Petrrr Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 clinte, skoro to nežere. pro rejpaly testováno na uzavřené dráze. http://www.youtube.com/watch?v=_jhzus7vDFY Tak jsem to testnul obdobně s mojím sociálním vozem, hi, hi. A tam to nemá cenu vytáčet přes 4500, do 4500 táhne fajne, ale pak začne lapat po dechu a dál se nic neděje, chuděra můj malej, ale nejhorší to nebylo. Tak že díky za inspiraci, i toto je třeba otestovat.
kokta7 Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 já bych to živit asi taky nechtěl, ale když si zase vezmeš, že kdo chce superba, tak on roční vůz 3.6(dsg,haldex) je klidně levnější oproti TDI až o 100 000kč a to než projedeš... no nejhorší je, že v čr tady na to nejsou cesty, projedeš díry a hned tě to vynáší pryč no...
Petrrr Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 No souhlas, jinak mě se tam ta 50sátka ukázala také i když jen na chvíli, asi se ty válce nafoukli.
Ozi Toretto Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 ta 50ka me tam sviti skoro porad - hlavne teda na jednicku a dvojku. a to jen proto, ze tam je omezeni v maxidotu a vic to zobrazit neumi. Pred FL octavka umela az 99 litru a i to tam nebyl problem dostat
Petrrr Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 Hustý a má to i přídavnou nádrž typu "cisterna" 20 000 l ?
kokta7 Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 no otec to má měsíc a už asi 5 krát tankoval
Ozi Toretto Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 tak to je slusny, ja to mam ze obvykle dvakrat do mesice tankuju - na nadrz dam standartne jen kolem 450-550 km
Ozi Toretto Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 jj, to je pravda, me jen mrzi, ze neni zadna moznost kapacitu nadrzi rozsirit, abych nemusel furt stavet, treba neco jako maj Volva, nebo melo Clio Williams - pridavna druha nadrz o kapacite az stejne velke jako je nadrz primarni.
motosman Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 Klídek má malou nádrž. Já s ním jezdím dlouhodobě do 11. Rozptyl mám 8.3 - 12.7.
Petrrr Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 Ty jo, kluci, děsíte mě. Můj malý sen je O3 2,0TSI RS kdybych vyhrál ve sportce . Myslel jsem si že se s tím do 8 dá jezdit při běžné jízdě.
Pawouk Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 Heh,a to ještě nevíš,že OIII (50 l) má menší nádrž než OII (55 l)...
Ozi Toretto Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 jo to se nejspis da, ale bezna jizda te s OIII RS rozhodne nebude bavit...
kokta7 Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 přesně tak... můj rozptyl je 5,8 litru až 11 litru prostě podle stylu jízdu no...
Petrrr Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 Tak že za těch 8 se dá v poho jezdit, tak už jsem klidnější a JDU SI VSADIT SPORTKU.
kokta7 Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 (editace) jde o styl jízdy no, u dieselu prostě seš u okty 4,2 litru až třeba 7litru ale víc prostě nejdeš, tady ten rozptyl je ještě větší no. u tsi třebas 5,8 až 13 litru apod... Editováno: 9. Listopad 2013, autor: kokta7
Petrrr Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 No jasný, to je u všech stejné disel vs TSI nezávisle na obsahu. Mě spíš zajímala reálná absolutní spotřeba a né ta nereálná papírová.
kokta7 Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 tohle máš moji reálnou spotřebu u CR 2.0 TDI a u teď 1.8 tsi
Stringo Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 Jo to se musí člověk rozhodnout, co se mu vyplatí a jaké má finance na provoz. RS v TDiCR jede taky pěkně a spotřeba bude nějakých 5,5l při normálně svižné jízdě. Ale je to prostě o tom, co člověk chce a na co má. Koukal jsem, že už takové rozdíly v ceně jak tady padalo kolem 100000kč levnější benzínová verze není pravda, pak záleží jak s tím chce člověk jezdit a kolik toho najezdí. Mezi námi, já bych časem chtěl jít buď do RSIII TSi nebo do Superba TDi... Jinak známej má RS II TSi a jezdí za 6,2 dlouhodobě a když jsem se ho ptal, jak to dělá, tak prej že jezdí jako člověk předpisově, žádný blbnutí, tak jsem si klepal na hlavu a ptal se proč kupoval RSku....... Je to o vkusu, prostě se mu líbí, tak si ji koupil, to auto nevidělo za 40tisíc km na otáčkoměru 6000ot/min. Takže i takhle se to dá no... 1
Pawouk Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 U SII 2.0 TDI jsem tam měl kolem 8-9 litrů,když jsem ho proháněl v kopcích.
Petrrr Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 (editace) Kokto: A neměl jsi z toho úkazu šok, když jsi přešel z diesla na TSI. Já mírně jo, ale přesto už diesla nechci ač jsem s ním byl spokojen. Pawouku: Ale v kopcích v tatrách ne? Lomnický štít apod. ? Editováno: 9. Listopad 2013, autor: Petrrr
Pawouk Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 Jinak známej má RS II TSi a jezdí za 6,2 dlouhodobě a když jsem se ho ptal, jak to dělá, tak prej že jezdí jako člověk předpisově, žádný blbnutí, tak jsem si klepal na hlavu a ptal se proč kupoval RSku....... Je to o vkusu, prostě se mu líbí, tak si ji koupil, to auto nevidělo za 40tisíc km na otáčkoměru 6000ot/min. Takže i takhle se to dá no... To je vidět nevybouřené mládí. A rezerva výkonu ti nic neříká? Když si koupím BMW s 220 kW,tak taky nutně nemusím jezdit stále 250 km/h. 1
kokta7 Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 (editace) no tenhle tyden sem jel na STK s PDéčkem, sem byl jak v zetoru, hroznej přechod ale common rail "se dá". Editováno: 9. Listopad 2013, autor: kokta7
Pawouk Vloženo 9. Listopad 2013 Vloženo 9. Listopad 2013 A neměl jsi z toho úkazu šok, když jsi přešel z diesla na TSI. Já mírně jo, ale přesto už diesla nechci ač jsem s ním byl spokojen. To určitě ne. Já ho měl jen vypůjčený. Jinak to papalo kolem 5 - 5,5 litru. To jediné mě na tom motoru zaujalo.
Doporučené příspěvky