Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

proto chce mít 3.6, která má krásný chladič oleje :) 

tak když je zima, tak se to lépe vše chladí a auto i lépe jede s tím seriovým nasáváním, proto třeba arlo tam dává ten tepelný štít...

 

ozík říkal, že až ti přijde 2.0 TSI, že už s tebou do auta nesedne :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nerikal jsem ze sem se bal, neni to nic drastickeho, jen me zaujalo jak moc si podrazoval - mysleno o kolik a jake si pak mel otacky - s ohledem na TDI... ;)

 

navic kdyz clovek nevi jak ten druhy ridi tak bych to povazoval za pohodu, spis mi asi vadil ten prvozo kolem, nevadi mi jet pilu, kdyz jsem na to pripravenej a je to nekde kde te neohrozi ostatni dementi :)

jo a dverma napred se rad svezu, ale nekde kde na to bude prostor a vetsi klid, nez praha

 

a proti podrazovani u brzdeni nic nemam - delam to taky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, tak ja jsem trochu opatrnejsi, ale tak to je mozna o tom co clovek na te silnici potka, takze fakt no stress ;)

 

tocit ok, ale proste me to prislo na ten nafak hodne, ale to zase souvisi se stylem jizdy, svoje jsem takhle tocit nemusel, ale treba sluzebnimu mondeu davam uplne stejne :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ono u TDi když podřadíš, tak se to vytočí skoro vždycky přes 3500ot... Jak to má malé spektrum otáček, tak to tak hold je, já taky podřazuju a cca ve 2000 to skočí na 3500 a to by mělo TDI tak nějak jezdit, pod 1900 to už potom nestíhá plnit turbo, takže alespoň já, když jedu svižně, tak motor se pod 1900 nedostane, jezsím mezi 2000-3500, tam je to nejefektivnější u mě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no 4000-4500 já osobně využívám jen když se někde honím, při normální svižné jízdě nějak ke 4000 nelezu (myslím tím, že bych se v těhle otáčkách pohyboval delší dobu)... Ale jak říkáš, když člověk podřazuje před zatáčkou a chce jí efektivně projet, tak si přibrzdí motorem a hned za zatáčkou mu dá plnej kotel a jede a to se potom při podřazení taky dostanu občas na omezovač, ale jak říkám, to je opravdu při nějaké rychlé jízdě, jinak to je klidnější...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ma pravdu ten chlapec, chci to na mlhy, pac uz mi dosla (respektive sem ji rozdal). A jak vidno tak sehnat 3M je pomerne problem. Folie od jinych vyrobcu nejsou tak pekny, maji pri sviceni takovou hnusnou zlutozelenou barvu. Jedina 3M svitipekne zlute ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...