Ozi Toretto Vloženo 29. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2013 Jednickove kombi nebylo ale pred FL byl pěkný v obou variantách to je pravda... B-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 29. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2013 Měl jsem na mysli dvojkového, zapomněl jsem na toho starého Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 29. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2013 hlavne ze ho mas v podpise... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 29. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2013 clint má pravdu http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3862173 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 29. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2013 jj, tohle znam, celkem pekna predelavka z pasouna Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2013 Tady je další: http://www.superb-combi.de/front/index.htm Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 29. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2013 ty se běž Kubíčku léčit, si nějak nemocný z těch wagonů... prej pěkný, takový kurvení krásnýho auta. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 29. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2013 kokto, smajlik myslim vyjadril jasne co si o tom myslim... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 29. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2013 aha, na smajlíky nekoukám moc Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 29. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2013 nj, tak to je pak tezky, hlasem bych to naznacil jasne, ale tady si bez smajliku nedas ani poradnou ironii Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 29. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2013 Jeste to muzes natocit pres mikrofon a hodit to sem jako MP3 aby nebylo pochyb, jak to bylo mysleno. Pro ty co nekoukaji na smajliky. :-) :-) :-) 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 29. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2013 to jo, ale zase tolik casu nemam, kdyby to aspon umel tapatalk, kdyz jedu pres mobil, tak by to bylo fajn... velke usnadneni prace... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 29. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2013 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 30. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2013 http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012042901 krásnej článek, už sem ho četl ale dříve 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 30. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2013 Mě ty passaty s předkem ze Supa nepřijdou zase až tak hnusný... Hlavně tohle když potká někdo kdo neví že se SI nedělal v combi, tak asi dost čumí Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 31. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2013 (editace) spolehlivost benzinovych turbomotoru skodovky je bidna, tak jaktoze konkurence dokaze udelat atmosferu s vykonem preplnovanyho motoru u skodovky (a nesere se to) a co ma konkurence s turbem, tak na to skoda odpovida vetsim objemem a turbem... fakt nechapu http://www.autoweb.cz/renault-megane-1-2-tce-2013/ Stringo: kdyz nekdo nevi ze se Sup nedelal v kombi, tak si myslim ze ani cumet nebude, proste mu to prijde normalni A take musim souhlasit s Clintem, predek Sup 2 FL je bidnej, ted je neatraktivni a nudnej, pred FL je hezci, zato zadek ted spravili a je mnohem hezci nez kombi... ono uprimne, ty hnusny lampovy pseudo LED na kombiku vypadaji pekne kdyz jsou novy, ale jakmile ty svetla zestarnou, tak tam ty zarovky prosvitaj snad vic ci co a pak to vypada desne. Inu jako s O2, pred FL ma hezci predek, FL zase zadek a zrcatka (jak rika Arlo, sloni usi). Ale O2 pred FL sla vylepsit o sportovni paket a pak vypadala mozna krapet lip nez FL. Rodice pritelkyne si nechali dat presne to, co bych si nechal dat i ja, zadni naraznik, spojler a vejfuk: http://www.tipcars.com/magazin-sportovni-paket-pro-skodu-octavii-434.html Editováno: 31. Prosinec 2013, autor: Radius Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 Zdar. Stryc si 10. Jde pro Supa myslivce v dehtu 2.0 tdi 103 kw v ambition vybave s nejakyma srackama navic v cerne metle. Tak jsem zvedav jak se s nim svezu jak to v tom jede. Dle papirovych udaju je jen o 0,2 s rychlejsi nez muj Rapid :-) , sice 2x vetsi kroutak ale stejne. Je to zvlastni. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 tak ihned na čip a bude tam přes 140kw Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 Tak svezení je slušný, komfortní, velmi slušná spotřeba, ale žádný dělo to není. Největší zhovadilost je u této motorizace zpřevodování manuální převodovky pro jízdu v některých režimech (hlavně město). Za mě ideální na delší štreky po dálnici, kde je to tichý svezení za málo nafty. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 (editace) hold když i V4 TSI drtíš na 1300-1500 otáček(běžně se ale u mě nedostane pod 1900 otáček), tak to prostě nic nedělá, hold TDI dělá chrochtání a přenášení hrozného hluku i dozadu, opravdu nepřijemné... Bohužel takhle řadí i DSG, takže DSG bych si jedině koupil k TSI či V6 FSI nebo V6 TDI, kde už je to ok a auta s V6 TDI jsou už lepši odhlučněný... a ve meště jsem jezdil buď na trojku těch 55km/h nebo sem přidal na 60km/h a šestku.. kde to znám přes okresky, tak město běžně lítám 70-90km/h.... a co si budem povídat, nevím proč koncern nevyvinul další automatickou převodovku, DSG je do běžný aut kničemu.. zlatá hydrodynamická.... Editováno: 1. leden 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 hold když i V4 TSI drtíš na 1300-1500 otáček(běžně se ale u mě nedostane pod 1900 otáček), tak to prostě nic nedělá, hold TDI dělá chrochtání a přenášení hrozného hluku i dozadu Svatá pravda, až na to, že to TSI v tomto režimu aspoň tolik neduní... Ono i využitelnost šestky mimo město je taková zvláštní, tam kde si to u TSI ševelí (kolem 80 km/h), tady to dunělo. Srovnalo se to až někde kolem 90 - 100 km/h, pak je to tiché. Dostalo se mi poučení od majitelů této motorizace, že šestku řadí až ve větší rychlosti. Proto píšu, že to zpřevodování je divné - z mého pohledu majitele TSI. Samozřejmě, po seznámené s touto chrakteristikou není problém s tím jezdit tak, aby se dunění moc neprojevovalo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 No to jsem prave taky zvedav na ten hluk nebo projev z tohoto hledeska. No chip asi nebude jinak zaruka stop a stryc neni zavodnik a benziny v podstate moc neuznava ac nema a nemel nikdy srovnani. Kokto ten 3,6 FSI je na tom se zvukem jak treba v porovnani s 1,8 TSI. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 já tak nejezdím, sem zvyklý s předešlého pola 1.6, kdy jsem pod 2500 otáček prostě nešel, takhle jezdím i s mamčinou 1.6 75kw, když sem ji měnil olej nebo čistil auto... prostě ta pod 2500 otáček nejdu.. u TSI můžu jít i níž, ale běžně řadím na 2300 otáček a spadne to mezi 1900-2050 otáček, takže pohoda... křižovatku občas dojíždím do těch 1500 otáček nebo tak, ale to nepřidávám plyn... 6 rychlostní stupen tam rvu jako u bývalého TDI CR při 95km/h na tachometru, někdy jedu i na pětku, protože TSI i na pětku je kolem 100km/h tichý zpřevodování je dělaní na TDI, neměl jsem s tím problém a motor byl dobrej... i po čipu to krásně šlapalo... jinak natočené video před zvýšením vykonu, abych mohl porovnávat tady je krásně vidět zpřevodování a že nafta na 144kw prostě 1.8 tsi by dala na zadek http://www.youtube.com/watch?v=WHo7OtzkA6E http://www.youtube.com/watch?v=Dv3LOwBRV2A Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 ten zvuk 3.6 je uplně někde jinde, však to pak někdy přivezu, jestli otec nebude někde pryč... to snad slyšíš ne, jak to přirozeně zní jako atmoška http://www.youtube.com/watch?v=_jhzus7vDFY Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 No to jsem prave taky zvedav na ten hluk nebo projev z tohoto hledeska. No chip asi nebude jinak zaruka stop a stryc neni zavodnik a benziny v podstate moc neuznava ac nema a nemel nikdy srovnani. Kokto ten 3,6 FSI je na tom se zvukem jak treba v porovnani s 1,8 TSI. Tak tys měl TDI, tak uslyšíš. Já na nafťáky nejsem zvyklý. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky