Leden 25, 20214 r To by tam byly mnohem horší tlaky, navíc tuším že 1.2 TSi se v obou verzí dělali ještě s vložkami sic s nikasilovým povrchem, takže výbrus ? Vím že se i u 1.8 TSi původní vložky nechali přerazit na klasiku a udělat výbrus. Oni tam ty vložky pořád jsou, takže je vyměnit lze. Plazmatické nanášení je až u 1.0/1.5 TSi, tam už opravit blok nelze. Upraveno Leden 25, 20214 r od 15degren
Leden 28, 20214 r Martin Vaculík se podíval na ojetou Škodu Rapid. Velmi ojetou… Jak dopadla? | auto.cz Zde i ve formě videa.
Leden 28, 20214 r Ten Jarov měří hrozné nesmysly, na tolik jí ani neupravuji. Jinak Vaculda tomu docela rozumí, jen ty výstupy, včetně měření jsou někdy zkreslující.
Leden 28, 20214 r Tak koncernové motory běžně naměří i 10% navíc, kolem 100kW úpravu umí kde kdo. https://www.quantumchiptuning.cz/chiptuning/skoda-rapid-rapid-spaceback-1-2-tsi-77 https://www.autochip.eu/cs_cz/chiptuning/tabulky/car/skoda/rapid/1.2_tsi/wUacYbtBUJU/
Leden 28, 20214 r Tak za prvé spíš 5% u 77kW, ale i 10 plus je 86kW a ne 98. Jarov přeměřuje, nevím proč, brzdu mají špičkovou. Asi záměr. Moje měření odpovídá DE i Boleslavi. Tak kde asi bude chyba. Co se týká vyjmenovaných firem, tak jedna věc je napsat a druhá změřit. Pokud máte někdo pochyby, tak přijeďte, už jsem zde někomu nabízel srovnávací měření. Navíc jsem si to ještě otevřel a těch 100 ani nenabízí. Upraveno Leden 28, 20214 r od motorpower
Říjen 13, 20213 r Zdravím kluci. Po delší době jsem opět zde. Potřeboval bych poradit od zdejších odborníků co by mohlo vydávat tento zvuk z motoru při startování. Servisak mi řekl že je to v pořádku, že to tyhle motory dělají, že chvilku trvá než se tam dostane olej tak to "zachrchle" Upraveno Říjen 13, 20213 r od Craig
Leden 10, 20223 r On 10/13/2021 at 12:59 PM, Craig said: Zdravím kluci. Po delší době jsem opět zde. Potřeboval bych poradit od zdejších odborníků co by mohlo vydávat tento zvuk z motoru při startování. Servisak mi řekl že je to v pořádku, že to tyhle motory dělají, že chvilku trvá než se tam dostane olej tak to "zachrchle" Servisák má pravdu, tyhle motory to bohužel dělají. Jeho vysvětlení je taky v pořádku. Na chvilku mi to zmizelo po výměně oleje, ale po pár tisících km je to zpátky. Původně jsem myslel, že je to indikace potřeby výměny rozvodů, což se mi ale po konzultaci s několika servisáky nepotvrdilo, prý je to normální.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.