Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Já měl Magica http://www.topra.cz/elektronicke-zabezpeceni/pagery/alarmy-magicar

a good, ale pořád je to ofigo co se prodává. Dobrý je, že i dnes když budu chtít se pomocí toho senzoru za předním sklem (přívolání řidiče tuknutím do terče senzoru) pomocí vyťukání kódu na čelní sklo do auta dostanu (auto se po vyťukání 4 místného kódu odemkne včetně vypnutí alarmu), pokud teda nynější majitel si ten kód nezměnil (pochybuji, je to složité a vím kdo auto vlastní, vzdálenější známý) a nebo snímač neodpojil.  

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výbava exkluzivní verze mimo jiné zahrnuje 18" kola z lehké slitiny, bi-xenonové světlomety s LED světly pro denní svícení a sdružené zadní svítilny s LED technikou. V interiéru zaujmou sedadla z kůže a Alcantary v exkluzivním hnědém provedení, dekorační lišty ve specifickém designu, Sound System CANTON nebo kůží obšitý čtyřramenný multifunkční volant. 

 

 

hmm hnědá kůže nic moc ještě s alcantarou  :kol-44: tedy nevím co je na ní moc exluzivní :D

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No s tim motorem gut, ale RSáci budou nasraný, resp. ty s ropou :) Cena bude asi ranec, tipuju 800+

Heh, to asi jo, ale jen ten, kdo z RSa TDI dělá něco, co není. Vždyť je to vlastně jen jedna z "výbavových" verzí Octavie. :kol-28:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale tak já se domnívám, že je to super tah. co lidé chtějí v cenovené kategorii nové l@k, scouta(kolik se prodalo benzínáku v téhle kategorii, opravdu pár).. TDI, co nejvíce kw, DSG a popřípadě haldex... vRS je teď maximálně dobré jenom v tom, že má jako jediná 2.0 TSI....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto, koukám Kryštof začal vysílat tajné šifry všem zlodějům a ti začali čmuchat kolem tvého auta :D

 

Jinak mi to nedalo a jel jsme dneska projet tu Octu v 1,8 TSI s DSG z toho Jarova.

 

Luxusní zánovní auto, najeto kolem 13tis., slušná výbava, i sedačky na půl v kůži. Modrá metla je fakt pěkná, ještě hezčí, než ta stříbrná, to musím uznat. Omrknul jsem i jiné barvy, pač O3 tam měli mraky. I ta hnědá metla není k zahození.

 

http://www.skodaplus.cz/Car/733705/skoda-octavia-1-8-tsi-132-kw-elegance?query=fulltext%3D%26model%255B%255D%3D404%26body%255B%255D%3D4%26body%255B%255D%3D13%26priceFrom%3D%26priceTo%3D%26discountPriceFrom%3D%26discountPriceTo%3D%26speedometerFrom%3D%26speedometerTo%3D%26inOperationFrom%3D%26inOperationTo%3D%26fuel%255B%255D%3D1%26loadFrom%3D%26loadTo%3D%26capacity%3D1350-1850%26leasing%3D%26isRocnivuz%3D1%26model%255B%255D%3D404%26body%255B%255D%3D4%26body%255B%255D%3D13%26fuel%255B%255D%3D1%26off%3D45

 

 

Jinak DSG, no mám takové rozporuplné pocity. Ano a ne. Nevím, řikám si, že manuál je asi stejně lepší volba.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já nesnáším dsg v jedné věci, parkuješ a cuká to s tebou, parkuji v kopci a musím přidávat zase to cukne. chci se rozjet na křižovatce a zase to cukne. dám tomu plnej kotel ze dvojky na předjíždění a on to ani nepošle do červeného, přeřadí v bílém a rozmyšlí se co tam má hodit(dělá to zporadicky).  člověk jede 55km/h a on tam vrzne pětku, u V6 pohoda, ale u TDI, jenom slyším chrochtání dunění, honíme WOLE emise...

ale musím uznat, že chování u TT u tuarega mě přišlo lepší...

 

třeba tomu nerozumím, že se u OCT3 zase vrátili s aktivní opěrkou hlavy, sedačky mají tvar S2 no...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě přišlo, že když jsem na to hamstnul, že nevěděl co má dělat. Chvíli to trvalo, než se vzpamatoval a zabral, byla tam taková pomlka.

 

A pak těch 132KW mi tam tedy vůbec nepřišlo, asi někam odešly :D   Někdy se mi zdá, že ta moje táhne od spoda lépe. Asi budu muset koupit to RS-o, abych měl za jízdy úsměv na rtech :D

 

Prostě ten motor u té 1,8 132KW táhnul, s DSG celkem lineárně, ale nějak jsem čekal víc, jako nesmál jsem se a pocit štěstí se nedostavil....

 

 

Když to srovnám s RS manuálem, tam jsem měl z motoru radost, předjížděl jsem vše, co jsem dojel a hubu jsem měl radostí dokořán :D

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ten DSG je kolikastupnovej? A ma to padla pod volantem? To tam pak muzes sekat rucne ne? Nevim nikdy jsem DSG ani neridil. Automata jsem ridil vuvec parkrat v zivote a citil jsem se nesvuj. Ze si to auto dela samo a levacka byla nesva ze nic nehakuje. Zase vyjimka u Ferrari tam mi to ani neprislo tam jsem to sekal pod plynem padly, tam se to hodilo nebyl cas. Pri podrazovani si to samo hazelo meziplyny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem pádlama také nikdy neřadil, ale mám dojem, že to stejně zasáhne samo a nemáš úplnou volnost....minimálně to samo podřazuje ne?

 

Je tam sedmistupňovej....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...