kermo20 Vloženo 30. Březen 2016 Sdílet Vloženo 30. Březen 2016 Tusim ze na stranke http://www.tlumice-bilstein.cz/ by poradili presne aky typ treba pouzit kedze sa tam pise aj motorizacia, pohon a typ karoserie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanesek Vloženo 6. Duben 2016 Sdílet Vloženo 6. Duben 2016 dobrý ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 6. Duben 2016 Sdílet Vloženo 6. Duben 2016 že je sachs univerzálny shit sa vie už roky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 7. Duben 2016 Sdílet Vloženo 7. Duben 2016 Shit. A ja asi pred rokem dozadu nahodil Sachs... No co uz. Ale zda se mi, ze funguji lepe nez predchozi Monroe. Ty tam dal predchozi majitel. Nevim, kolik mely najeto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 7. Duben 2016 Sdílet Vloženo 7. Duben 2016 Zadky na OII sú celkom lacné a vzhľadom na kvality tej nápravy je škoda to mršiť nejakými neoriginálmi ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 7. Duben 2016 Sdílet Vloženo 7. Duben 2016 dobrý ne ? Ahoj, neměl bys zbytek toho testu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brutus74 Vloženo 7. Duben 2016 Sdílet Vloženo 7. Duben 2016 stačí koupit svět motorů který vyšel tento týden vše je zde popsané. nejlépe vyšel samozřejmě originál - testovány tlumiče na O II. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Duben 2016 Sdílet Vloženo 7. Duben 2016 Test předních tlumičů na OII.pdf 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 7. Duben 2016 Sdílet Vloženo 7. Duben 2016 V prokoncernově smýšlejícím časopise vždycky vyhraje a je doporučován originál od Škodovky, stejně jako v testech vítězí vozy značky Škoda Škoda že tam není Bilstein, vloni sem je dával na předek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanesek Vloženo 8. Duben 2016 Sdílet Vloženo 8. Duben 2016 Prokoncernově bych to nenazval, meříli veličiny a ty snad nesfalšovali.Když někdo vyrobí kostku o hraně 10cm,tak každý další ji musí vyrobit taky o hraně 10cm ne ? . Vadí mi spíš, že testovali jen jeden kus . Měli vzít aspoň 10ks,aby bylo vidět originály v jaké jsou toleranci . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 8. Duben 2016 Sdílet Vloženo 8. Duben 2016 Nenazval sem prokoncernově tento test ale celý časopis SM. Kdo ho pravidelně čte tak to musí vidět, ty výsledky (všeobecně) jsou jak přes kopírák což ve mě nevzbuzuje důvěru ale třeba se pletu a vše od Škodovky je opravdu nejlepší, jenže z vlastních zkušeností to bohužel potvrdit nemůžu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 8. Duben 2016 Sdílet Vloženo 8. Duben 2016 nečítam testy áut ale v podstate tu nie je čo dodať , origo je top ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 8. Duben 2016 Sdílet Vloženo 8. Duben 2016 Konkrétně u předních tlumičů můžu teď u "neorigo" (viz výš) posoudit vše mimo životnosti. Zatím nejsou horší ale naopak, víc ale prozradí čas, respektive přibývající km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 8. Duben 2016 Sdílet Vloženo 8. Duben 2016 jedno auto nie je moc vzorka , ja bohužiaľ viem ako vie OII jazdiť a ako väčšina jazdí , preto aj viem v akom stave sú tie podvozky a celková údržba 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 8. Duben 2016 Sdílet Vloženo 8. Duben 2016 Pravda, není to jen o tlumičích Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kermo20 Vloženo 14. Květen 2016 Sdílet Vloženo 14. Květen 2016 Tak tak ja som teraz menil pruziny (sportove 40/25mm) vymenil silentbloky ale tlmice maju od 50 do 53% takze planujem vymenit aj tie lebo je to take nemasne neslané. Po tlmicoch pokukujem uz nejaku dobu a celkom sa mi pozdavaju Koni STR.T kedze na nich mozu ist jak OEM pruziny tak aj sportove pruziny so snizenim do 40mm. Mate niekto skusenosti s tlmicmi Koni?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathias Vloženo 14. Květen 2016 Sdílet Vloženo 14. Květen 2016 Tak mna caka vymena asi co nevidiet, vpredu to bolo na testoch tlmicov len len, takisto na poslednom servise vynikli vyhnile prachovky vzadu, tak caka nas asi velka vymena po 240tis km neni sa co cudovat takze origo je naj. Niekde som pocul ze Skoda ma vlastne rovnake kriteria na nahradne diely ako pri prvovyrobe (z fabriky) a rovnko tie diely musia prejst rozsiahlym testovanim ako u origo takze rovnake naroky su na ne kladene ... som rad ze som si tu precital testy - dokument co dal pawouk mna osobne iba uistilo v tom ze origo je origo chvilami som premyslal na sportovym podvozkom komplet AP sportfahrwerke, ale na nase cesty ???... Zatial snad vydrzia ale vymena pride na 100% v dalsom servisnom intervale ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka mz Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 Zdravím, čeká mě výměna tlumičů celého auta, mám na originálech najeto 226tkm... sice to není ještě extrémě houpavý, ale přijde mě že auto už je takový "gumový" (když zkusím něco jako losí test, tak se trochu rozvlní). A už se mě párkrkrát stalo že při přibrždění ve vyšší rychlosti hlavně na nerovnostech zablokoval brzdový pedál-jak píšou v tom Světě motorů, začne kopat ABS ale auto nebrzdí, protože pravděpodobně je jedno kolo ve vzduchu. Na testu tlumičů jsem byl a tam je to OK, kolem 80% no ale dá se tomu věřit? Chci se zeptat na radu co tam dát za tlumiče, aby byly charakteristikou co nejpodobnější originálům a i výdrž aby byla nějaká rozumná. Jde o to jestli se vypalatí platit za dost drahé originály nebo třeba ty Blisteny jsou na tom podobně ale cenou jsou jinde? kdyžtak mám combi 1,9TDi mr2005, ale myslím to spíš obecně co je OK a čemu se vyhnout obloukem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 4. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2016 Chystam se na vymenu prednich tlumicu a potreboval bych 2 rady. Poradte, prosim, nekdo. 1) Jaky orech potrebuju na povoleni sroubu, ktery tlumic drzi v tehlici? Vim, ze je to XZN, ale nevim velikost. 2) Podle DP musim pri vymene tlumice povolit spodni cep a poloosu. Jsou obe tyto veci nezbytne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 4. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2016 1) XZN M14 2) Nejsou, ale já to tak na jedný straně udělal kvůli lepší manipulaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 4. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2016 Parada, diky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 10. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2016 Tak jsem zvadl vymenit jen pravy tlumic. V tehlici drzel teda poradne. Radeji jsem poloosu daval stranou. Potom jsem chtel vymenit levy, ale nebyl jsem schopny povolit cep kosti stabilizatoru na tlumici. Jeden XZN bit jsem zlomil a druhy bych zlomil taky (uz se zacinal kroutit). Byly to ale smejdy z nejake sady z Uni Hobby (sada 6 bitu vcetne redukce na pulpalcovy ctyrhran stala nejakych 80 Kc). Dnes jsem koupil novy bit od WITTE (69 Kc) a redukci na pulpalcovy ctyrhran od Kennedy (124 Kc). Takze to nejlepsi, co v krame meli. Zitra to asi zkusim povolit, jsem na to zvedavy. Jak to delate vy? Mate na to nejake specialni naradi nebo proste kost stabilizatoru odriznete a date novou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2016 tie kosti sú fakt nedomyslené,akoby tam nemohli dať napr.4-hran,aby sa to dalo lepšie zadržať ...já to väčšinou popredu nastriekam prípravkom http://www.retech.com/sk/vyrobky/5/12 a potom to skúsim povoliť vzduchovou pištolou,poprípade ako si to robil ty ... ...ak sa inak nedá,tak potom flexa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 10. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2016 To dáš. Nějakej uvolňovač ve spreji použiju a matku před povolením poklepu kladivem přes duralovej špalík (může bejt i tvrdý dřevo). To XZN sedlo v čepu důkladně vyčištěný aby tam bit sedl jak do mamky Taky sem jeden bit na kosti takhle rozlouskl, shodou okolností též na levý straně, ale byla to moje blbost páč se mi tam motal synek a mezi řečí sem zabral na druhou stranu Sáhl sem po druhým bitu a bylo povoleno btw motám se kolem výroby nejen kostí ale všeobecně kolem dílů s kulovejma čepama a ty XZN sedla nejsou špatný, stejně jako klasický šestihrany, záleží na automobilce co používá. Jen jsou holt na některejch čepech udělaný na pikaču, to už ale zase záleží jak si to nechá která automobilka naflákat v kovárnách a taky kde. Poslední roky frčí Indie a Čína Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 11. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2016 Diky za rady. Jeste jsem nerekl, ze matku se mi povolit podarilo, ale pootocil jsem s ni jen max o ctvrt otacky a dal uz nesla. Zavit jsem mel namazany olejem, ale nepomohlo to. Pritom tam neni moc rzi nebo nejakeho bordelu. No snad uz to pujde. Za chvili to pujdu zkusit s novym bitem. Potom napisu, jak to dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.