Publikováno Duben 24, 201312 r Ahoj koupil jsem si octavii II 2.0 TDi příjdu k autu krásně hned nastartuje,ale při ujeti cca 20 a více km když se auto zahřeje ,tak vypnu motor a už nenastartuju jen když přidám plyn nevíte čím to muže bejt
Duben 25, 201312 r Je to pravděpodobně problém teplých startů, kdyžtak hledej více info na googlu. Jinak je to asi baterka.
Květen 3, 201312 r Autor Ahoj vím že je to tu všude rozepsané,ale nevíc co stoho je pravda a co jen dohady,mam Octavii II 2.0 TDi 103 Kw . Ráno přijdu k autu a krásně bez problemu nastaruju,ujedu kolem 30 a víc kylometru zastavim např.. u benzíny skočim si pro bagetu a už nenastartuju, musim přidat plyn a pak to nastartuje. Poradte někdo čím to muže bejt,všude čtu Baterie,startér,teplotní čidlo,potom zvýšit davký paliva při startování,a ted sem se zase dočetl že si nechat čipnout řídicí jednotku a bude to caj. Tak opravdu nevím pokud máte nějaké skušenosti prosím napište dík moc
Květen 3, 201312 r Prvotní problém je málo otáček starteru Pokud máš 100% baterku tak je na vině starter. Ale závada se dá nejlépe opravit ne čipem ,ale úpravou softweru v ř.j. motru najdi si na foru třeba člena TDIFun a tam si to přečti Ten to dělá ,ale nejen on.
Květen 5, 201312 r Autor no přesně starterem to bejt nemuže ani baterkou,když ho normalně za studena nastaruje to by to nenastartovalo ani tak
Květen 5, 201312 r Zdravím mám octavii 1 TDI 81kW Za studena to chytlo hned a za tepla to špatně startovalo tak na čtvrtý otočení motoru a po upravě map na teď je na drnc Teplé starty TDI – levnější řešení Tenhlečlánek řeší jednu nehezkou vlastnost motorů TDI a ještě horší vlastnostautorizovaných servisů a jiných zlodějů. Platí pro všechny značkykoncernu Volkswagen, tzn. Škoda, Audi, Seat a Volkswagen + pro dalšíauta do kterých se montují tyto motory – např. Ford Galaxy, MitsubishiOutlander atd.) Jedná se o to když vám špatně startuje teplý motorTDI v Oktávii a dalších autech vybavené těmito motory. Netýká se tovšech motorů TDI, sám nevím kterých přesně. Postižení na to většinousami přijdou. (EDIT: mělo by se jednat o motory 1,9 TDI 66 kW;1,9 TDI 81 kW; 1,9 TDI 77 kW; 2,0 TDI 103 kW; 2,0 TDI 125 kW; 2,5 TDI V6110 kW a 132 kW) Je zima, -15 °C, ráno oškrábete okna u svojí Octavie, nažhavíte amotor chytí během chvilky bez problému. Jezdíte, jezdíte až se motordostatečně zahřeje. Zastavíte u trafiky pro ranní tisk a nějaký tycigára a už startujete jenom hodně těžko. Startér točí, točí ale motornechytá, naskočí až po dlouhé chvíli, nebo v horším případě vůbec.Divné, ráno to šlo na první cvrnknutí?! Upraveno Květen 5, 201312 r od prcek36
Květen 8, 201312 r Mám octavii 1.9 TDI z roku 2005, také jsem měl problém s teplými starty a zhoršovalo se to, také to vypadalo, že startér točí, ale auto nechytá. Pak mi před zimou najednou z hodiny na hodinu umřela baterka, dal jsem novou a auto startuje i za tepla. Takže doporučuji půjčit si od kamaráda dobrou baterku, pokud to nebude baterkou, tak je to startér, buď výměna, nebo úprava sw.
Červenec 5, 201312 r Moje octavia za chladna na drc,když je zahřáta na drc,ale když třeba celý den stojí a když chci nastartovat po práci a je 25° tak to točí dlouho než chytne
Červenec 15, 201312 r mal som to iste este na audi a3 1,9 TDI vymena startera pomoze na cca 20 000km ,potom si tam kde pred tim z baterkou je toto iste treba dat vyflesovat radiacu jadnotku a auto pojde ako nove ,stopercentne vlastna skusenost
Červenec 16, 201312 r Je to tak, v mapách je nastavená dodávka paliva až po dosažení 250 ot./min a to od nějakých 70°C nahoru, do té doby je nastavená dodávka paliva už od nula otáček motoru, proto za studena to chytá, za tepla až po dosažení otáček 250+. Stačí aby byla slabší baterie a nebo unavený startér a ty otáčky o pár desítek klesnou pod tu hranici a pak to dlouho točí.....dokud se to neroztočí na dané otáčky. V Hradci Králové a okolí to můžu jednoduše opravit bud s chipem nebo bez.
Prosinec 20, 20195 r V 3. 5. 2013 na 11:34, vitek1141 napsal: Ahoj vím že je to tu všude rozepsané,ale nevíc co stoho je pravda a co jen dohady,mam Octavii II 2.0 TDi 103 Kw . Ráno přijdu k autu a krásně bez problemu nastaruju,ujedu kolem 30 a víc kylometru zastavim např.. u benzíny skočim si pro bagetu a už nenastartuju, musim přidat plyn a pak to nastartuje. Poradte někdo čím to muže bejt,všude čtu Baterie,startér,teplotní čidlo,potom zvýšit davký paliva při startování,a ted sem se zase dočetl že si nechat čipnout řídicí jednotku a bude to caj. Tak opravdu nevím pokud máte nějaké skušenosti prosím napište dík moc No chip tohle nevyřeší, já jsem měnil uz i těsnění na vstřikách, chipnutý mám na 99, stále stejný, mám nalítáno 285tis a už 40tis mi to dělá, takže půjdu do přidat palivo na VAGu při startu ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.