Březen 10, 20205 r Autor Sorry, předtím jsem se seknul, při těch cca 130-140 mě to točí kolem 2700. A to v režimu D.Takže se omlouvám za nepřesnost. Odesláno z mého SM-G970F pomocí Tapatalk
Březen 21, 20205 r Jen drobnost. Na dálnici je úplně jedno jestli jedete na D, S nebo E. Při stejném stupni a stejné rychlosti budou i stejné otáčky bez rozdílu nastaveného režimu. Rozdíly jsou jen v odezvě na plyn, případně převodovka na E zapne režim plachtění a toť vše.Nebo někdo čeká, že na D budou např na 6ty stupeň při rychlosti 130 jiný otáčky než na režim S? [emoji6]Brace yourself BAN is commig
Březen 22, 20205 r Autor V ustáleném režimu jízdy ne, to máš samozřejmě pravdu, jen to řadí ve vyšších otáčkách. Také obvykle S režim neřadí nejvyšší stupeň automaticky, ale pouze přes pádla. To si každý nemusí uvědomit.
Březen 22, 20205 r Tak režim S se snaží mít motor v "ideálních" otáčkách pro okamžitou akceleraci, tak aby nemusel zbytečně podřazovat. To je i jeho smysl ;) Neni od toho aby jel na spotrebu, ale aby reagoval "ihned". Rezim E to je presnej opak. Pri rezimu E na to clovek slapne a prevodovka se nejdriv musi zeptat v Bruselu "hele, muzu preradit? Nerozpusti to dalsi ledovec?" a teprve pak zacne reagovat :-D
Duben 18, 20205 r Zdravím chlapy,koupil jsem si svoje prvni gsgčko 7q a potreboval bych realne zkusenosti když jsem s tim jel ze salónu tak jsem na křižovatce vyřazoval na N,což adi neni úplně správně.Jde mi o to. 1.Co nechat zařazené rekneme pri 5min. Na semaforu. 2.Co nechat zařazené pri dop.nehode kde se bude stat treba 30min a kvuli klimatizaci auto nechci chcipnout. 3.Muzu auto nechat nastartovane v poloze P.+rucni brzda a jit se s manzelkou prohodit za volantem. Je to moje prvni dsg a jsem z toho nesvůj...Dekuji za kazdou radu Martin
Duben 18, 20205 r Nazdar ja by som 1 D s auto hold 2 D s auto hold 3 tak to aj má byť Upraveno Duben 18, 20205 r od Jaro92
Duben 18, 20205 r @Jaro92 MK2 nemá autohold!! Dokud máš sešlápnutou brzdu tak převodovka sama vyřadí. Parkovací polohu dávám když plánuju vypnout motor. Si schválně zkus nechat běžet motor, dej volič do neutálu nebo parkovací polohy a otevři dveře. Uvidiš co ti to napíše. Upraveno Duben 18, 20205 r od LiveBomb
Duben 18, 20205 r před 3 minutami, LiveBomb napsal: Dokud máš sešlápnutou brzdu tak převodovka sama vyřadí. Parkovací polohu dávám když plánuju vypnout motor. Si schválně zkus nechat běžet motor, dej volič do neutálu nebo parkovací polohy a otevři dveře. Uvidiš co ti to napíše. Kdyz necham nastartovany motor v poloze P+autohold tak senic nestane.Ptam se proto jestli je tato moznost bezpečná pro převodovku.
Duben 18, 20205 r Zdravím chlapy,koupil jsem si svoje prvni gsgčko 7q a potreboval bych realne zkusenosti když jsem s tim jel ze salónu tak jsem na křižovatce vyřazoval na N,což adi neni úplně správně.Jde mi o to. 1.Co nechat zařazené rekneme pri 5min. Na semaforu. 2.Co nechat zařazené pri dop.nehode kde se bude stat treba 30min a kvuli klimatizaci auto nechci chcipnout. 3.Muzu auto nechat nastartovane v poloze P.+rucni brzda a jit se s manzelkou prohodit za volantem. Je to moje prvni dsg a jsem z toho nesvůj...Dekuji za kazdou radu Martin 1. Nechat D a neřešit. Výrobce převodovky s touto situací počítal.2+3. Dát do P + ručka. Ano bude to řvát, ale nic co by nešlo vydržet, jen po dobu otevřených dveří.Vyřazování na N dělá v režimu Eco, v momentě kdy nestojíš na plynu nebo brzdě, tak automaticky vyřadí Brace yourself BAN is commig
Duben 18, 20205 r před 14 hodinami, Martin RS napsal: 1.Co nechat zařazené rekneme pri 5min. Na semaforu. 2.Co nechat zařazené pri dop.nehode kde se bude stat treba 30min a kvuli klimatizaci auto nechci chcipnout. 3.Muzu auto nechat nastartovane v poloze P.+rucni brzda a jit se s manzelkou prohodit za volantem. Zdravím, z hlediska namáhání / opotřebení je jedno, zda necháte D a při tom třeba budete stát na brzdě (aspoň mírně), nebo dáte N a jakýmkoliv způsobem budete brzdit (mimo úplnou rovinu), nebo necháte motor běžet v poloze P (mimo rovinu s aktivní ruční brzdou, ať se nenamáhá zámek v převodovce). Ve všech těchto případech se spojky úplně rozepnou, nebudou se namáhat (opotřebovávat) a auto se nebude snažit o "plazení". Jde jen o to, co je pohodlnější: chvilku na semaforech stačí D a brzda, ale N určitě ničemu nevadí (jen je zbytečné), sám tam mívám N jedině pokud na N dojíždím ke křižovatce, aby auto nebrzdilo motorem. Při delším stání se zapnutým motorem kvůli klimatizaci je určitě pohodlnější P (a jistější, aby auto člověk omylem "nepustil"). Upraveno Duben 18, 20205 r od milos_s
Duben 19, 20205 r Dekuji všem za odpovědi, Takže jestli jsem to dobře pochopil. 1.stání na křižovatce do 5min stani. -mohu stát na D+ nozní brzda (D+auto hold) 2.pri delším stani v kolone se zapnutymi spotrebici- vyradit na N+rucni brzda nebo P+rucni brzda. 3.vymena ridicu-P nebo N + ruční brzda. Myslim si to tak správně kazdy rikate maličko něco jiného.Dekuji za rady.
Duben 19, 20205 r Přijde mi, že to moc hrotíte. Ani předem často nejde vědět, jak dlouho budu stát na místě.
Duben 19, 20205 r Přesně tak, psal jsem, že je to převodovce jedno. Snad jen před vystoupením z auta s nastartovaným motorem (sám vždy vypínám) bych tam pro klid svědomí dal P (zámek v převodovce). Klidně při krátkém stání brzda, až Vás to přestane bavit, tak P a mimo rovinu ruční brzda.
Únor 9, 20223 r Zdravím,potřeboval bych radu s 6 stupňovým DSG. Před výměnou oleje vše fungovalo , teď po výměně mi to řadí jen 1,2,3,4 a 5,6 vůbec., Když řadím sám tak nepozoruji nic neobvyklého , přechod mezi kvalty je úplně krásný.
Duben 7, 20223 r Musí se u DQ250 v octavii 2 s CFHC motorem při výměně kapaliny v DSG sundat spodní kryt motoru? https://i.imgur.com/mu7MY5i.png Upraveno Duben 7, 20223 r od evlo
Říjen 14, 20222 r Pánové mám taky problém s dsg. Mám 6ti kvalt a při studeném motoru to točí na jedničku a na dvojku nechce přeřadit (manuálně to jde). Navíc to strašně cuká s autem. Po zahřátí jede i řadí bez problémů. Na co bych se měl zaměřit? Olej měněný pravidelně a diagnostika nic nepíše.
Říjen 23, 20222 r Panove, potreboval bych poradit. Uz druhym rokem se potykam s problem "prokluzovani" dvojspojky. Klasicke priznaky: nahle zvysene otacky pri zatezi. Chci to zacit resit a potreboval bych poradit, jak potvrdim prokluzujici dvojspojku a vyloucim jine priciny "klouzajici' spojky. Pokud tedy nejake mohou byt. Napada me nizky tlak oleje apod. Lze to odhalit pomoci merenych hodnot ve vcds? Pokud ano, tak jakych. Ktere bloky mam sledovat. Moc dik za rady.
Říjen 30, 2024Říj 30 Smazáno - nesprávné vlákno... Upraveno Říjen 30, 2024Říj 30 od olapino Nesprávné vlákno
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.