Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

spolehlivost benzinovych turbomotoru skodovky je bidna, tak jaktoze konkurence dokaze udelat atmosferu s vykonem preplnovanyho motoru u skodovky (a nesere se to) a co ma konkurence s turbem, tak na to skoda odpovida vetsim objemem a turbem... fakt nechapu

 

http://www.autoweb.cz/renault-megane-1-2-tce-2013/

 

Stringo:

kdyz nekdo nevi ze se Sup nedelal v kombi, tak si myslim ze ani cumet nebude, proste mu to prijde normalni

 

A take musim souhlasit s Clintem, predek Sup 2 FL je bidnej, ted je neatraktivni a nudnej, pred FL je hezci, zato zadek ted spravili a je mnohem hezci nez kombi... ono uprimne, ty hnusny lampovy pseudo LED na kombiku vypadaji pekne kdyz jsou novy, ale jakmile ty svetla zestarnou, tak tam ty zarovky prosvitaj snad vic ci co a pak to vypada desne.

 

Inu jako s O2, pred FL ma hezci predek, FL zase zadek a zrcatka (jak rika Arlo, sloni usi). Ale O2 pred FL sla vylepsit o sportovni paket a pak vypadala mozna krapet lip nez FL.

Rodice pritelkyne si nechali dat presne to, co bych si nechal dat i ja, zadni naraznik, spojler a vejfuk:

http://www.tipcars.com/magazin-sportovni-paket-pro-skodu-octavii-434.html

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar. Stryc si 10. Jde pro Supa myslivce v dehtu 2.0 tdi 103 kw v ambition vybave s nejakyma srackama navic v cerne metle. Tak jsem zvedav jak se s nim svezu jak to v tom jede. Dle papirovych udaju je jen o 0,2 s rychlejsi nez muj Rapid :-) , sice 2x vetsi kroutak ale stejne. Je to zvlastni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak svezení je slušný, komfortní, velmi slušná spotřeba, ale žádný dělo to není. Největší zhovadilost je u této motorizace zpřevodování manuální převodovky pro jízdu v některých režimech (hlavně město). Za mě ideální na delší štreky po dálnici, kde je to tichý svezení za málo nafty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hold když i V4 TSI drtíš na 1300-1500 otáček(běžně se ale u mě nedostane pod 1900 otáček), tak to prostě nic nedělá, hold TDI dělá chrochtání a přenášení hrozného hluku i dozadu, opravdu nepřijemné... Bohužel takhle řadí i DSG, takže DSG bych si jedině koupil k TSI či V6 FSI nebo V6 TDI, kde už je to ok a auta s V6 TDI jsou už lepši odhlučněný...

 

a ve meště jsem jezdil buď na trojku těch 55km/h nebo sem přidal na 60km/h a šestku.. kde to znám přes okresky, tak město běžně lítám 70-90km/h....

 

a co si budem povídat, nevím proč koncern nevyvinul další automatickou převodovku, DSG je do běžný aut  kničemu.. zlatá hydrodynamická....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

hold když i V4 TSI drtíš na 1300-1500 otáček(běžně se ale u mě nedostane pod 1900 otáček), tak to prostě nic nedělá, hold TDI dělá chrochtání a přenášení hrozného hluku i dozadu

Svatá pravda, až na to, že to TSI v tomto režimu aspoň tolik neduní... Ono i využitelnost šestky mimo město je taková zvláštní, tam kde si to u TSI ševelí (kolem 80 km/h), tady to dunělo. Srovnalo se to až někde kolem 90 - 100 km/h, pak je to tiché. Dostalo se mi poučení od majitelů této motorizace, že šestku řadí až ve větší rychlosti. Proto píšu, že to zpřevodování je divné -  z mého pohledu majitele TSI. Samozřejmě, po seznámené s touto chrakteristikou není problém s tím jezdit tak, aby se dunění moc neprojevovalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to jsem prave taky zvedav na ten hluk nebo projev z tohoto hledeska. No chip asi nebude jinak zaruka stop a stryc neni zavodnik a benziny v podstate moc neuznava ac nema a nemel nikdy srovnani. Kokto ten 3,6 FSI je na tom se zvukem jak treba v porovnani s 1,8 TSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já tak nejezdím, sem zvyklý s předešlého pola 1.6, kdy jsem pod 2500 otáček prostě nešel, takhle jezdím i s mamčinou 1.6 75kw, když sem ji měnil olej nebo čistil auto... prostě ta pod 2500 otáček nejdu..

u TSI můžu jít i níž, ale běžně řadím na 2300 otáček a spadne to mezi 1900-2050 otáček, takže pohoda... křižovatku občas dojíždím do těch 1500 otáček nebo tak, ale to nepřidávám plyn...

 

6 rychlostní stupen tam rvu jako u bývalého TDI CR při 95km/h na tachometru, někdy jedu i na pětku, protože TSI i na pětku je kolem 100km/h tichý :) zpřevodování je dělaní na TDI, neměl jsem s tím problém a motor byl dobrej... i po čipu to krásně šlapalo...

 

jinak natočené video před zvýšením vykonu, abych mohl porovnávat :) tady je krásně vidět zpřevodování a že nafta na 144kw prostě 1.8 tsi by dala na zadek :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=WHo7OtzkA6E

 

http://www.youtube.com/watch?v=Dv3LOwBRV2A

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to jsem prave taky zvedav na ten hluk nebo projev z tohoto hledeska. No chip asi nebude jinak zaruka stop a stryc neni zavodnik a benziny v podstate moc neuznava ac nema a nemel nikdy srovnani. Kokto ten 3,6 FSI je na tom se zvukem jak treba v porovnani s 1,8 TSI.

Tak tys měl TDI, tak uslyšíš. Já na nafťáky nejsem zvyklý. :kol-28:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...