Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Že by se tím změnily mapy vstřikování, nebo tak něco? ŘJ motoru by měla mít uložený v paměti tzv. měřící cyklus (využívá se při měření emisí) a tímto by se přepnul na hodnoty příslušné normy EURO X... Tak to chápu já. Co to bude dělat v jiném režimu netuším. A ten měřící cyklus poznáš konkrétně u svého motoru při určité venkovní teplotě a startu studeného motoru tak, že má motor po několik desítek vteřin zvýšené volnoběžné otáčky (cca 1200), přičemž když budeš startovat mimo tento rozsah teplot se toto neděje. Uff, doufám, že tomu někdo bude rozumět.  :kol-33:  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo dik za technicke info. Merici cyklus samozrejme zname. Pekne otravna zalezitost. Kdyz jedete z Krusovic, musite se mnou nejdriv alespon 10km na zapad po zahrati se otocit a pak jed zpet a Krusovak nema sanci :-) Jinak Clinte jak je to u tebe s olejem, porad stejne? Nebo si s tim neco delal?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

po 15000km scout nežral nic ovšem LL kor DPF... v utery jsem zrovna měnil olej, motor byl o hodně hlučnější před výměnou, po výměně se ztišil do normálu i pak po pořádném projetí... nastavil sem QG2, chová se stejně jako QG1 ale maximální interval je 362 dnů a 15000km, jinak to furt snímá stejně jako QG1.

zaněšení DPF po 6 let provozu (i dost město za studena) přes 146000 km 42g z 60g (při 60 gramu se musí DPF vyměnit dle diagnostiky)

a uvolnili se tam čoveče ty hvězdicové šrouby u horní části motoru, nechápu moc....

u toho tsi co jsem četl, tak je to běžné že LL žere nakonec i prý 5W-40 jak můžeme vidět u klinta.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jde o to jak se té výpusti oleje dlouho věnují... pokud to ojebávají i časově, a když už tolik neteče a oni to zavřou zase šroubem a už tam lejí novej...
tak tam prostě zůstane dost původního oleje (vždy tam nějaký zůstane z filtru a jinde), ale cíl je  co nejméně...  já to třeba nechám vykapat a pak k tomu přijdu za 30 minut za hodku apod... nebudu koukat na to jak vytejká olej z motoru...

otázka taky kolik tam nalejí, jestli třeba trošku pod limit nebo tak... 

ideální si udělat nějakou menší pečet na olejovým filtru, jestli ho vůbec vyměnili ( to jsem teď dělal u mého TSI, kde je komplet)...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...