Rypicong Vloženo 18. Únor 2018 Sdílet Vloženo 18. Únor 2018 jako vážně někdo napíše, že podvozek v Rapidu je lepší jak ve Focusu ? Ve Focusu, který společně s Mazdou patří k ethalonu třídy ? btw - losí test neznamená lepší podvozek, i Fábie má v losím testu lepší chování jak prémiová auta... Důležité je filtruje nerovnosti, jak je tichý, nesmí být uskákaný, musí dávat zpětnou vazbu, maximální grip atd atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek44 Vloženo 25. Únor 2018 Sdílet Vloženo 25. Únor 2018 Rapid Spaceback som predal, kúpil som novú KIU CEED SW a to sa nedá porovnať v prospech Kii.Do Škody už viac nepôjdem. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 25. Únor 2018 Sdílet Vloženo 25. Únor 2018 nebylo lepší počkat na tu úplně novou ? jistě, současná je oproti Rapidu daleko lepší, ale co se týče třídy, to žádný zázrak není - přece jenom je to starý model... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 25. Únor 2018 Sdílet Vloženo 25. Únor 2018 Tak ono jde hlavně o cenu asi, ona ta "stará" se dá teď sehnat za docela zajímavé ceny (ikdyž mne by osobně odrazovala nabídka benzínových motorů)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 25. Únor 2018 Sdílet Vloženo 25. Únor 2018 myslíš těch nových motorů ? to já bych asi radši vzal ty nový, protože ty atmosféry a ani 1.6 oproti 1.2TSI prostě nejedou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 25. Únor 2018 Sdílet Vloženo 25. Únor 2018 Myslím u toho "starého" Ceedu, 1.4 a 1.6 jsou ve srovnání s 1.2 TSI "mdlé". 1,0 T-GDI (88kW) není špatné, ale nepřesvědčilo mne a hlavně dle Spritmonitoru je průměr 7,1l/100 u i30 (OIII má s 1.2 TSI průměr 5,98l/100), Ceed v 1.0 T-GDI má 7,6l/100. 1.4 T-GDI 103kW jede v i30 hezky, ale zase, průměr okolo 8l/100 (OIII 1,4 TSI 6,69l/100). Pokud bychom se bavili o té 1,6 GDI v Ceedu jezdí taky kolem 8l/100, což není zrovna málo... Ano, Ceed je hlavně v interiéru o kus dál než Rapid, ale mne osobně by tam odrazovali ty benzíny... Ale to neznamená, že můj názor je "svatý" a nikdo nemůže mít jiný Kdo by si myslel že si spotřeby vymýšlím:https://www.spritmonitor.de/en/overview/23-Kia/945-ceed.html?fueltype=2&power_s=99 https://www.spritmonitor.de/en/overview/19-Hyundai/1046-i30.html?fueltype=2&power_s=100 https://www.spritmonitor.de/en/overview/19-Hyundai/1046-i30.html?fueltype=2&constyear_s=2015&power_s=88&power_e=88 https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=2&constyear_s=2013&power_s=100&power_e=110 https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=2&constyear_s=2013&power_s=77&power_e=81 https://www.spritmonitor.de/en/overview/23-Kia/945-ceed.html?fueltype=2&power_s=85&power_e=90 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 25. Únor 2018 Sdílet Vloženo 25. Únor 2018 V ceedu jsem nesedel, ale podle fotek se mi teda interier moc nelibi. Pripada mi to takovy strasne prekombinovany, digi klima jak z fiatu doblo a neni na volantu tech tlacitek "malo" klidne bych tam este nejaky pridal at je tam vse co je i na palubce :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 25. Únor 2018 Sdílet Vloženo 25. Únor 2018 před 2 hodinami, Rypicong napsal: myslíš těch nových motorů ? to já bych asi radši vzal ty nový, protože ty atmosféry a ani 1.6 oproti 1.2TSI prostě nejedou... Zatím to vypadá, že litrový T-GDI se nijak zvlášť nepovedl. I když stačit to asi bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 25. Únor 2018 Sdílet Vloženo 25. Únor 2018 před 10 hodinami, marek44 napsal: Rapid Spaceback som predal, kúpil som novú KIU CEED SW a to sa nedá porovnať v prospech Kii.Do Škody už viac nepôjdem. A není konkurencí tvé Kie spíše Octavia než Rapid ? 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 25. Únor 2018 Sdílet Vloženo 25. Únor 2018 OIII je přecejen trochu větší a hlavně "výprodej" současné generace stlačil ceny spíše k tomu Rapidu (ale záleží na výbavě, když chce člověk "něco víc" tak to pak letí nahoru...). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 26. Únor 2018 Sdílet Vloženo 26. Únor 2018 s tou spotřebou můžu potvrdit, kamarádka si koupila poslední i30 combi s 1,0 a jezdí skoro za 8 taky kolem těch 7,6. Když jsem je pak vezl ve čtyrech z restaurace s 1.4TSI Golfem variant a na konci svítilo 5,9, tak krapet čuměla 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 6. Duben 2018 Sdílet Vloženo 6. Duben 2018 To je divné, skorošvagr má služební I30 hatch 1.4 T-GDI a jezdí pod 7l dlouhodobě. A to jezdí služebky po dálnici. Jinak Rapid skutečně není konkurent Kie Ceed, která je o 10cm širší!!! Rapid má dokonce rozchod kol menší než Hyundai i20!! :-) A teď to hlavní, korejci s motorem 1.4 T-GDI vyjdou cenově stejně jako Oct 1.0 TSI a to už je teda rozdíl nebe a dudy. Nejde jen o kultivovanost,kdy vibrace prostě nejsou žádné, ale záběr od spodu a celkově větší dynamiku. Ceed zase nabízí příjemnou atmosféru 1.6 GDI a kdo si myslí, že s Rapidem 1.0 TSI jí ujede, je na omylu. Když si sednete do Ceedu, pocítíte ihned prostor třídy C o tom není pochyb. Nic proti Rapidu, jen za dané peníze Kia Ceed, Opel Astra, Renault Megane nebo Ford Focus prostě nabízejí pořádný kus auta. Protože jezdím hodně dálnice, vím, že šířku vozu ničím nejde nenahradit. Jako druhé vozdilo jsem měl Focus II facelift a nyní mám Megane III a ta jistota ve vyšších rychlostech je úplně jinde. Pak je tu hmotnost, na dálnici naopak větší hmotnost je jen vítaná, přidává na stabilitě a ne málo. Jak říkám nic proti Rapidu, ale patří do třídy B spolus H. I20, Peugeot 301 atd, kde vévodí prostorem na nohy a celkovou kultivovaností. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 6. Duben 2018 Sdílet Vloženo 6. Duben 2018 Jasně že Rapid je přecejen o něco nižší kategorie, ale každý si může vybrat co mu vyhovuje, někdo chce auto širší, někdo zas ocení místo vzadu podélně. A spotřebu má každý řidič individuální, proto je dobré porovnávat tyto průměry kde je víc auto a tím se zprůměrují vlivy jízdních stylů a je tam vždy i rozmezí v jakém se ty spotřeby pohybují... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mx6 Vloženo 16. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2018 (editace) Sto lidí, sto chutí. Proto je automobilek "mraky" aby si každý vybral to své. Já jsem byl s Rapidem spokojený a nevyměnil bych ho za korejce - hlavní důvod zůstatková cena. Ale pro člověka co kupuje auto na 10 a více let je to bezpředmětné. Je pravda že se s ním musí člověk trochu pohrát aby vypadal, nebo koupit StylePlus. Já jsem ho měl vyšperkovaný a tak min půlka lidí si pořád myslela že je to Oktávka. Protože min 50% lidí vůbec auto neřeší, koupí něco a jezdí. Hlavně ať má kufr a málo žere.. Jinak já jsem teď spokojený s Leonem, má nějaké mouchy, ale splňuje všecko co jsem chtěl - výborně jezdí, vypadá dobře a nejvíc mě těší že je skoro nevidím na silnici. Jenomže zase, chce to FR a 1.8 TSI nebo nejlépe Cupru, jinak je to opět tuctovka. Stejně jako Oktávka, jedině RS jinak to nemá smysl - pro mě. Koncernové auta totiž vypadají a i jezdí v obyč verzi docela o ničem. Proto asi chápu lidi co si radši koupí v sériovém stavu něco exotického kvůli vzhledu. Editováno: 16. Srpen 2018, autor: mx6 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 16. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2018 Tak zrovna v Brně a v okolí potkávám Leony při každé jízdě, ale třeba Toledo potkám jednou za měsíc a možná ani to ne ale auto se nekupuje podle toho, kolik jich jezdí v okolí. Leon je fajn, ale mně by vadilo, že na to bude málo příslušenství, ale hlavně mizerná komunita a s řešením problémů nikdo nepomůže, pokud teda nejde vyloženě o motor a to se pak hledá na skoda-home ale problémy typu pazvuk odněkud si musíš prostě vyřešit sám. Měl jsem Ibizu kombíka jako jeden z prvních u nás a bylo to blbý. Toledo je nejlepší Seat všech dob, protože je to Škodovka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paslik Vloženo 16. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2018 Zrovna dneska jsme potkali Toledo stejné barvy v Kuřimi, odbočilo jinam, tak jsme se bohužel nepozdravili :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 16. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2018 Jo Toledo se mi casem zacalo libit vic nez Rapid. Ac Rapida mam. Proc? Protoze proste neni okoukanej. A ten kdo chce auto originalni ( zadny posrany koncern - kde jde o kopie aut napric znackami) neokoukane se super kominutou a svou technikou koupi Subaru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mx6 Vloženo 17. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2018 Počet jednotlivých značek aut na cestě je i přímo úměrný počtu a velikosti autosalonů v tom daném místě. Takže já konkrétně Seaty skoro nepotkávám, protože první solidnější autosalon je cca 40km a ani tam nic moc nemají a lidi je ani moc nekupují. V Brně a Praze jich jezdí samozřejmě daleko víc. A i v Ostravě.. Tady prostě převládá Škodovka, u nás hodně i Ford - půlka dědiny v tom jezdí. Pak frantíci a to je tak všecko.. Já třeba teď kupuju koncern protože auta střídám tak po 3-4 letech, je to prostě výhodné při prodeji.. No a když se chce člověk odlišit a být vidět v pěkném autě, paradoxně nejvíc úspěšný bude zase v koncernovém autě a v nějaké "echt" verzi(RS, GTI, R, FR atd.) a ještě k tomu něco přidá co není úplně v sérii a je to vkusné. Je to ujeté, ale tak to je v česku. Pak už snad třeba Dodge Challenger V8 - včera jsem viděl borecka jak si v tom bublal kolem obchoďáku, mazec no... Co k tomu říct, záleží co každý preferuje a na co má. A ve finále si stejně bude stěžovat že bych chtěl něco jiného. I ten v té audině by zrovna radši bral bavoráka. A kdyby ho měl, asi by zkusil ještě meďoura pro jistotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malarkey Vloženo 17. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2018 Seděl někdo v loganu mcw ? Kolega o něm přemýšlí, nový v ceníku cca 305 000 jako stepway ( bude určitě sleva) nebo ročního rapida co mám já zaty prachy tak ambition plus. Samozřejmě se strhnula debata co je lepší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingdave Vloženo 21. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2018 Tak já chtěl v únoru původně kupovat Toledo FR,jelikož Rapidů jezdí u nás poměrně dost a to fr-ko vypadá dle mého naprosto úžasně. Jenže po předváděcí jízdě jsem od koupě upustil. Motor 1,0 tsi poměrně slabý a ten zvuk jak vysavač. Led přední světlomety s tragickou svítivostí,rezonance plastů v interiéru... Nakonec jsem skončil u Mazdy 3 s dvoulitrovou atmosférou. Sice jsem připlatil o 50 tis více,ale svezení je úplně o něčem jiném. Vůbec si myslím,že v dnešní době Mazda a její benzinové motory=nejlepší řešení. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 22. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2018 Mazda 3 je supr, ale v dané ceně bych bral skladovku nového Focusu. Ecoboost by mi nevadil až tak :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 22. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2018 (editace) V 17. 8. 2018 na 18:14, Malarkey napsal: Seděl někdo v loganu mcw ? Kolega o něm přemýšlí, nový v ceníku cca 305 000 jako stepway ( bude určitě sleva) nebo ročního rapida co mám já zaty prachy tak ambition plus. Samozřejmě se strhnula debata co je lepší Jako jo, seděl jsem v tom. A ať si říká kdo chce co chce, i ten Rapid (2018) je úplně jinde. Z Loganu, Sandera i Dusteru kouká levnota všude, kam se člověk podívá. Tím Dacii nekritizuji, obdobně velké auto za ty peníze jinde nekoupíš a někde se to projevit musí. EDIT: a k té slevě, prodejce Dacie z našeho města o ní nechtěl ani slyšet, že už je to levné dost. Bezpečnost je taky dobrou připomínkou, v tom je Rapid jednoznačně lepší. Editováno: 22. Srpen 2018, autor: Twisted Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Novotka Vloženo 22. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2018 (editace) Dacie jsou proste levné.slevu žádnou nedostane max při leasingu,ale i tak malou. Ta auta mi nevadí (jsem Renaultak) Proti Dacii se musí porovnávat Rapid v základu a to je velká hrůza. Pak se přidá výbava Max dot,lepší volant,trosku chromu a lesku a auto vypadá lip,ale furt to je Rapid. Ja řeším u aut bezpečnost a treba Sandero ,které sem chtěl koupit ženě nemělo přepínače pasu to me dostalo rok 2017 Radsi sem koupil tři roky starého Rapida s par km. Ji se moc líbil,taková malá Oktávka do města. S autem sme spokojeni ,ale dnes bych radši vzalvybavenou čtyři roky starou Oktavku klidně i s tím 63 KW motorem. mel sem jen 250 tis . To je taky cena jakou ma i novy Rapid protože proti těm Daciim to není takovém rozdíl krom nesmyslné ceny. Protoze treba Rapid přes 400 to uz je na psychiatra. Nov Editováno: 22. Srpen 2018, autor: Novotka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 22. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2018 Dacie si hlavne na nic nehraje a nesnazi se maskovat to, cim je a to levnym autem a jako treba druhe auto do rodiny by mi nedelalo problem ho koupit. Lepsi nez nejakou volitanou fabii v zakladu. Skoda naopak taky levny auto s pozlatky za cenu mercedesu a ten interier kolikrat v te Skode vrze mozna vic nez v te Dacii. [emoji23] Papundeklovy plastovy vyplne dvere so Skoda moc s Dacii nezada treba taky. [emoji23][emoji23][emoji23] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Atrani Vloženo 23. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2018 @Malarkey kolegovi řekni, ať mrkne na Dacia forum. Jsou tam docela husté hlášky ohledně závad, které si máš kontrolovat už při převzetí vozu. Navíc mají brutální čekačky. I kdyby dostal cenu až na 200k, já bych dnes už do Rapida ani Dacie apod. vůbec nešel. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.