Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Sorry, předtím jsem se seknul, při těch cca 130-140 mě to točí kolem 2700. A to v režimu D.
Takže se omlouvám za nepřesnost.

Odesláno z mého SM-G970F pomocí Tapatalk

  • 2 týdny později...

Jen drobnost. Na dálnici je úplně jedno jestli jedete na D, S nebo E. Při stejném stupni a stejné rychlosti budou i stejné otáčky bez rozdílu nastaveného režimu. Rozdíly jsou jen v odezvě na plyn, případně převodovka na E zapne režim plachtění a toť vše.

Nebo někdo čeká, že na D budou např na 6ty stupeň při rychlosti 130 jiný otáčky než na režim S? [emoji6]

Brace yourself BAN is commig

  • Autor

V ustáleném režimu jízdy ne, to máš samozřejmě pravdu, jen to řadí ve vyšších otáčkách.

 

Také obvykle S režim neřadí nejvyšší stupeň automaticky, ale pouze přes pádla. To si každý nemusí uvědomit.

Tak režim S se snaží mít motor v "ideálních" otáčkách pro okamžitou akceleraci, tak aby nemusel zbytečně podřazovat. To je i jeho smysl ;) Neni od toho aby jel na spotrebu, ale aby reagoval "ihned".  Rezim E to je presnej opak. Pri rezimu E na to clovek slapne a prevodovka se nejdriv musi zeptat v Bruselu "hele, muzu preradit? Nerozpusti to dalsi ledovec?" a teprve pak zacne reagovat :-D

  • 4 týdny později...

Zdravím chlapy,koupil jsem si svoje prvni gsgčko 7q a potreboval bych realne zkusenosti když jsem s tim jel ze salónu tak jsem na křižovatce vyřazoval na N,což adi neni úplně správně.Jde mi o to.

1.Co nechat zařazené rekneme pri 5min. Na semaforu.

2.Co nechat zařazené pri dop.nehode kde se bude stat treba 30min a kvuli klimatizaci auto nechci chcipnout.

3.Muzu auto nechat nastartovane v poloze P.+rucni brzda a jit se s manzelkou prohodit za volantem.

Je to moje prvni dsg a jsem z toho nesvůj...Dekuji za kazdou radu Martin

Nazdar ja by som

1 D s auto hold

2 D s auto hold

3 tak to aj má byť 

 

Upraveno od Jaro92

@Jaro92 MK2 nemá autohold!!

Dokud máš sešlápnutou brzdu tak převodovka sama vyřadí. Parkovací polohu dávám když plánuju vypnout motor. Si schválně zkus nechat běžet motor, dej volič do neutálu nebo parkovací polohy a otevři dveře. Uvidiš co ti to napíše.

Upraveno od LiveBomb

před 3 minutami, LiveBomb napsal:

Dokud máš sešlápnutou brzdu tak převodovka sama vyřadí. Parkovací polohu dávám když plánuju vypnout motor. Si schválně zkus nechat běžet motor, dej volič do neutálu nebo parkovací polohy a otevři dveře. Uvidiš co ti to napíše.

Kdyz necham nastartovany motor v poloze P+autohold tak senic nestane.Ptam se proto jestli je tato moznost bezpečná pro převodovku.

Na 2010 DSG je auto hold

Brace yourself BAN is commig

Zdravím chlapy,koupil jsem si svoje prvni gsgčko 7q a potreboval bych realne zkusenosti když jsem s tim jel ze salónu tak jsem na křižovatce vyřazoval na N,což adi neni úplně správně.Jde mi o to.
1.Co nechat zařazené rekneme pri 5min. Na semaforu.
2.Co nechat zařazené pri dop.nehode kde se bude stat treba 30min a kvuli klimatizaci auto nechci chcipnout.
3.Muzu auto nechat nastartovane v poloze P.+rucni brzda a jit se s manzelkou prohodit za volantem.
Je to moje prvni dsg a jsem z toho nesvůj...Dekuji za kazdou radu Martin
1. Nechat D a neřešit. Výrobce převodovky s touto situací počítal.
2+3. Dát do P + ručka. Ano bude to řvát, ale nic co by nešlo vydržet, jen po dobu otevřených dveří.

Vyřazování na N dělá v režimu Eco, v momentě kdy nestojíš na plynu nebo brzdě, tak automaticky vyřadí

Brace yourself BAN is commig

A nezamenujes to z rozjezdem do kopce?

před 14 hodinami, Martin RS napsal:

 

1.Co nechat zařazené rekneme pri 5min. Na semaforu.

2.Co nechat zařazené pri dop.nehode kde se bude stat treba 30min a kvuli klimatizaci auto nechci chcipnout.

3.Muzu auto nechat nastartovane v poloze P.+rucni brzda a jit se s manzelkou prohodit za volantem.

Zdravím,
z hlediska namáhání / opotřebení je jedno, zda necháte D a při tom třeba budete stát na brzdě (aspoň mírně),
nebo dáte N a jakýmkoliv způsobem budete brzdit (mimo úplnou rovinu),
nebo necháte motor běžet v poloze P (mimo rovinu s aktivní ruční brzdou, ať se nenamáhá zámek v převodovce).

Ve všech těchto případech se spojky úplně rozepnou, nebudou se namáhat (opotřebovávat) a auto se nebude snažit o "plazení".

Jde jen o to, co je pohodlnější: chvilku na semaforech stačí D a brzda, ale N určitě ničemu nevadí (jen je zbytečné),
sám tam mívám N jedině pokud na N dojíždím ke křižovatce, aby auto nebrzdilo motorem.
Při delším stání se zapnutým motorem kvůli klimatizaci je určitě pohodlnější P (a jistější, aby auto člověk omylem "nepustil").

Upraveno od milos_s

Dekuji všem za odpovědi,

Takže jestli jsem to dobře pochopil.

1.stání na křižovatce do 5min stani.

-mohu stát na D+ nozní brzda (D+auto hold)

2.pri delším stani v kolone se zapnutymi spotrebici- vyradit na N+rucni brzda nebo P+rucni brzda.

3.vymena ridicu-P nebo N + ruční brzda.

Myslim si to tak správně kazdy rikate maličko něco jiného.Dekuji za rady.

Přijde mi, že to moc hrotíte. Ani předem často nejde vědět, jak dlouho budu stát na místě.

Přesně tak, psal jsem, že je to převodovce jedno.

Snad jen před vystoupením z auta s nastartovaným motorem (sám vždy vypínám) bych tam pro klid svědomí dal P (zámek v převodovce).

Klidně při krátkém stání brzda, až Vás to přestane bavit, tak P a mimo rovinu ruční brzda.

  • 1 rok později...

Zdravím,potřeboval bych radu s 6 stupňovým DSG. Před výměnou oleje vše fungovalo , teď po výměně mi to řadí jen 1,2,3,4 a 5,6 vůbec., Když řadím sám tak nepozoruji nic neobvyklého , přechod mezi kvalty je úplně krásný. 

  • 1 měsíc později...

Musí se u DQ250 v octavii 2 s CFHC motorem při výměně kapaliny v DSG sundat spodní kryt motoru? 

 

https://i.imgur.com/mu7MY5i.png

Upraveno od evlo

  • 6 měsíců později...

Pánové mám taky problém s dsg. Mám 6ti kvalt a při studeném motoru to točí na jedničku a na dvojku nechce přeřadit (manuálně to jde). Navíc to strašně cuká s autem. Po zahřátí jede i řadí bez problémů. Na co bych se měl zaměřit? Olej měněný pravidelně a diagnostika nic nepíše. 

  • 2 týdny později...

Panove, potreboval bych poradit. Uz druhym rokem se potykam s problem "prokluzovani" dvojspojky. Klasicke priznaky: nahle zvysene otacky pri zatezi.  Chci to zacit resit a potreboval bych poradit, jak potvrdim  prokluzujici dvojspojku a vyloucim jine priciny "klouzajici' spojky. Pokud tedy nejake mohou byt. Napada me nizky tlak oleje apod. 

Lze to odhalit pomoci merenych hodnot ve vcds? Pokud ano, tak jakych.  Ktere bloky mam sledovat.

 

Moc dik za rady.

  • 2 roky později...

Smazáno - nesprávné vlákno... 

Upraveno od olapino
Nesprávné vlákno

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.