Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Presne. Dnes jsem jel se sefovym Ford Focus myslivec 1.6 atmo 105 koni. Jel jsem sluzebne 400 km ve dvou bez nakladu. Jestli mohu rict o nejakem aute ze to nejede, pak je to prave toto urco to nebude 3.6 sub. Obcas vam nekterym preji vratit se z rise snu do reality s uvedomenim jake vozy se v 90% prohaneji na nasich silnicich. U toho F jsem mel strach obcas predjizdet podradis ve 120 za 4 zvysi se otacky ale to je vse jinak se nic nedeje, zadna akcelerace tedy ani nema cenu podrazovat. Sice novej focus ale s motorem za zemitem a co je mi platne ze jde o atmosferu co tu bude jezdit jeste za 50 let, kdyz na pkreskach se s tim clovek boji predjizdet. Zlata moje 1.2 tsi to je v porovnani s tim raketa.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jenom nechápu proč dělali FL supeba a nedohnali mondeo, mě to osobně netrápí ale plno lidí má rádo nějaké lane asisty apod....

Adaptivní tempomat (ACC)

Zadní parkovací kamera 

Systém BLIS pro hlídání mrtvého úhlu 

Interaktivní řízení dynamiky vozidla (IVDC

lane asist fron assist

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak interiér není o tom, mít nebo nemít s ním problém... Zvykneš si na všechno, funkční to je, ale přece jen interiér by měl být hlavně o tom, jak se v něm cítíš a pokud si jdu koupit nové auto (nebo relativně nové), tak od něho čekám jistou dávku vkusu a moderního vzhledu odpovídající době kdy je auto vyráběné a to Mondeo prostě nemá. Je to něco jako Passat CC a jeho retro lišty a střední panel, to prostě do moderního auta s moderním exterierem (už vůbec nemluvím když ho někdo osadí R-paketem) nepatří.

Ale to je prostě o vkusu každého, někomu to naopak vyhovuje, že vymění 15let satré Mondeo za nové a sedne si do toho a má vše tak, jak měl uplynulých 15 let a nemusí si na nic nového zvykat.

 

Jinak jsem se dneska svezl s kamarádovou novou Astrou OPC, můžu s klidem v duši dodat, že nějaké koncernové RS, FR apod se s tím nemůže absolutně rovnat. Tak zábavné a dravé auto jsem ještě neřídil, vzhled super, interiér zpracovaný hodně slušně, všechno to kolem mě padlo tak akorát, fakt sem se cítil v tom autě suprově. Jen škoda, že teda to moc pro rodinu není, spíš jako druhé do rodiny. Insignia OPC by byla lepší, ale tam už to je úplně někde jinde, za 1. bych 6V neuživil a za 2. bych na ní stejně neměl :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jenom nechápu proč dělali FL supeba a nedohnali mondeo, mě to osobně netrápí ale plno lidí má rádo nějaké lane asisty apod....

Adaptivní tempomat (ACC)

Zadní parkovací kamera 

Systém BLIS pro hlídání mrtvého úhlu 

Interaktivní řízení dynamiky vozidla (IVDC

lane asist fron assist

Protože koncern nechce aby Škodovka něco dohnala, pokud bude pod VW, tak bude vždy až někde vzadu... To je jako se Snowmanem jestli bude. Proč parametrově odpovídající Snowman vs. Q5 (dle dostupných informací) prostě neudělali šasí a nedali ho na odladěný podvozek Q5 a nevyjeli s ním už letos? No protože oni potřebujou, aby se Q5, Tiquan a Tuareg ještě prodávali a neměli "levnější" konkurenci a aby na tvrdo nezakázali Snowmana, tak mu to stěžují jak můžou a tak je to se vším...

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oply nejsou špatné co do zpracování (motory jsou na tom hůř...žerou a dávají tam Fiaty, korejské a pár jejich) Opel bohužel v republice dobré jméno nemá. V Německu je to auto pro sociály. Insignie je pěkná, ale uvnitř hodně malá. To Sup je na tom o poznání lépe. Insignie je srdcovka, nekupuje se rozumem....

 

U nové Astry mi vadil jeden problém a to dost zásadně. Nemohl jsem se vyjít se zimní levou botou vedle spojkového pedálu, neboť soudruzi udělali vlevo od pedálu strašně málo místa a já stále bral krajem boty o pedál...to bylo pro mě nepřijatelné.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Wir leben autos" Opla jsem měl moje první vozidlo Opel Ascona 1,6 sedan rv 87 za 35tis a i když jsem jí kupoval jako 15 letou, sloužila mi věrně 5 let a pak jsem jí ještě za 6tis prodal. Dnešní Hopli jsou o ničem jiném, jak píše Clint. Nějakej General Motors mě dnes nezajímá. Insignie je těžká jako hovado atd.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem prostě koncernovej člověk a tak to bude. Docela se mi ovšem líbí ten novej myslivec Seat Leon....s nadupaným motorem by mohl bejt zajimavej... ;)

 

U těch koncernových aut se mi prostě líbí ovládání, je tam, kde má bejt, všechno má nějak logiku, nesnáším ty otočné sdružené vypínače a tempomaty na extra páčkách někde pod volantem atd....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem prostě koncernovej člověk a tak to bude. Docela se mi ovšem líbí ten novej myslivec Seat Leon....s nadupaným motorem by mohl bejt zajimavej... ;)

U těch koncernových aut se mi prostě líbí ovládání, je tam, kde má bejt, všechno má nějak logiku, nesnáším ty otočné sdružené vypínače a tempomaty na extra páčkách někde pod volantem atd....

Clint uz je "lapeny"' ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

New line Seatů je velice líbivá. Koncern to má po stránce obsluhy a užívání dotažené na jedničku, vše je tam kde to má být, vše je funkční a není tam nic co by bylo zbytečné, ale je to koncern a navíc je zde "zažitý" proto to má VW jednoduché a nepotřebuje se výrazně snažit držet krok a to je trošku problém podobný Fordu. Auta sdružují vzhledem (úplná nesmyslná budoucí smrt automobilek), interiér začíná být okoukaný, navíc jasně dává najevo, jaká značka má v koncernu své místo a to dost znatelně. Nechápu tu demagogii koncernu dovybavovat auto podle nákupní ceny. Proč nemůžu dostat Soundsystem do 1.2 TSi v základu, nebo vyhřívané sedačky bez dalších nesmyslů, když to u jiných nekoncernových značek normálně jde.

 

Ale tím netvrdím že další auto nebude koncern  :kol-98:

 

Jen jsem chtěl říct to, že Astra OPC dokázala udělat daleko zábavnější auto, než je RSka a GTi a to kvůli hlouposti koncernu škatulkovat a nepustit VW a Škodu na úroveň Audi (alespoň co se po motorové stránce týče). Navíc v Astře je nově u naftové verze Bi-Turbo, o tom se Octavii může jenom zdát...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proč bych panebože chtěl bi turbo v naftě :D  když budu mít A6 v bi turbo, tak mě asi nedělá problém už platit benzín... a jestli myslíš toho opla, co má sotva 140kw s tím :D to sem měl i s obyč 2.0 CR po čipu... prakticky stejný vykon má dnešní rsa s origoš konfigem...

a jestli myslíš že turba jsou všechno, to nejsou, atmoška je atmoška, krásně linéární výkon, žádný turbo výstřel.

 

a jinak proti oplum nic nemám a insignie v kombajnu je fakt velkááá a ten tvůj hatback proč ne, citroen dělá něco podobnyho..

 

 soused si pořidil 1.6 tdi rapida na těch pár tisíc km za rok, dobrá volba fakt :D :D :D

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...