sratch Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 Cafte.Mohli by ste mi pls. poslat obrazok toho ventila kde sa nachadza a ako vyzera?-na mojom motore. Mam s nim zasa problem ..Kedze v servise mi ho nevymenili ,ale len vycistili skusim by som to aj ja vycistit ,ale poriadne.. Apropo..mal s nim niekto nejaky problem ktori to vyriesil vycistenim? Alebo je lepsi ekupit novy..Ale je to dost masna zalezitost.. Dik, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 (editace) ja som ho musel vymenit ale na motore 1,4 16V 55kW, bral som ho priamo od boschu za cca 7000 sk. tuto sa riesil ventil pre htp: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=12371 Editováno: 10. Září 2006, autor: houmr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 Je to pozice č.16 na obrazku. Jinak cislo dilu (orientacne, nevim co mas presne za auto) je pro HTP 12V: 03D 131 503 D, cena cca 3800,- Kc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sratch Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 An o ano..Prave som to vybral.. Len by ma zaujmalo ci sa to da aj rozobrat a vycist.. Minule mi to servisak vycistil a islo to.. Ale len tyzden :-( Bud pojdem kuknut nejake vrakovisko alebo tak nieco.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amrtin Vloženo 30. Březen 2007 Sdílet Vloženo 30. Březen 2007 Zdravim,mě se rozsvítila už minulý rok v létě kontrolka motora-byl to EGR ventil.Po trojím zhasnutí(vymazání chyby) se znovu rozsvítila až teď na jaře!!!A opět už dvakrát za sebou i přes vyčištění.Na výkonu ani ničem jiném se to neprojevilo-prostě jenom svítí kontrolka,už jí mám plné zuby :-/ Až budou finance,tak se ho chystám vyměnit-můžu ho mít za 4tis.,nemá někdo možnost jej sehnat levněji?Je to 1.4 16V 74kW 12/99. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cilak Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 Zdravím všechny Mám problém s fabií 1,4 74kW 2001, najeto údajně 80tis km typ motoru AUB. Auto na 74kW moc nejede v porovnání s octavii66kW a při vyšších otáčkách zhruba 5tis se rozvítí kontrolky epc a asr naráz. Po vypnutí a zapnutí zapalování kontrolky zhasnou, než se opět dostanem na hranici 5tis. otáček. Přes vag to píše sporadickou závadu špatného tlaku nadmořské výšky atd. dle mých zjištění to může být způsobeno egr ventilem, špatnou těsností sání, špatnou nádobkou s aktivním uhlím a nebo nefunkčním čidlem tlaku NĚKDE v sání. Měl jsem sundaný egr ventil, včetně trubky, znečištění poze lehké. Funkce egr vyzkoušena přes akční členy a zdá se v pořádku. Nádobka s aktivním uhlí vyměněna a odzkoušena přes akční člen, zdá se dobrá, čidlo tlaku jsem nikde nenašel - třeba kdyby někdo věděl... Při jeho zkoušce přes vag ale snímal v mezních tolerancích, tak jsem to přešel, jako že dobrý a pokračoval k sání, kde po ucpání přísunu vzduchu motor zhasnul, takže dobré. Nadále jsem zkoušel čistit škrtící klapku speciálním sprayem, ale změna žádná - jen na volnoběh zhruba 800 ukazuje 4%, což by melo být o 2% nad limit?? dle příručky. Svíčky se zdají být dobré, vizuální kontrola, nemám osciloskop pro jejich podrobnou diagnostiku. Ještě pro upřesnění stavu motoru, je po nehodě a byl přeskočený vrchní rozvodový řemen na druhou vačku o jeden zub - zřejmě se to nepotkalo, protože to nechtělo jen chytnout. Servis bych radši až jako úplně nejposlednější možnost, je to taková výzva vzhledem k tomu, že jsem letos dokončil střední v tomto oboru. Takže otázky: Ví někdo přesně kde je snímač tlaku v sání? Čím by mohl být způsobený nižší výkon motoru? Proč se rozsvicejí kontrolky epc a asr při 5 tis otáčkách? Co třeba jiné postupy, nebo něco na co jsem zapomněl, nebo něco z praxe?? Děkuji za jakýkoliv poznatek k této problematice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 -snimac tlaku (G71) je spolecny se snimacem teploty sani a je umisten na sacim potrubi ,jakoby vzadu. (mam teda motor BBY ale mysli ze je to stejne),je to takova hranatejsi vec a konektorem - kontrolky rozsvecel prave taky spatne nasazeny rozvodovy remen (odbornici ve skodovce se netrefili a jedna vacka se netrefila) - taky to bylo az pri vytoceni motoru (vag psal tusim prekrocena mez regulace nebo tak neco) - ostatni muze a nemusi s tim souviset Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piloun1 Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 Já mám trochu jiný problém. Při tahu, motor super. Ale když z kopce brzdím motorem a pod kopcem vyřadím, tak mi otáčky spadnou tak na cca 300 ot./min., pak vyběhnou tak na 1200 a pak se teprve vrátí na normál (někdy se to i párkrát za sebou zopakuje). Někdy se stane, že mi to při vyřazení chcípne úplně. Dříve mi to chcípalo při každém vyřazení, vyměnil jsem lambda sondu před katalizátorem a teď mi to blbne, jak jsem popsal. Mohl by to dělat právě EGR ventil??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 a jak vypadá škrtící klapka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piloun1 Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 Tu jsem přesně před týdnem čistil. Beze změny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 a co svíce? Jinak v paměti závad nic o EGR ventilu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 teď mě tak ještě napadlo, při jakém provozu ti to dělá na LPG nebo na Beneli?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piloun1 Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 Svíčky jsou taky vyměněné. V závadách mám dvakrát za sebou závadu č. 16555-chudá směs, z toho jedna je sporadická. Ale to přičítám, po poradě v sekci LPG, spíše prasklému spodnímu krytu na vzduch. filtru. Další závady co jsem tam měl, jsem si nenapsal. Ale ohledně AGR ventilu tam ničehož nebylo určitě. Jedna byla ohledně lambda sondy č.1, tu jsem vyměnil. Jak bude čásek zajedu znova na VAG a vypíšu si ty závady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piloun1 Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 Dělá to na oboje, jak na benál tak na plyn, jak za studena tak i za tepla ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 Dělá to na oboje, jak na benál tak na plyn, jak za studena tak i za tepla ... Nepřisává ti to někde faleš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 27. Červen 2008 Sdílet Vloženo 27. Červen 2008 a po tom ti funguje motor v poriadku? Nemáš núdzový režim? Zdravím všechnyMám problém s fabií 1,4 74kW 2001, najeto údajně 80tis km typ motoru AUB. Auto na 74kW moc nejede v porovnání s octavii66kW a při vyšších otáčkách zhruba 5tis se rozvítí kontrolky epc a asr naráz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piloun1 Vloženo 1. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2008 Nepřisává ti to někde faleš? To právě asi jo (viz příspěvek výše). Jakmile to odstraním a jestliže budou problémy stále, budu to řešit dál ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piloun1 Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 (editace) Tak falešný vzduch mi to nepřisisává, ale problémy zůstávají. VAG mi píše tyto chyby: 17811 zp. vedení výfuk. plynů, 16514 rada 1- sonda 1 el. závada v obvodu a již zmiňovaná chudá směs 16555. Měli jsme vyndaný EGR ventil, zkoušeli jsme ho přes akční členy a otvíral a zavíral jako za mlada. Těsnil také dobře. Jediné co nás překvapilo a to je moje otázka, když jsme foukali do podtlaku na ventilu, tak vzduch podchází do tělesa ventilu směrem ke spojovací trubce vedoucí do škrtící klapky. Má to tak být? Neměl by podtlak na ventilu vést jen nad membránu a být těsný a již nikam nepropouštět? Když je ventil ovládán elektronicky, jaký účel tam ten podtlak vůbec má??? Děkuji za rady!!! Editováno: 15. Červenec 2008, autor: piloun1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 no mně když odešel EGR do věčných lovišť tak když jsem ho vydělal a dal na napájení, tak taky cvakal, chodil, ale v autě prostě nešlapal. Po výměně vše OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piloun1 Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 A jak se ti ta závada na autě projevovala??? Koliks dal za nový ventil??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 řeknu to tak, díky LPG se mi z počátku častěji rozsvěcoval check a bylo problematičtější seřízení LPG oproti jiným autům se stejným motorem. Cca kolem 90t km začalo auto nenápadně pocukávat při mírně sešláplém plynu, dělalo to i na beneli. Cukání se projevovalo nejdříve tak do 2500ot/min. Později to začalo ještě tak na 2900ot. Pak jak jsme na Vagu diagnostikovali závadu na EGR ventilu, tak poslední 3 dny před výměnou to už bylo brutální škubání při přidávání plynu, takže má jízda spočívala buď plný kotel nebo odstavený plyn.pedál a točit motor neustále nad 3000 ot/min ... prostě hrůza. Jakmile jsem vyměnil ventil, tak jízda jak z alabastru a i rozsvěcení checku motoru ustalo při provozu na LPG. Musel být tedy načatý už od prvopočátku. A ještě k té ceně. Měnil jsem ho loni v srpnu před dovčou: Škoda saloon 4900,-; uživatel Sebo tady na fóru cca 3200 a já ho měl od servisáka LPG za 3400,- do druhého dne. Výměna sám, takže práce 0,-Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plecháč Tony Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 Mam takovou otázečku. To zpětný vedení výfukových splodin s tim EGR ventilem má každá Fabie? Mam 1.4MPI 44kw 2001 a jen tak zběžně jsem tam koukal a nic takového jsem tam nikde neviděl ani žádný přívod do škrtící klapky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 ne jen 1,2/12V a 1,4/16V mám ale pocit že teď už ho nemají ani nové jednadvojky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 tak aj ja som uz tiez menil ERG ventil ale nie tym ze bol zly jednoducho v servise mi vymenili moj dobry za zly, svojmu znamenu urobil mechanik fusku a preto auto islo v momente prec a nedostali nic zaplatene, preto uz nikdy viac ( Prvy Trenciansky Autoservis ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piloun1 Vloženo 17. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2008 A nevíte někdo jestli je v pořádku když mi propouští podtlak do tělesa ventilu (viz výše)???????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.