 

Článek o měření 63kW TSI v Golfu pro porovnání: http://www.autorevue.cz/na-brzde-volkswagen-golf-12-tsi-63-kw

 

 

EDIT: Dále doporučuji kouknout na dílenskou učební pomůcku: http://forum.skodahome.cz/topic/123864-d%C3%ADlensk%C3%A1-u%C4%8Debn%C3%AD-pom%C5%AFcka-rapid/?hl=%2Brapid+%2Bpom%C5%AFcka

 - opět křivky motorů

 - převodové poměry převodovek

 

Ad převodovka, 5. rychl. stupeň má sice v obou verzích stejný převodový poměr, ale pevný převodový poměr je rozdílný, tudíž 6-kvalt není o moc prodloužená, ale spíš jemněji odstupňovaná převodovka. Píšou to v článcích a u obou aut, co jsem zkoušel to tak asi i bylo.

Editováno: , autor: bill.jr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zajimavy zjisteni, ze ten 77kw leze uz z vyroby s cca 10konma navic.

 

Tým by som si nebol istý. Mám síce Fabiu, ale ten istý motor. U mňa je nameraný normovaný výkon namiesto 105 iba 103 koní, a točák mám namiesto 175 iba nejakých 162 Nm. Merané pár týždňov dozadu, SW RJ bol aktualizovaný deň pred tým. Takže nečudoval by som sa, ak by ten Rapid mal nejakú novinársku úpravu už priamo z fabriky. Je známe, že autá ktoré sa majú dostať do rúk médiám sú označené už pri výrobe a kontrolujú sa oveľa dôkladnejšie, takže by ma vôbec neprekvapilo, ak by to auto dostalo napr. nejaký neoficiálny vylepšený SW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nj ale taky dva roky stará fábka:) to uz ma neco za sebou...tam ten vykon pak klesa ne:)

 

Neser ma! Ak by výkon klesal takýmto tempom, tak za 10 rokov mám iba 95 koní a 115 Nm. :D

Skôr si myslím, že pres bude zakopaný niekde inde. Možnosti sú:

  • inak optimalizovaný SW kvôli DSG
  • (vraj) chýbajúca podložka pod turbom
  • lacné palivo (rakúske Avanti)
  • zanesený vzduchový filter
  • staré sviečky (46 tisíc km)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to za 10 let si myslim ze je realny (ohledně těch koní).... :D :D

Jinak to je to o cem mluvim... :D 46tis km --->

  • zanesený vzduchový filter
  • staré sviečky (46 tisíc km)

to vymen a zmer znova :)

 

Sviečky budem meniť pri cca. 55-58 tisíc km pri veľkej servisnej prehliadke. Vzduchový filter (K&N) neviem v akom je stave, ten pozriem začiatkom februára, keď pôjdem na výmenu oleja. Každopádne ho tam nemám ani 15 tisíc km, tak by mal byť ešte ok. Meranie výkonu spravím tiež rád, len prosím predom poslať eurá na účet. Nie je to lacný špás.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ano, také to mám v servisce, ale logicky, a i ze své praktické zkušenosti to shledávám jako blbost.

Editováno: , autor: amissus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhľadom na predpísaný interval 60 tisíc km sviečky zatiaľ neriešim. Ak by som pri 55 tisíc nenaštartoval, tak budem chcieť aby ich ŠA vymenila na vlastné triko, aj keď to je spotrebný materiál, ale nepredpokladám, že by k tomu došlo. Inak do TSI motorov sa už dávajú o dosť drahšie iridiové sviečky (13 €/kus), asi preto ten vysoký interval výmeny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tenhle týden jsem vypozoroval na autě takovou "haluz". jezdím každej den stejnou trasu do práce a zpátky, ráno zastávka cca 20 minut na nákup svačiny. dřív to určitě nedělalo, ale taky nebyla taková zima. po oné 20 minutové přestávce nastartuju, zařadím zpátečku, lehce vytočím volant cc 60-70st. a pomalu přidám plyn a lehce pouštím spojku. no a v tom okamžiku se ozývá tákový leký bzučení až pískání z pod kapoty, něco jako když hučí starý servo v krajní poloze. udělalo to 3 dny po sobě. dnes jsem se na to pořádně zaměřil a zjistil jsem, že servo na to nemá vliv, otáčky motoru taky ne, ale dělá to buď spojka nebo převodovka. následně vycouvu, dám jedničku a pak už to nedělá. nedělá to ani u studenýho a nedělá to ani, když dojedu do práce. prostě to udělá jenom po té krátké pauze. nebudu to nijak řešit, jen jsem chtěl napsat, jak to "haluzí"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

Neříkej, že když vezmeš soft určený na 6-kvalt, tak jak je, čili s veškerým časováním atd., že sedne na 5-kvalt :kol-44: ... už jen z logiky mi to nesedí ... pokud bys tam něco poupravil, min. nějaký časy atd., pak OK, ale jen tím že to přehraješ se mi to zdá jako nehorázná blbost

 

Nebo bych pochopil, kdyby jezdil 5-kvaltovej s výkonem 77kW, to jo, ale jinak tomu nevěřím

Editováno: , autor: Angel@Devil
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za "b" je správné :-)  5-tikvalt nebo 6-kvalt chod motoru a jeho výkonové parametry neovlivňuje.

Představ si sebe na jízdním kole. Máš určitý výkon s určitou tepovou frekvencí. Vezmeš si kolo s přehazovačkou s 5-tikolečkem a jedeš. Dosáhneš určité rychlosti. Pak vezmeš kolo s přehazovačkou se 6-tikolečkem a co se změní? Ty, jako motor?  Určitě ne, ale díky jiným převodovým poměrům budeš mít jinou rychlost a jinou hnací sílu mezi pneumatikou a vozovkou. Co se stane, když se na to 5-tikolečko posílíš "energinápojem?

Editováno: , autor: MiKy*
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...