Wittmann Vloženo 21. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2015 (editace) http://workshop-manuals.com/skoda/fabia-mk1/heating_air_conditioning/heating_air_conditioning/air_conditioner/repairing_the_air_conditioning_system_passenger_compartment/summary_of_components_for_heating_and_air_conditioning_system_control/ standardně se tento díl nedodává, mění se celý panel, případně nějaké bastlení (asi to bude nějaký termistor) Editováno: 21. Prosinec 2015, autor: Wittmann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 21. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2015 (editace) Staci to pichnout na vag a pozorovat zmeny. Mel jsem to same , ale podle vagu vse ok. Pak jsem koukal na ten predni panel a co nevidim. U toho cidla jsou mrizky a ja je mel totalne ucpane prachem. Takze nesel teply vzduch z kabiny k cidlu , ale zustaval tam ten srudeny. Takova blbost a furt zkousel cim to je.... stacilo vycistit a funguje paradne. Editováno: 21. Prosinec 2015, autor: Hurec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mafiosso Vloženo 10. Duben 2016 Sdílet Vloženo 10. Duben 2016 Zdravím, mám problém s manuální klimatizací na Fabia 1.4 16V 55kW, ročník 2000, která se vůbec nesepne. Svítí tlačítko AC, ale nedojde k zakolísání otáček ani k chlazení, kompresor zůstává studený. Dnes jsem proměřil přívod k elektromagnetickému ventilu. Došel jsem k tomuto závěru. 1) Přívod vykazuje ~8V bez nastartovaného motoru a ~10V při běžícím, přívodní kabeláž je místy prodřená až na měď 2) Mezi dvěma piny kompresoru je nekonečný odpor - přerušená cívka? 3) Při přivedení napětí 12V na elektromagnetický ventil se nic nezměnilo Chci se zeptat, jestli je elektromagnetický ventil vadný a jestli lze nějak koupit zvlášť. Nebo je jedinou možností nový/bazarový klimakompresor. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. Duben 2016 Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 Když máš takhle oholenou elektriku, tak zkontroluj i ten kus drátu mezi svorkovnicí klimakompresoru a hliníkovým tělem. VAG píše co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Terenius Vloženo 11. Duben 2016 Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 (editace) Maly dotaz ktery se asi uplne netyka toho co si psal. Ale mas zmereny tlak chladiva a zkontrolovane tlakove cidlo v okruhu klimatizace? Kdyz je tlak nevyhovujici, tak to kompresor ani nespusti. A k Tvemu dotazu, regulacni ventil klima kompresoru se da koupit zvlast a da se normalne vymenit a da se odzkouset diagnostickym pristrojem k tomu urcenym. Editováno: 11. Duben 2016, autor: Terenius Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mafiosso Vloženo 14. Duben 2016 Sdílet Vloženo 14. Duben 2016 Tak chladivo jsem nechal doplňovat, ale nebylo co, prý ho tam bylo akorát. K tomu ventilu - takže nestačí přivést napětí natvrdo? Kabel od svorkovnice ke kompresoru raději ještě překontroluju, ale vypadal celkem k světu. Jinak našel jsem ten regulační ventil - za 2500, což se mě zdá teda dost vzhledem k ceně jetýho kompresoru. Jinak tlakové čidlo jsem nekontroloval - považoval jsem za přímější jít po tom, jestli klimakompresor vůbec sepne. Ten diagnostický přistroj je co? Díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Terenius Vloženo 15. Duben 2016 Sdílet Vloženo 15. Duben 2016 Na to chladivo jsem se ptal proto, že když je nesprávný tlak v klimatizačním okruhu, tak to zjistí tlakové čidlo a kompresor vůbec nedostane impuls k tomu aby spustil. A stejný případ by mohl nastat i tehdy, když je to čidlo špatné. Jinak kompresory jako takové, resp jejich regulační ventily se dají otestovat tímto: http://www.aci.cz/ac-5218q-tester-kompresoru-clt1-diagnosticky-nastoj-funkcnosti-regulacnich-ventilu-pro-kompresory-denso-sanden-_d47528.html běžná výbava lepších chlaďarů a hned víš na čem jsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 15. Duben 2016 Sdílet Vloženo 15. Duben 2016 A zkoušel jsi ten VAG? Řídící jednotka velmi pravděpodobně o té závadě ví a může ti jí popsat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mafiosso Vloženo 21. Duben 2016 Sdílet Vloženo 21. Duben 2016 A zkoušel jsi ten VAG? Řídící jednotka velmi pravděpodobně o té závadě ví a může ti jí popsat. Tak už zkoušel, a závadu jsem vyřešil. Sice ve výpisu chyb nebyla žádná závada týkající se klimatizace (v sekci Motor 01), ale byla tam pořád se opakující chyba, že jednotka je špatně kódovaná, v kódování bylo číslo 00095, pro mou výbavu, ale mělo být 00071. Tak jsem změnil kódování, vypnul klíčky na více než minutu a po nastartování klimatizace naběhla jako drak:). Takž díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kejbitch Vloženo 20. Červen 2016 Sdílet Vloženo 20. Červen 2016 Zdravím. Vloni jsem nechal plnit klimu - nesepla. Pak jsem si uvědomil, že mi chybí čidlo vnější teploty, které jsem následně zapojil tak, jak má bejt. Nechci opět vyhodit peníze zbytečně za plnění, může tuto čidlo (, které zobrazuje vnější teplotu na palubním počítači,) vyřadit klimakompresor, když je natlakováno? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Terenius Vloženo 27. Červen 2016 Sdílet Vloženo 27. Červen 2016 Čidlo vnější teploty by s klima kompresorem nemělo mít nic společného. To spíš buď čidlo na výparníku, nebo tlakové čidlo. Ty hlídají co se v systému klimatizace děje, pomáhají řídit kompresor a případně ovládají ventilátor na chladiči (kondenzátoru). Překontroloval bych nejdříve tlak chladiva, pak ty 2 čidla...obvykle bývá problém v tomto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 27. Červen 2016 Sdílet Vloženo 27. Červen 2016 Klima fachá, pokud je vnější teplota vyšší než 5 stupňů. Takže nějaká souvislost tam bude ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 27. Červen 2016 Sdílet Vloženo 27. Červen 2016 JJ cidlo by melo byt funkcni. Taky jsem to cetl , ze pod cca 5stupnu nesepne. Proto by mel byt naky udaj °C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drago82 Vloženo 29. Červen 2016 Sdílet Vloženo 29. Červen 2016 Zdravim Mam takovy podivny problem. F 1.4 16v 55kW. 2014 - nefunkcni klima, vymena g263, pote klima jela na 100%. 2015 - vymena celeho motoru v servisu, pote uz klima nejela. Zjisten spatny EGR ventil, tezko rict, zda s tim mel co do cineni. Kazdopadne klima nesla doplnit. 2016 - vymena EGR, doplneni klimy a stejne nechladi. Kdyz to napichnu na VAG, tak pri zapnute klime mi to ukazuje tyto hodnoty: Skupina 1 13.40V 6.9V zapnuto vypnuto Skupina 2 84% 8.8bar 0.0 39C Skupina 3 37C 38C 33C zapnuto Je divne, ze pri zapnute klime jde z vydechu teplejsi vzduch nez pri vypnute. Take jsem si vsiml, ze nezapina vetrak na chladici, coz by asi mel. Otacky motoru se pri zapnuti klimy zvednou. Kompresor je teply. Jeste me napadlo, jestli nemuzou byt ucpane hadice a trubky. Servis chce menit kompresor, ale radsi se chci jeste zeptat tady, pokud nema nekdo nejaky napad. Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 29. Červen 2016 Sdílet Vloženo 29. Červen 2016 (editace) Ahoj tak větrák by určitě jet měl! Já bych šel od větráku. Když máš Vag dělal jsi test akčních členů? Editováno: 29. Červen 2016, autor: Mirek 835 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drago82 Vloženo 29. Červen 2016 Sdílet Vloženo 29. Červen 2016 Ahoj. To jsem zapomel napsat, ze pri testu se vetrak rozjede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rostislavek Vloženo 11. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2016 Ahoj,je zde někdo poblíž kdo by vyměnil na fabce I snímač teploty výparníku??Jsem z Vyškova Díky za případné nabídky Rosťa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xvašekx Vloženo 11. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2016 Nefunguje mi klimatizace, tlačítko AC svítí.po výměně tlakového spínače mi vag stále píše:00819 Vysokotlaký snímač - G65přerušení/zkrat na kostruCo s tím?Díky za rady. Fabia 1.9SDI MR2004 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melo1980 Vloženo 11. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2016 Zdravim, mam Fabiu 1.4MPI r.2002. 50kW. Donedavna mi isla klimatizacia a zrazu pred par dnami K.O. Po napojeni na VAG nehlasi v sekcii klima ziadnu chybu, doplnana bola minuly rok, tlacitko AC svieti, otacky motora sa zvysia a vykon motora poklesne, tak ako keby vsetko fungovalo, oba dochladzovacie vetraky tocia. Vsetko sa chova ako ked to fungovalo, ale nechladi. Nevie niekto o aku zavadu by sa mohlo jednat? Moze byt nieco zle co by nevedel VAG detekovat? Dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2016 Nefunguje mi klimatizace, tlačítko AC svítí. po výměně tlakového spínače mi vag stále píše: 00819 Vysokotlaký snímač - G65 přerušení/zkrat na kostru Co s tím?Díky za rady. Fabia 1.9SDI MR2004 buď ani nový snímač nefachá (jaký tlak to ukazuje v bloku hodnot?) a nebo je někdě utržený drát. Pokud to nneí přímo na konektoru, tak poměř uzemění snímače a pak vedení ŘJ klimatizace - smínač a ŘJ dochlazování - snímač. Stáhni si dílenskou příručku a ve schématech najdeš, které svorkovnice a piny proměřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xvašekx Vloženo 17. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2016 Na vagu to ukazuje tyto hodnoty, dle nulového tlaku je asi prázná že, díky (AC tlačítko svítí): Skupina 1 14.40V 6.6V vypnuto vypnutoSkupina 2 0% 0.00 bar 3.0 27.0CSkupina 3 25.0C 25.0C 28.0C vypnuto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomi737 Vloženo 18. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2016 Zdravim, mam Fabiu 1.4MPI r.2002. 50kW. Donedavna mi isla klimatizacia a zrazu pred par dnami K.O. Po napojeni na VAG nehlasi v sekcii klima ziadnu chybu, doplnana bola minuly rok, tlacitko AC svieti, otacky motora sa zvysia a vykon motora poklesne, tak ako keby vsetko fungovalo, oba dochladzovacie vetraky tocia. Vsetko sa chova ako ked to fungovalo, ale nechladi. Nevie niekto o aku zavadu by sa mohlo jednat? Moze byt nieco zle co by nevedel VAG detekovat? Dakujem. Ja by som to najskor videl na zaseknuty/upchaty expanzny ventil. Treba dat odsat chladiacu kvapalinu, vymenit expanzny ventil aj s vysusacom a znova natlakovat... malo by to ist. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tycoon Vloženo 23. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2016 V 17. 7. 2016 at 19:49, xvašekx napsal: Na vagu to ukazuje tyto hodnoty, dle nulového tlaku je asi prázná že, díky (AC tlačítko svítí): Skupina 1 14.40V 6.6V vypnuto vypnuto Skupina 2 0% 0.00 bar 3.0 27.0C Skupina 3 25.0C 25.0C 28.0C vypnuto Jsou dvě možnosti. Buď tam je nulový tlak a nebo je vadné čidlo, případně jeho kabeláž. Dokud tam nebude hodnota alespoň 2 bary, tak řídicí jednotka klimatizace nepovolí její spuštění. Po výměně čidla bylo chladicí médium doplněno? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 24. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2016 Pokud by byla klima prázdná,jako že ti píše že je,tak by jsi našel potečené místo,kde unikla. Vyděl bych to na vadné čidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira89 Vloženo 30. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2016 Zdravím, mám sice Seat Ibiza 6L 1.9TDi 96kW, ale myslím že tady byste mi dokázali pomoct, když je Fabie hodně podobná v mnoha věcech. Také mi nejde klima, mám manual a začalo to koupí vozu, byla naplněná, ale po týdnu uniklo medium, nechalo se napustit s UV barvivem, našly se 2 úniky ve spojích, opět naplněno (podotýkám že po každém doplnění klima super chladila dokud neušlo medium). Takhle to trvá už rok, kdy klima do týden utekla.. Nyní jak začaly vedra jsem se do opravy klimatizace zase pustil a tak nechal naplnit a hledal unik, nakonec se našel na vysoušeči kolem těšnění - výměna tedy celého chladiče s vysoušečem ať mám klid. Naplněno, překontrolováno s UV a nikde nic, klima chladila. 3 dny jsem chladil a pak cca týden zpět bylo chladněji tak nebylo potřeba chladit. V neděli jsem klimu zapnul a nic, nesepla.. Jel jsem tedy na kontrolu tlaku a media, vše ok, bez úniku. Překontroloval jsem co se dalo, kabely v pořádku, přes akční členy sepne ventilátor a natáčí se klapky. V paměti závad jen zkrat na konstu na klapce recirkulace, ta je tam od začátku ikdyž klima jela. Zkusil jsem základní nastavení a nic. Teploty ve vagu ukazovaly všechny kolem 30°C, tak jak bylo venku,takže vylučuju čidlo. Tlak ukazuje 6,5bar, po zapnutí AC 88% zatížení a na pozici 3 ukazuje 0. Takže se vše jeví jako funkční. Jediná nesrovnalost je, že když proměřím konektor na ventil kompresoru, je na něm jen 10,8V a na baterce 12,7V. Doporučili mi vyměnit kompresor. Ten jsem vyměnil za starší, ale odzkoušeny, po naplnění chladilo, cca po hodině už zase ne, opět stejný problém, bez závad, AC svítí a nic víc, otáčky taky bez změny.. Ventil na obou kompresorech po přivedení 12V cvaká. Takže mám podezření na jednotku dochlazování? Je to možnost? Jo a jinak ještě ze vzteku jsem ve čtvrtek koupil nové tlakové čidlo Hella za 1000 Kč a po výměně opět nic, takže je na prodej kdyby někdo chtěl Poradí mi prosím někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.