omicron Vloženo 10. Březen 2020 Autor Vloženo 10. Březen 2020 Sorry, předtím jsem se seknul, při těch cca 130-140 mě to točí kolem 2700. A to v režimu D.Takže se omlouvám za nepřesnost. Odesláno z mého SM-G970F pomocí Tapatalk Citovat
Pitrs2 Vloženo 21. Březen 2020 Vloženo 21. Březen 2020 Jen drobnost. Na dálnici je úplně jedno jestli jedete na D, S nebo E. Při stejném stupni a stejné rychlosti budou i stejné otáčky bez rozdílu nastaveného režimu. Rozdíly jsou jen v odezvě na plyn, případně převodovka na E zapne režim plachtění a toť vše.Nebo někdo čeká, že na D budou např na 6ty stupeň při rychlosti 130 jiný otáčky než na režim S? [emoji6]Brace yourself BAN is commig Citovat
omicron Vloženo 22. Březen 2020 Autor Vloženo 22. Březen 2020 V ustáleném režimu jízdy ne, to máš samozřejmě pravdu, jen to řadí ve vyšších otáčkách. Také obvykle S režim neřadí nejvyšší stupeň automaticky, ale pouze přes pádla. To si každý nemusí uvědomit. Citovat
Pitrs2 Vloženo 22. Březen 2020 Vloženo 22. Březen 2020 Tak režim S se snaží mít motor v "ideálních" otáčkách pro okamžitou akceleraci, tak aby nemusel zbytečně podřazovat. To je i jeho smysl ;) Neni od toho aby jel na spotrebu, ale aby reagoval "ihned". Rezim E to je presnej opak. Pri rezimu E na to clovek slapne a prevodovka se nejdriv musi zeptat v Bruselu "hele, muzu preradit? Nerozpusti to dalsi ledovec?" a teprve pak zacne reagovat :-D Citovat
Martin RS Vloženo 18. Duben 2020 Vloženo 18. Duben 2020 Zdravím chlapy,koupil jsem si svoje prvni gsgčko 7q a potreboval bych realne zkusenosti když jsem s tim jel ze salónu tak jsem na křižovatce vyřazoval na N,což adi neni úplně správně.Jde mi o to. 1.Co nechat zařazené rekneme pri 5min. Na semaforu. 2.Co nechat zařazené pri dop.nehode kde se bude stat treba 30min a kvuli klimatizaci auto nechci chcipnout. 3.Muzu auto nechat nastartovane v poloze P.+rucni brzda a jit se s manzelkou prohodit za volantem. Je to moje prvni dsg a jsem z toho nesvůj...Dekuji za kazdou radu Martin Citovat
Jaro92 Vloženo 18. Duben 2020 Vloženo 18. Duben 2020 (editace) Nazdar ja by som 1 D s auto hold 2 D s auto hold 3 tak to aj má byť Editováno: 18. Duben 2020, autor: Jaro92 Citovat
LiveBomb Vloženo 18. Duben 2020 Vloženo 18. Duben 2020 (editace) @Jaro92 MK2 nemá autohold!! Dokud máš sešlápnutou brzdu tak převodovka sama vyřadí. Parkovací polohu dávám když plánuju vypnout motor. Si schválně zkus nechat běžet motor, dej volič do neutálu nebo parkovací polohy a otevři dveře. Uvidiš co ti to napíše. Editováno: 18. Duben 2020, autor: LiveBomb Citovat
Martin RS Vloženo 18. Duben 2020 Vloženo 18. Duben 2020 před 3 minutami, LiveBomb napsal: Dokud máš sešlápnutou brzdu tak převodovka sama vyřadí. Parkovací polohu dávám když plánuju vypnout motor. Si schválně zkus nechat běžet motor, dej volič do neutálu nebo parkovací polohy a otevři dveře. Uvidiš co ti to napíše. Kdyz necham nastartovany motor v poloze P+autohold tak senic nestane.Ptam se proto jestli je tato moznost bezpečná pro převodovku. Citovat
Pitrs2 Vloženo 18. Duben 2020 Vloženo 18. Duben 2020 Na 2010 DSG je auto hold Brace yourself BAN is commig Citovat
Pitrs2 Vloženo 18. Duben 2020 Vloženo 18. Duben 2020 Zdravím chlapy,koupil jsem si svoje prvni gsgčko 7q a potreboval bych realne zkusenosti když jsem s tim jel ze salónu tak jsem na křižovatce vyřazoval na N,což adi neni úplně správně.Jde mi o to. 1.Co nechat zařazené rekneme pri 5min. Na semaforu. 2.Co nechat zařazené pri dop.nehode kde se bude stat treba 30min a kvuli klimatizaci auto nechci chcipnout. 3.Muzu auto nechat nastartovane v poloze P.+rucni brzda a jit se s manzelkou prohodit za volantem. Je to moje prvni dsg a jsem z toho nesvůj...Dekuji za kazdou radu Martin 1. Nechat D a neřešit. Výrobce převodovky s touto situací počítal.2+3. Dát do P + ručka. Ano bude to řvát, ale nic co by nešlo vydržet, jen po dobu otevřených dveří.Vyřazování na N dělá v režimu Eco, v momentě kdy nestojíš na plynu nebo brzdě, tak automaticky vyřadí Brace yourself BAN is commig Citovat
LiveBomb Vloženo 18. Duben 2020 Vloženo 18. Duben 2020 A nezamenujes to z rozjezdem do kopce? Citovat
milos_s Vloženo 18. Duben 2020 Vloženo 18. Duben 2020 (editace) před 14 hodinami, Martin RS napsal: 1.Co nechat zařazené rekneme pri 5min. Na semaforu. 2.Co nechat zařazené pri dop.nehode kde se bude stat treba 30min a kvuli klimatizaci auto nechci chcipnout. 3.Muzu auto nechat nastartovane v poloze P.+rucni brzda a jit se s manzelkou prohodit za volantem. Zdravím, z hlediska namáhání / opotřebení je jedno, zda necháte D a při tom třeba budete stát na brzdě (aspoň mírně), nebo dáte N a jakýmkoliv způsobem budete brzdit (mimo úplnou rovinu), nebo necháte motor běžet v poloze P (mimo rovinu s aktivní ruční brzdou, ať se nenamáhá zámek v převodovce). Ve všech těchto případech se spojky úplně rozepnou, nebudou se namáhat (opotřebovávat) a auto se nebude snažit o "plazení". Jde jen o to, co je pohodlnější: chvilku na semaforech stačí D a brzda, ale N určitě ničemu nevadí (jen je zbytečné), sám tam mívám N jedině pokud na N dojíždím ke křižovatce, aby auto nebrzdilo motorem. Při delším stání se zapnutým motorem kvůli klimatizaci je určitě pohodlnější P (a jistější, aby auto člověk omylem "nepustil"). Editováno: 18. Duben 2020, autor: milos_s Citovat
Martin RS Vloženo 19. Duben 2020 Vloženo 19. Duben 2020 Dekuji všem za odpovědi, Takže jestli jsem to dobře pochopil. 1.stání na křižovatce do 5min stani. -mohu stát na D+ nozní brzda (D+auto hold) 2.pri delším stani v kolone se zapnutymi spotrebici- vyradit na N+rucni brzda nebo P+rucni brzda. 3.vymena ridicu-P nebo N + ruční brzda. Myslim si to tak správně kazdy rikate maličko něco jiného.Dekuji za rady. Citovat
swenak Vloženo 19. Duben 2020 Vloženo 19. Duben 2020 Přijde mi, že to moc hrotíte. Ani předem často nejde vědět, jak dlouho budu stát na místě. Citovat
milos_s Vloženo 19. Duben 2020 Vloženo 19. Duben 2020 Přesně tak, psal jsem, že je to převodovce jedno. Snad jen před vystoupením z auta s nastartovaným motorem (sám vždy vypínám) bych tam pro klid svědomí dal P (zámek v převodovce). Klidně při krátkém stání brzda, až Vás to přestane bavit, tak P a mimo rovinu ruční brzda. Citovat
Alfonsmcdekl Vloženo 9. Únor 2022 Vloženo 9. Únor 2022 Zdravím,potřeboval bych radu s 6 stupňovým DSG. Před výměnou oleje vše fungovalo , teď po výměně mi to řadí jen 1,2,3,4 a 5,6 vůbec., Když řadím sám tak nepozoruji nic neobvyklého , přechod mezi kvalty je úplně krásný. Citovat
evlo Vloženo 7. Duben 2022 Vloženo 7. Duben 2022 (editace) Musí se u DQ250 v octavii 2 s CFHC motorem při výměně kapaliny v DSG sundat spodní kryt motoru? https://i.imgur.com/mu7MY5i.png Editováno: 7. Duben 2022, autor: evlo Citovat
aero Vloženo 14. Říjen 2022 Vloženo 14. Říjen 2022 Pánové mám taky problém s dsg. Mám 6ti kvalt a při studeném motoru to točí na jedničku a na dvojku nechce přeřadit (manuálně to jde). Navíc to strašně cuká s autem. Po zahřátí jede i řadí bez problémů. Na co bych se měl zaměřit? Olej měněný pravidelně a diagnostika nic nepíše. Citovat
koudy_123 Vloženo 23. Říjen 2022 Vloženo 23. Říjen 2022 Panove, potreboval bych poradit. Uz druhym rokem se potykam s problem "prokluzovani" dvojspojky. Klasicke priznaky: nahle zvysene otacky pri zatezi. Chci to zacit resit a potreboval bych poradit, jak potvrdim prokluzujici dvojspojku a vyloucim jine priciny "klouzajici' spojky. Pokud tedy nejake mohou byt. Napada me nizky tlak oleje apod. Lze to odhalit pomoci merenych hodnot ve vcds? Pokud ano, tak jakych. Ktere bloky mam sledovat. Moc dik za rady. Citovat
olapino Vloženo 30. Říjen 2024 Vloženo 30. Říjen 2024 (editace) Smazáno - nesprávné vlákno... Editováno: 30. Říjen 2024, autor: olapino Nesprávné vlákno Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.