ales-r Vloženo 22. Květen 2013 Sdílet Vloženo 22. Květen 2013 (editace) Měnil jsem svíčky na svém autě po 40500 km, 6 letech (krátké trasy) a přikládám pár fotografií, přípravku na vytažení zapalovacích cívek, vyměněných svíček a nového setu. Pomocí přípravku to byla otázka 15 minut. Protože nemám momentový klíč, tak jsem použil návod od svíček Bosch a po dotažení rukou jsem je ještě dotáhl klíčem o 90°, tak snad to mám dotaženo správně! Jinak vyměněné svíčky se mě zdají od pohledu v pořádku. Tak snad to někomu pomůže. Editováno: 7. Listopad 2016, autor: ales-r Přidány fotky s rozměry přípravku. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Honza. Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Není v servisní knížce výměna po 60 000 km nebo 4 letech ? Já mám ty samé až na Made in Russia. Měly ty nové zastřižený konec uzemňovací elektrody nebo plochý jako ty použité na obrázku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Já jsem měnil po 62T a zdály se také celkem dobré. Dal jsem NGK a jdou bez problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ales-r Vloženo 24. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 (editace) Jo po 4 letech nebo 60000km a to jezdím do autorizovaného servisu Škoda, když jsem se zeptal, tak se prý mění až po 60000km. Jinak ta elektroda byla z vrchu rovná a zevnitř vybraná do písmene V, nastavil jsem tam odtrh cca 1,0 - 1,05mm (podle příručky 1 - 1,1mm), akorát koncovka svíčky byla originál pozlacená a tady ta je normální stříbrná (dural?). Ty NGK jsi tam dával NGK ZFR6T-11G? jaký mají tvar elektrod rovný? Editováno: 24. Květen 2013, autor: ales-r Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Dal jsem tyto NGK ZFR5P-G, byly přesně pro 55 kW. Elektrody byly ploché, jako ty použité. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ales-r Vloženo 24. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 No ale ty máš jiný motor BKY? svíčky NGK ZFR5P-G nejsou pro BXW 1,4,16V/63kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 25. Květen 2013 Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 Ano, je to BBY. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stevo11 Vloženo 14. Červen 2013 Sdílet Vloženo 14. Červen 2013 mne ich v servise menilo po 30 000 km. Neviem prečo. Asi servis potreboval zarobiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ales-r Vloženo 14. Červen 2013 Autor Sdílet Vloženo 14. Červen 2013 No svíčky se mají měnit po 4 letech a nebo 60000km. Neměl jsi je tam náhodou už 4 roky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 14. Červen 2013 Sdílet Vloženo 14. Červen 2013 No já budu měnit svíčky až v těch 60, i kdyby to mělo být třeba za 6let..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 15. Červen 2013 Sdílet Vloženo 15. Červen 2013 Moje svíčky i po 62T vypadaly celkem dobře. Jen povolení šlo trochu ztuha, závit byl lehce zarezlý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Keso8 Vloženo 20. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2013 Nazdar vospolok chcel by som sa opýtať aké by ste poradili kvalitnejšie sviečky na motor 1,4 16V 63Kw (chcel by som vymeniť aj vzduchový filter). Veľa tu čítam o značke NGK sviečkach. AK s ními máte skúsenosti napište (výdrž, ako sa to prejavilo na chode motora, spotreba, štarty atď.) Dík moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardSA Vloženo 21. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2013 Pre BXW 63 KW som daval tieto NGK ZFR6T-11G, predtym tam boli nejake Bosch neviem presne ake, asi original. Bolo na nich pisane len Bosch VW AG. NGK maju odtrh 1,1 mm a Boschky mali odtrh 0,9 mm. No rozdiel absolutne ziadny, Motor ide tak isto. Ja som NGK lacnejsie zohnal ako Bosch tak preto som kupil NGK. Mechanik mi tvrdil ze niektore Bosch sviecky nie su Bosch, teda ich vyraba neaka cinska firma a udajne od tychto neBosch sviecok odchadzaju cievky, tak som kupil NGK aj cenovo boli lacnejsie ako Bosch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Keso8 Vloženo 21. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2013 Aha dík. A len tak pre zaujímavosť oplatia sa kúpiť viac kontaktove sviecky miesto tych co maju len jeden kontakt medzi ktorým prelietava iskra ? Napríklad v rámci toho či potom pri tých viac kontaktových dochádza k menej častému vynechávaniu a podobným záležitostiam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuttinko Vloženo 5. Únor 2014 Sdílet Vloženo 5. Únor 2014 trošku oživím ... ja som poslúchol radu skúsenejšieho a dal som brisk premium P1 spokojnosť na všetkých frontoch spotreba išla dole auto je pružnejšie a ide ochotnejšie za plynom už zdola s NKG čo som tam mal doteraz sa to nedá porovnať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pjdefort Vloženo 5. Únor 2014 Sdílet Vloženo 5. Únor 2014 To si měl ty NGK asi už hodně ojetý, když tohle tvrdíš ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuttinko Vloženo 5. Únor 2014 Sdílet Vloženo 5. Únor 2014 a vieš že ani nie, asi tak ako tie na tej fotke hore pekne vypálené farba krásna s autom tiež problémy neboli chytalo na brnk ale teraz to auto viac ožilo a nie je to placebo efekt, mimochodom dal som sa nahovoriť aj na brisk silver tak som ich dal do druhého auta kedže tam mám LPG a sú to sviečky na to a tiež som s nimi nadmieru spokojný teraz ich budem meniť nakolko majú už vyše 30000 som zvedavý ako budú vyzerať ale opäť ich tam dám, neviem čo máte všetci proti tým briskám už to nie je taká sr...čka ako to bývala ja som ich tiež dával s nedoverou ale treba len vyskúšať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TraCker Vloženo 16. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2014 Malinko zase oživím téma. Pokouším se sundat zapalovací cívky. Namám žáden přípravek, ale docela šikovné kleště, které to hezky obepnou, ale stejně se mi je nedaří sundat. Už jsem do nich udělal po bocích drobné vrypy, což mě znervózňuje a nerad bych je poškodil ještě více popř. aby nepraskly. Opravdu jdou tak těžko stáhnout? Nervu je třeba přes nějáký zýdržný mechanismus? Díkyza rady, dělám to poprvé. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ales-r Vloženo 16. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 16. Srpen 2014 (editace) No jestli myslíš zapalovací cívky, tak ty jdou sundat hodně blbě, mírně (hodně nadneseně spíš jserm tahal jako prase) jsem nadlehčoval motor, ale jak povolí, tak je to zase na urvání kbelů k cívkám (z krytu povol kabely k cívkám), takže opatrně! Editováno: 16. Srpen 2014, autor: ales-r Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 17. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2014 urob si háčiky alebo si ten prípravok požičaj , ide to pekne aj skrutkovačom len to treba vedieť , inak poničíš tie cievky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bungeland Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 (editace) Ahojte, citam si tu Vase rady a napady a tak by som sa rad spytal odbornikov : Škoda Fabia II Combi Ambiente 1.4 16V 63kw BXW modelový rok 2010 najazdene cca 60 000 km auto je po zaruke uz. Ide mi oto ze som este nemenil sviecky a interval na vymenu oleja a filtrov atd. je nastaveny az na 67 000 km. Aktualne 09/2014 mi uz zacala po zvrtnuti kluciku kontrola intervalu servisu lebo rok uz presiel ale nakolko auto je vyuzivane obcasne ked potrebujeme nenajazdime s nim tolko mam v plane s vymenou oleja a filtrov pockat na kilometre a rovnako v tom case zabezpecit aj vymenu sviecok. 1) Myslite si ze tie sviecky dodané vrobcom v MB mozu vydrzat este nejakych 7 tis. resp. ako zistim ze je to uz zle a najvyssi cas menit 2) nieje problem neustaleho hlasenia po starte ze som presvihol termin servisu {rok} a ze pockam este nejaky cas ? dakujem Vam za rady. Editováno: 18. Říjen 2014, autor: bungeland Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuttinko Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 myslim ze to nebude s tymi svieckami tak ''horke'' ja so menil svagrovi na BXW v 96000 cca auto slo len odtrh bol asi 3mm no keby som ho nevyspovedal tak na ne jazdi asi doteraz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peti_o Vloženo 1. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2015 Ahojte, citam si tu Vase rady a napady a tak by som sa rad spytal odbornikov : Škoda Fabia II Combi Ambiente 1.4 16V 63kw BXW modelový rok 2010 najazdene cca 60 000 km auto je po zaruke uz. Ide mi oto ze som este nemenil sviecky a interval na vymenu oleja a filtrov atd. je nastaveny az na 67 000 km. Aktualne 09/2014 mi uz zacala po zvrtnuti kluciku kontrola intervalu servisu lebo rok uz presiel ale nakolko auto je vyuzivane obcasne ked potrebujeme nenajazdime s nim tolko mam v plane s vymenou oleja a filtrov pockat na kilometre a rovnako v tom case zabezpecit aj vymenu sviecok. 1) Myslite si ze tie sviecky dodané vrobcom v MB mozu vydrzat este nejakych 7 tis. resp. ako zistim ze je to uz zle a najvyssi cas menit 2) nieje problem neustaleho hlasenia po starte ze som presvihol termin servisu {rok} a ze pockam este nejaky cas ? dakujem Vam za rady. Nazdar, Na svieckach zistis zivotvost tak ze ti auto postupne zacne obcasne vynechavat zapalovanie - to sa bude stale zhorsovat... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bungeland Vloženo 18. Září 2015 Sdílet Vloženo 18. Září 2015 tak Vám dakujem za rady servis mám úspešne za sebou. Povedali mi že bude vhodné realizovať aj servis rozvodov (resp. ich výmenu) nakoľko auto bude mať už teraz 6 rokov teraz tak možno už budúci rok to bude nevyhnutné/vhodné. Chcem sa s Vami len v krátkosti poradiť páni myslíte že rozvody sú tak urgent po 6-7 rokoch alebo počkať do 90 tis. ? motor : 1.4 16V 63KW Auto ma najazdené tak 65 tis km ďakujem Vám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Září 2015 Sdílet Vloženo 18. Září 2015 Proč řešíš rozvody v tématu o svíčkách, když o několik řádků níž je na to téma? To je fakt tak intelektuálně náročné pochopit členění fora na specializovaná témata? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.