Pawouk Vloženo 10. leden 2014 Sdílet Vloženo 10. leden 2014 Podle dopravního infa je už R6 a průjezd přes Řevničov opraven. Souhlasí to Clinte? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 10. leden 2014 Sdílet Vloženo 10. leden 2014 Pro nas nehackry. Co to znamena nastavit euro X. Jako emise? A k cemu to je dobry? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. leden 2014 Sdílet Vloženo 10. leden 2014 Že by se tím změnily mapy vstřikování, nebo tak něco? ŘJ motoru by měla mít uložený v paměti tzv. měřící cyklus (využívá se při měření emisí) a tímto by se přepnul na hodnoty příslušné normy EURO X... Tak to chápu já. Co to bude dělat v jiném režimu netuším. A ten měřící cyklus poznáš konkrétně u svého motoru při určité venkovní teplotě a startu studeného motoru tak, že má motor po několik desítek vteřin zvýšené volnoběžné otáčky (cca 1200), přičemž když budeš startovat mimo tento rozsah teplot se toto neděje. Uff, doufám, že tomu někdo bude rozumět. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 10. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. leden 2014 Jojo, Řevničov má novou asfaltku, semafory už nehrozej. Cesta volná... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 10. leden 2014 Sdílet Vloženo 10. leden 2014 Pawouku vyzkusime za týden na klintove autě pak to studený oturujeme do kopce Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. leden 2014 Sdílet Vloženo 10. leden 2014 Tak super, můžem to kalit, co to dá. Jo a udělá to hups... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 10. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. leden 2014 No je to tahák z těch Krušovic Za studena testovač rozvodů... 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 10. leden 2014 Sdílet Vloženo 10. leden 2014 Čím míň Eura, tím to víc jede. Otázka je, co na to kat a režim chudá směs. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 10. leden 2014 Sdílet Vloženo 10. leden 2014 na euro 1 to strili jinak presne jak pise motosman na nizsi eura to lip jede, protoze to asi vstrikuje bohatsi smes Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 10. leden 2014 Sdílet Vloženo 10. leden 2014 Jo dik za technicke info. Merici cyklus samozrejme zname. Pekne otravna zalezitost. Kdyz jedete z Krusovic, musite se mnou nejdriv alespon 10km na zapad po zahrati se otocit a pak jed zpet a Krusovak nema sanci :-) Jinak Clinte jak je to u tebe s olejem, porad stejne? Nebo si s tim neco delal? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 10. leden 2014 Sdílet Vloženo 10. leden 2014 a přijede hurikán? abychom mohli vyzkoušet zrychlení do kopce vs clintovo euro 4 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 10. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. leden 2014 S olejem jsem nic nedělal, nebudu se do toho šťourat. Dám motoru co chce, když chce olej, má ho mít. Když to nebude extrém. Budu to sledovat, zatím jezdím od výměny a nedolejval jsem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 10. leden 2014 Sdílet Vloženo 10. leden 2014 Fajn. Tak alespon se to nezhorsuje. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 10. leden 2014 Sdílet Vloženo 10. leden 2014 hosi taky uz se musel dolejvat, po 15 tisicich si rekla CarCOOLca o pul litru oleje, coz me vychazi presne jako spotreba oleje na 2.0 TDI PD Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 10. leden 2014 Sdílet Vloženo 10. leden 2014 (editace) po 15000km scout nežral nic ovšem LL kor DPF... v utery jsem zrovna měnil olej, motor byl o hodně hlučnější před výměnou, po výměně se ztišil do normálu i pak po pořádném projetí... nastavil sem QG2, chová se stejně jako QG1 ale maximální interval je 362 dnů a 15000km, jinak to furt snímá stejně jako QG1. zaněšení DPF po 6 let provozu (i dost město za studena) přes 146000 km 42g z 60g (při 60 gramu se musí DPF vyměnit dle diagnostiky) a uvolnili se tam čoveče ty hvězdicové šrouby u horní části motoru, nechápu moc.... u toho tsi co jsem četl, tak je to běžné že LL žere nakonec i prý 5W-40 jak můžeme vidět u klinta. Editováno: 10. leden 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 10. leden 2014 Sdílet Vloženo 10. leden 2014 je to tak, já dolejvám cca těch 0,5 - 1 litr oleje za výměnu... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 11. leden 2014 Sdílet Vloženo 11. leden 2014 za jak dlouhou výměnu? ty máš dpfko nebo ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 11. leden 2014 Sdílet Vloženo 11. leden 2014 neměl by mít má MR05 jinak třeba r táty musíme dolívat 0,5l so 5000 km po servisní prohlídce v autorizáku pak už nic na celý LL interval a to má 1.9 TDI servis kam jezdí jejich firnu to evidentně ojebává 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 11. leden 2014 Sdílet Vloženo 11. leden 2014 (editace) jde o to jak se té výpusti oleje dlouho věnují... pokud to ojebávají i časově, a když už tolik neteče a oni to zavřou zase šroubem a už tam lejí novej...tak tam prostě zůstane dost původního oleje (vždy tam nějaký zůstane z filtru a jinde), ale cíl je co nejméně... já to třeba nechám vykapat a pak k tomu přijdu za 30 minut za hodku apod... nebudu koukat na to jak vytejká olej z motoru... otázka taky kolik tam nalejí, jestli třeba trošku pod limit nebo tak... ideální si udělat nějakou menší pečet na olejovým filtru, jestli ho vůbec vyměnili ( to jsem teď dělal u mého TSI, kde je komplet)... Editováno: 11. leden 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 11. leden 2014 Sdílet Vloženo 11. leden 2014 no to je presne ono a hlavne pokud to ten mechanik odsava tak jak by mel tak to jde, jinak t je na prd a dalsi vec, jak moc to ojebavaji pri dolevani aby jim zbylo na jina jejich auta apod... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 11. leden 2014 Sdílet Vloženo 11. leden 2014 (editace) tak vem si, že to jako ve správném autorizáku osekají a auto má ten proměnlivy interval 25-30k na výměnu, zůstane tam třeba 0,5 litru oleje a furt dokola... Editováno: 11. leden 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 11. leden 2014 Sdílet Vloženo 11. leden 2014 (editace) http://www.youtube.com/watch?v=SdGv9L7gEjg http://www.youtube.com/watch?v=ye8qQAec-dc ty wole konečně? asi po 100 letech... a alespon to je plynule oproti krámu od continentalu a jejich super kryštof Editováno: 11. leden 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. leden 2014 Sdílet Vloženo 11. leden 2014 Parkování je mi celkem fuk, ale ten přístrojový štít je bombastický. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 11. leden 2014 Sdílet Vloženo 11. leden 2014 souhlas nastaveni budiku je pekny a jako to parkovani co to ma bejt, se tam rovna nadvakrat, to je snad vtip, ne... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. leden 2014 Sdílet Vloženo 11. leden 2014 Právě jsem aktualizoval Etku (Škoda 531/150) a objevil se tam MR 2015. Není to nějak brzo? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky