LUKY-007 Vloženo 25. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 (editace) A v cem ze je to problem? Kruci , ja mam uz sest let fll a nevsiml jsem si niceho , asi nemam tendenci dloubat prstem do vseho kde se da strcit problem nie je v nicom ale po Fabii I ktora mala ten plast tvry (potiahnuty latkou) ma na Roome prekvapilo ze je to take ohybne - je to len konstatovanie .. nemusis sa Mave hned vztekat ... vlyv na funkci to nema .. ale je fakt ze to posobi ftipne na druhej strane mam v poslednej dobe pocit ze tu zopar ludi totalne nekriticky zeriete uplne vsetko co skodovka vyrobi .. a dokonca si to viete aj odovodnit ( na plasty to nejazdi..., lepsie sa vysava bordel pod sedackou .. atp. ) chce to trosku nadhladu páničkové . Nove fotos Rapid Sport keby to tak slo do serie mmmmmm Editováno: 25. Květen 2013, autor: LUKY-007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 25. Květen 2013 Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 Prave, ten nadhled tady chybi, resp. nerespektovani nazoru jineho. Ja jsem nikdy (pokud to nebylo podlozeno fakty) nerozporoval nazor ostatnich, jen jsem vzdy vyjadril ten svuj. Nic vic. Ve sve reakci jsem se vubec nerozciloval, jen jsem se jednou vetou o sedmi slovech zeptal, v cem je to problematicke, ze ten plast je poddajny. Nebo jinak, co by prineslo, kdyby byl tvrdsi/pevnejsi. Jen bych chtel slyset duvod, proc to na rozdil ode me hodnotite negativne, nic vic v tom neni. Ja v tom treba vidim bezpecnostni vyhodu - v pripade nehody a styku tela s vyplni napacha tahle poddajna mene skody nez pevna/tvrda. Navic, oduvodneni pozitiva chybejiciho plastu z pohledu vysavani je naprosto relevantni. Sam jsem vcera dukladne vysaval interier a v oblasti kolem sedacek to jde samo prave z tohoto duvodu. Muzu srovnavat, OII mela dukladne oplastovano a v techto mistech to proste vysat neslo. Ze tam ten plast neni ale nadale kritizuju, byť jen z optickeho hlediska, ktere je 98% zakazniku uplně jedno. Jinymi slovy, delas to same - lidem, kteri nepovazuji nejakej plast u sedacky za podstatnej, vnucujes/-jete nazor, ze je to do nebe volajici zvěrstvo. Nadhled tedy chybi obema nazorovym stranam. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 25. Květen 2013 Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 Souhlas, kazdy to vidi jinak a mame jiny nazor na vec...ovsem pokud bychom tady resili motory, tak vim jedno...absolutne netusim, kteremu motoru verit, jelikoz diesel nechci a benziny jsou vice nez nespolehlive. Navic ja uz psal nekolikrat, ze bych si Rapida nekoupil, proste to neni auto, ktere bych ja chtel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fufal Vloženo 25. Květen 2013 Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 Maverick: omlouvat či zdůvodňovat měkkost dveřních plastů jako jistou výhodu v případě nehody je pro mě už krajní úchylnost, nezlob se na mě. Pokud přijde nedejbože boční šleha, tak měkké plasty, za kterými jsou dveřní ocelové výstuhy a krycí plech už velkýho ochranného vlivu neudělají! Že po nehodě budu mít díky změkčeným plastům méně povrchových exkoriací kůže mi až tak zásadně nepomůže, sorry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 25. Květen 2013 Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 (editace) Pod to se musim podepsat. Nektere zdejsi omlouvani zjevnych nedostatku ci uspornych opatreni ci dokonce jejich oznacovani za vyhodu mi vazne prijdou komicke. A ted vubec nemluvim jen o plastech sedacek. Az tam Skodovka priste nenamontuje celni skolo, tak budete tvrdit, ze alespon nehrozi riziko jeho rozbiti od sutru? Nemam vubec problem na svem aute oznacit zjevne nedostatky pravym jmenem a ze se tam taky nejake najdou, byt jsem prece jen o tridu vyse. Bohuzel soudruzi z Boleslavi setri az moc brutalne napric celym svym portfoliem. To ze mam neco doma a dal jsem za to balik penez neznamena, ze to musim nekriticky chvalit. Editováno: 25. Květen 2013, autor: mike_k 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petus Vloženo 25. Květen 2013 Sdílet Vloženo 25. Květen 2013 Pro někoho je to nedostatek(tak ať si to nekupuje!) a pro někoho je to výhoda a někomu je to jedno. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 Fufal, mike_k: Pochopi uz nekdo, ze nic neomlouvam? Nebo nemluvim cesky? Nebo to chcete hlaskovat?Sice jste oba napsali hromadu slov, ale v cem je problem (funkcni, bezpecnostni, nebo jakejkoliv jinej) poddajne vyplne nenapsal ani jeden z vas. A me by to proste pouze a jen zajimalo.To, ze je plast vyplne dveri poddajny jsem zjistil az podle pripevku zde na foru.Do oblasti vnitrni kliky saham pouze z duvodu otevreni dveri a zatahnutim za kliku rozhodne nemackam vypln. Mam najeto pres 8tkm, takze jsem se dveri uz neco naotviral. Jiny pohyb me jaksi nenapada.PROTO NIC NEOMLOUVAM, ALE JE MI TO JEDNO, PROTOZE PODDAJNOST VYPLNE DVERI JE Z POHLEDU KAZDODENNIHO POUZITI NEPODSTATNA VEC A PRAVE Z TOHOTO DUVODU TO POUZE NEVIDIM JAKO NEGATIVUM. Je to dost cesky?Taky jsem napsal, ze poddajna vypln muze mit pozitivni vliv v pripade nehody a styku tela s vyplni.Ne vzdy je naraz tak silny, aby tuhost vyplne byla irelevatni z duvodu devastujici deformace ostatnich konstrukcnich prvku, tedy vystuh, ramu dveri apod.Ale je to jen muj nazor - dekuji, ze si ho mohu ponechat a svobodne ho vyjadrit. Pokud s tim nesouhlasis, v poradku, ja nemam nejmensi ambici te presvedcovat. Ad plasty sedacek: Kdyz si date tu praci, vyhledate si vsechny me pripevky v sekci Rapid a prectete si je, plasty kolem sedacek jsem od meho prvniho az po predposledni vyse uvedeny prispevek kritizoval, ne nekriticky chvalil! Ani me se to nelibi a kritizuji to od sameho zacatku. Zaroven je ale fer rict, ze kdo pise, ze v absenci plastu kolem sedacek vidi "vyhodu", protoze se ten prostor da dobre vysat, ma take pravdu, protoze to tak proste je. Prakticnost dana absenci tech krycich plastu je pro neho proste prinosnejsi, nez zakryte kolejnice. U me to tak neni, ale to neznamena, ze mu budu jeho (z jeho pohledu pravdivy) nazor vyvracet. O prispevek vyse jsem psal o nadhledu - zajimave, ze v sekci Rapid na rozdil od OII nebo FI/II je ho jaksi nedostatek. Mozna by to stalo za sociologicky pruzkum... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 Já bych nedostatky taky tak nějak neřešil, o co jde. Ať jde o motor, karoserii či interier o nic zásadního se nikdy nejedná když si auto člověk co půl roku vymění no né? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 Maverick: Muj pripevek nebyl cilen na tebe konkretne (byt teda take nejsi zrovna velkym kritikem nedostatku a uspor) ale obecne. Vim, ze ty konkretne jsi ty plasty sedacek zde nekolikrat sam kritizoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 Ja jsem sakra velkej kritik nedostatku a uspor - ale pochopitelne jen tech, ktere me osobne pripadaji podstatne. Staci se pro priklad podivat na muj prvni prispevek po koupi Rapida v mem vlakne nebo treba na ten, kde jsem mel pujcenyho Rapida 1.2 MPi Active. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas79 Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 (editace) Představte si, že by Škoda nechala Rapida pro MR2014 tak jak je a dala do ceníku měkčené plasty, kryty pojezdů sedaček a další "nedostatky" jako volitelnou výbavu - kolik byste byli ochotni připlatit? Mě osobně připadá jako jediný praktický vylepšení možnost ovládání el. zadních oken od řidiče resp. současná nemožnost jako úlet. Na druhou stranu kdyby šetřili a nedaly by se zadní okna otevírat vůbec a cena auta by tím klesla, taky by si tuto variantu asi pořídila spousta lidí. Jak často otevíráte zadní okna? Editováno: 26. Květen 2013, autor: Lukas79 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 miklisek: Bohuzel mas pravdu. Ja tim k tomuto OT koncim - podstatny co jsem chtel vyjadrit jsem vyjadril - kdo muj ciste pragmaticky a na zaklade kazdenniho pouzivani zalozeny postoj nechce pochopit, at nechape. To ostatne neni uloha fora. Jeho ulohou je divat se prostrednictvim ostatnich uzivatelu na nektere veci z ruznych uhlu pohledu. Kdo si to potom jak prebere, je jen jeho vec. Ze to ale vyustuje v oznacovani jinych uhlu pohledu nebo nazoru za krajni uchylnosti (autorem je pan fufal) nebo dokonce v oznacovani za placene propagatory znacky Skoda (viz. prispevky pana manfroto) je smutnym specifikem teto sekce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 26. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 (editace) mam navrh pre adminov k zamysleniu ... mohli by sme zalozit temu .. kto z akeho auta presiel na Rapid + ake dovody ho k tomu viedli ? (cisto sociologicky prieskum, ktory mozno dokaze ciastocne vysvetlit tu neustalu zvadu za a proti .. plasty .. sedacky a pod.) nech sa k tomu tlacha tam :-) lebo je fakt co pisal Mave v sekcii OII / FII takto dusno nie je ... To Voice .. toto beriem ... " Ať jde o motor, karoserii či interier o nic zásadního se nikdy nejedná když si auto člověk co půl roku vymění no né? " ale dodavam ze takych ludi tu je len par .. Editováno: 26. Květen 2013, autor: LUKY-007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 Lukas97: Me teda napad lepsiho interieru za priplatek vubec spatny neprijde a zaplatil bych urcite. Pripadne by to proste davali jen k Eleganci. Dyt byvalo v minulosti zcela bezne, ze mezi plasty byl u nejnizsi a nejvyssi vybavy rozdil. Nemam vubec problem s tim, kdyz u nejlevnejsi holovybavy jsou mene kvalitni nebo treba i chybejici plasty nebo cokoliv jineho. Vadi mi to u top vybavy. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 tak já byl dnes na testovačce O3, naschvál jsme zvolili motor 1.2 TSI 77kw.... byla to nějaká výbava ambition asi, vzadu švihadla, kozeny paket, tempomat,vyhrev sedacek....no coz ve meste to s autem pekne hejbe....na dalnici hruza hlavne kdyz chcete nekoho predjet a pružně zrychlit nad 130 a k tomu mirny kopec....byli jsme tam ale 4 v aute....no ale kazdopadne zahadou mi jsou lidi kteří by koupili krátkou oktávku misto rapida v motorizaci 1.2 TSI a dejme tomu ve výbavě Ambition....to je jako vyhodit 100 kolíků z okna, ten rozdíl mi velký fakt nepřišel...kvalita plastů mi závratně vyšší nepřišla, jizdni vlastnosti taky ne, prostorove je to trochu vetsi to jo ale proste ten rozdil 100K to prostě nemá :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 (editace) na dalnici hruza hlavne kdyz chcete nekoho predjet a pružně zrychlit nad 130 a k tomu mirny kopec....byli jsme tam ale 4 v aute. Srovnej to tedy s Rapidem - u něj je to za těchto podmínek výrazně lepší? Nebo si s touto motorizací v Rapidu ještě nejel, a dočkáš se srovnání,až ho budeš mít? Editováno: 26. Květen 2013, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 s nim jsem po dalnici nejel to je jedina vec ceho se desim ...myslim ze to lepsi bude minimalne (tech par kilo) o tom muzou spis referovat majitele fabii TSI ne:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 No jo,ale těch tady asi moc nebude,co jeli s oběma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nettle_M Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 Na pětku to opravdu moc ochotně nezrychluje (Rapid 63), ale zkus tam dát trojku a vystřelí to jak raketa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 (editace) nemam primy srovnani, rapida TSI tam bohuzel nemeli a tdi jsem nemel chut testovat......ja jel v minulosti rapidem na okrsce max 140 a to 63kw...jenze to oktavka rozjede na 140 taky v pohode..proste po meste bez vyhrad...tichounky, živý.... ale predjizdeni na dalnici bylo horsi ale tak to se dalo predpokladat, na klasickou dalnicni jizdu kdy si nalozite 140 a jedete, je to ok, bohuzel na nasich dalnicich se bez casteho zrychlovani moc neobejdete:) az budu mit rapida rad porovnam,....jestli to nezapomenu do ty doby (a doba to bude dlouhá evidentně). Nicmene mi slo spis o srovnani prostoru a jizdy a plastu a dojem z testovacky moc dobrej v tyhle oblasti nemam...nejak me to nenadchlo za ty prachy..... a rikam ten cenovej rozdil 100K za to ze tam mate na dverich lištu, jinou loketku a trochu vic mista jo a ten plastovej bazmek u sedacky......takže tak edit: Nettle_M: je pravda ze jsem to zkousel na sestku a petku (tak jak jsem zvyklej u svyho pětiválc, ono tam ve 130ti rvát 4ku to sem nejak nechtel riskovat Editováno: 26. Květen 2013, autor: rogerer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 Na pětku to opravdu moc ochotně nezrychluje (Rapid 63), ale zkus tam dát trojku a vystřelí to jak raketa Tak raketu si představuji poněkud jinak. Co jsem měl možnost jet s FII TSI 63 kW po dálnici,tak to nad 130 km/h bylo mdlé. A to jsem vždy jel sám. Minimálně tam vidím rozdíl v tom,že OIII má ten motor nové konstrukce a ve velikosti vnitřního prostoru. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nettle_M Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 Dobře jako raketa ne, ale ožije to dost. Je ale pravda, že nevím jestli jsem jel 130, když jsem podřadil, možná spíš trochu méně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fufal Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 Maverick: Nepochopil si můj příspěvek, ačkoliv byl psán také česky. Nekritizoval jsem plasty dveří (ty jsou pro mě výhodou z pohledu údržby, pokud to tedy chceš nutně slyšet). Můj příspěvek byl jen kritizování Tvého výroku o nějaké „bezpečnostní výhodě“ měkčí plastové výplně dveří, nic víc. Pokud kritizuješ názory nebo výroky jiných, musíš být připraven a umět přijímat kritiku i svých slov. Já na to připraven jsem… Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 Kritizovat se da i inteligentnejsim zpusobem, nez pouzitim slovniho spojeni "krajni uchylnost". Pokud mas nejakej podklad, vyjadreni odbornika na pasivni bezpecnost automobilu nebo treba vyjadreni konstruktera vyplne dveri o tom, ze poddajna dverni vypln NEMA absolutne zadnej pozitivni vliv na pripadny kontakt tela s vyplni oproti vyplni tvrde jak kamen, prosim, postni ho. Ja jsem pouze napsal, ze v tom vidim tuto vyhodu. Nerikal jsem, ze to tak 100% je. Ty svym inteligentnim vyrokem o "krajni uchylnosti" defacto rikas, ze to tak 100% neni. Beru, jen bych prosil ten podklad pro toto tvrzeni. Rad svou domenku poopravim, ale ne na zaklade placnuti do vody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fufal Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 Ty jsi vyslovil svoji tezi, já ji oponoval. Uznávám asi ne příliš vhodným slovním spojením. Měl pouze zvýraznit irelevantnost Tvé teze. Požadované podklady, odborná vyjádření či znalecké posudky poskytnout nemohu, jelikož je mám získané z praxe a jsem vázán zákony. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.