Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Že by se tím změnily mapy vstřikování, nebo tak něco? ŘJ motoru by měla mít uložený v paměti tzv. měřící cyklus (využívá se při měření emisí) a tímto by se přepnul na hodnoty příslušné normy EURO X... Tak to chápu já. Co to bude dělat v jiném režimu netuším. A ten měřící cyklus poznáš konkrétně u svého motoru při určité venkovní teplotě a startu studeného motoru tak, že má motor po několik desítek vteřin zvýšené volnoběžné otáčky (cca 1200), přičemž když budeš startovat mimo tento rozsah teplot se toto neděje. Uff, doufám, že tomu někdo bude rozumět.  :kol-33:  :kol-32:

Vloženo

Jo dik za technicke info. Merici cyklus samozrejme zname. Pekne otravna zalezitost. Kdyz jedete z Krusovic, musite se mnou nejdriv alespon 10km na zapad po zahrati se otocit a pak jed zpet a Krusovak nema sanci :-) Jinak Clinte jak je to u tebe s olejem, porad stejne? Nebo si s tim neco delal?

Vloženo

S olejem jsem nic nedělal, nebudu se do toho šťourat. Dám motoru co chce, když chce olej, má ho mít. Když to nebude extrém. Budu to sledovat, zatím jezdím od výměny a nedolejval jsem.

Vloženo (editace)

po 15000km scout nežral nic ovšem LL kor DPF... v utery jsem zrovna měnil olej, motor byl o hodně hlučnější před výměnou, po výměně se ztišil do normálu i pak po pořádném projetí... nastavil sem QG2, chová se stejně jako QG1 ale maximální interval je 362 dnů a 15000km, jinak to furt snímá stejně jako QG1.

zaněšení DPF po 6 let provozu (i dost město za studena) přes 146000 km 42g z 60g (při 60 gramu se musí DPF vyměnit dle diagnostiky)

a uvolnili se tam čoveče ty hvězdicové šrouby u horní části motoru, nechápu moc....

u toho tsi co jsem četl, tak je to běžné že LL žere nakonec i prý 5W-40 jak můžeme vidět u klinta.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

neměl by mít má MR05

 

 jinak třeba r táty musíme dolívat 0,5l so 5000 km po servisní prohlídce v autorizáku pak už nic na celý LL interval a to má 1.9 TDI

 servis kam jezdí jejich firnu to evidentně ojebává :(

  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

jde o to jak se té výpusti oleje dlouho věnují... pokud to ojebávají i časově, a když už tolik neteče a oni to zavřou zase šroubem a už tam lejí novej...
tak tam prostě zůstane dost původního oleje (vždy tam nějaký zůstane z filtru a jinde), ale cíl je  co nejméně...  já to třeba nechám vykapat a pak k tomu přijdu za 30 minut za hodku apod... nebudu koukat na to jak vytejká olej z motoru...

otázka taky kolik tam nalejí, jestli třeba trošku pod limit nebo tak... 

ideální si udělat nějakou menší pečet na olejovým filtru, jestli ho vůbec vyměnili ( to jsem teď dělal u mého TSI, kde je komplet)...

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

no to je presne ono a hlavne pokud to ten mechanik odsava tak jak by mel tak to jde, jinak t je na prd a dalsi vec, jak moc to ojebavaji pri dolevani aby jim zbylo na jina jejich auta apod...

Vloženo (editace)

tak vem si, že to jako ve správném autorizáku osekají a auto má ten proměnlivy interval 25-30k na výměnu, zůstane tam třeba 0,5 litru oleje a furt dokola...

Editováno: , autor: kokta7
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...