Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

tak hurikáne každej tuhle slevu nedostane. no ta cena je prostě přestřelená, mělo by to stát max 450 000kč. ale máš ji za 2 dny doma :) a ne za 6 měsíců, jako to bylo u přítelkyně, kde radši z toho vedení autoparku tu objednávku zrušili :)

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

petře klidně to tak dělej, akorát ten LL je prostě řidší a když ho tam lejt nemusím a olej stejně měním max po 15000km, tak proč bych tam kupoval LL? ale to je na tobě...  já tam leju 5W-40 EDGE, autorizák mě tam nalil 5W-40 magnatec, asi to je fuk...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ti nevím, mondeo dodané za necelé 3 měsíce, BMW dodaný do 31 dní u přítelky ve firmě, ale asi dle Mbéčkářů premiovka RS za 5-6 měsíců, ještě by ti měli platit že čekáš na auto :)

 

dle Honzy i na golfy se čeká takhle dlouho, maverick si taky přiveze novou oktávii v eleganci a už pomalu objednává další :)

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kamarád dělá v Mbéčku a za +-4300kč/měsíc má 1.4 TFSI ambition plus, předtím měl 1.2 TSI O2 FL, za ty prachy super. nic neřešíš, jenom jezdíš :) 1% pojistku má.akorát dávají k tomu jenom letnáky, takže musel koupit zimáky 16" no :)

 

já sem si rsu konfiguroval a ve výbavě v které mě chyběli el. sedačky, by mě to fakt za 550 000kč neprodali s daní :)

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto je fak, ze kdyz neco hledam na tfsi ohledne zavad tak toho moc nenajdu, nebo malo kdo o tom ví... Nejcasteji odchazi ventil prepousteci na turbu což se da odstranit upgradem ktery je neznicitelnej, pak je problem s PVC ventilem a pri ostrem chipu s vysokotlakou pumpou. To je tak asi vše. Řetez a napínák se může menit ve 180tis s rozvodama, ale nemusí. Tyhle motory jsou fakt spolehlivy pokud spravne dochlazujes, neslapes tomu na krk za studena a pravydelne menis filtry a olej... Jinak k tem 202kw bez poruch to si povíme až to auto bude mít nalítáno s chipem 100tis. Neříkám, ze je spatne udelany chip, ale spousta zavad se neprojevy po 10-20tis vetsinou to odchazi po delsim pouzivani (kazdopadne at si necha skontrolovat zdvyhatko vysokotlake pumpy tu u aut který mají vice zvedly výkon odchazeji v rozmezi 20-50tis. Km) ja ho kontroloval ve 120tis a uz bylo nacaty o to mam jen 170kw tak ho na jare vymenim.:-)

Editováno: , autor: Arlo
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no 2.0 TFSI i tenhle TFSI co má ozík, tak zatím se moc neřeší závady nevím... 

jojo uvidíme, vzkážu mu to :) tak on tolik km nejezdí, většinou do práce 10km a pak jezdí nákládákem nebo dodávkou, nevím s čím rozváží zboží :) pak jede občas na dovolenou co vím a tak... běžny soukromy km jezdí no.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta to jo... to je na tom podobne jak ja to auto ani po Praze nezahreje. Ono taky hodne zalezi jak se k tomu chovas kdyz budes jezdit jak. závodník tak je vetsi sance, ze se to roze...e pokud to ma na svyzny predjeti a obcasny protahnutí na dálnici tak to by melo být ok...:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja nedavno cetl na jednou angl. foru, ze odchazi tesneni pod hlavou u 2.0tsi ale prevazne u verzi 177kw. Tady jsem se stim jeste nesetkal. Je fakt ze ty nase motory jsou naladeny je na 147kw coz je skoro minimum co se da s toho motoru dostat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozor na ty názvy motorů - u Audi jsou všechny TSI nazývány TFSI. Ovšem OII RSo má dvě verze tohoto motoru - jedna má rozvody řemenem a novější řetězem!
U Škodovky je to pro OII RS takto:
2.0 TFSI = řemen, kód motoru BWA

2.0 TSI = řetěz, kód motoru CCZA

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, těch rozdílů je tam určitě vícero - lze to odvodit také od kódu motoru, které jsou úplně odlišné. Abysme si rozuměli - Audi má pro všechny přímovstřikové přeplňované motory název TFSI. Třeba i pro 1.2 TSI = TFSI. Proč to má škodovka jinak? No protože není Audi, tak to vidím já.

20100921-191946.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...