Radius Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Ten test je ZDE. OII 1.2 TSI a OIII 1.2 TSI - zpřevodování bude podobné, stačí si najít hodnoty otáček při vytáčení jednotlivých rychlostí, anebo při ustálené rychlosti na dálnici - hodnoty jsou obdobné.Ale ja neporovnaval zprevodovani, ale prevodovku. Stara brzdi, nova ne. Jsou i jine vahy aut apod... ja s 03 jezdim o 0.5 litru usporneji a jedu porad stejne. Uz jen z tohoto je jasne, ze je neco jinak. Jen upravou motoru by toho nedocilili. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 to je zajíždka, někde na jížní spojce? mno zalezi kudy pojedes, pokud po Spojce, tak to neni zcela po ceste, pokud centrem, tak to je po ceste ;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Ale ja neporovnaval zprevodovani, ale prevodovku. Stara brzdi, nova ne. Jsou i jine vahy aut apod... ja s 03 jezdim o 0.5 litru usporneji a jedu porad stejne. Uz jen z tohoto je jasne, ze je neco jinak. Jen upravou motoru by toho nedocilili.pokud stara brzdi, vymen si olej a nech si zkontrolovat stav lozisek a ozubeni. Na to Tve "brzdeni" muze mit vliv spousta jinych faktoru, jako stav brzd, lozisek v kolech, obute pneu, aerodynamika a spousta jineho... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Brzdily vsechny sluzebni 02 , 03 se mi z kopce i sama rozjizdi, kdy 02 rychlost +- drzi... je to vlastnost. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Tak to nebude zrejme prevodovkou, ale to, ze to brzdi motorem. Na prevodovce se samozrejme ztraty budou snazit eliminovat, ale zas takovy rozdil tam nebude... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Pawouk poradil tip, narvat nizsi stupen a nizsi a nizsi, postupne jsem dosel az k 2ce (me snahy jsem predtim ukoncil vzdy u 4ky, vic jak o 2 jsem v zivote nepodrazoval), ktera se uz nerozjizdi v 03. Zkousim kopce u Zdib - vzdy na 6tku. A pak to esicko z Proseka na Vysocany tusim, tam to kulim dolu na dvojku a v 60 to toci asi 3300 a leze to pidi pidi nahoru. Na vyssi rychlosti se to rozjizdi jak svina a musis furt brzdit. 02 na to trpi min. Je to znat i u F2 a 02 1.6 TDI kdy oktavka jezdi paradoxne uspornejs, nj ale za cenu toho, ze das nohu z plynu a ona jede dal Fabca zacne brzdit. 03 taky nema snahu zpomalit po sundani nohy z plynu, 02 malicko jo. Nejaky rozdily tam jsou, kde jinde nez v prevodovce? Kdyt stejnej motor ve Fabce a Octavii se chova jinak. Ridici jednotka ze by udrzovala lehce plyn a postupne ubirala, aby to neskubalo? Takhle to ma Rapid HTP , Felda to nema, sundas nohu a skup skup skup a stojis . Jo ve Felde z Proseka i klido na bura a rozjizdela se pomalu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Když jsem ji kupoval, teprve to začínalo..Jo to Skoda zacinala zpoplatnovat ostatni barvy a bilou zlevnovat.Je to stejné jako s černou, dneska už o ní nikdo neštěkne....tedy jenom Rádius Tak barvu jsem si nevybiral. Kazdopadne by jste meli vedet ze cim tmavsi barva tim vice pigmentu a tim vice chrani a je odolnejsi.Uz jsi nekdy videl spalenyho Natabu ze slunicka? Na zahradnim domku taky obecne vydrzi dele tmavsi barva, nez svetlejsi. Je to i o tom, ze lepe pohlcuje UV zareni. Kazdopadne kdybych si mohl vybrat, byla by to Blue Storm - to je muj sen, pak bych koukal po Stone ale na 03 vypada hnusne. A pak po nejaky sedy (drive se snad jmenovala metal? Nebo tak nejak). Kazdopadne metaliza. Nicmerne cernou jsem nezatratil, zjistil jsem ze ma i vyhody , ale zenacum nebudu delat sliny. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Pawouk poradil tip, narvat nizsi stupen a nizsi a nizsi, postupne jsem dosel az k 2ce (me snahy jsem predtim ukoncil vzdy u 4ky, vic jak o 2 jsem v zivote nepodrazoval), ktera se uz nerozjizdi v 03. Zkousim kopce u Zdib - vzdy na 6tku. A pak to esicko z Proseka na Vysocany tusim, tam to kulim dolu na dvojku a v 60 to toci asi 3300 a leze to pidi pidi nahoru. Na vyssi rychlosti se to rozjizdi jak svina a musis furt brzdit. 02 na to trpi min. Je to znat i u F2 a 02 1.6 TDI kdy oktavka jezdi paradoxne uspornejs, nj ale za cenu toho, ze das nohu z plynu a ona jede dal Fabca zacne brzdit. 03 taky nema snahu zpomalit po sundani nohy z plynu, 02 malicko jo. Nejaky rozdily tam jsou, kde jinde nez v prevodovce? Kdyt stejnej motor ve Fabce a Octavii se chova jinak. Ridici jednotka ze by udrzovala lehce plyn a postupne ubirala, aby to neskubalo? Takhle to ma Rapid HTP , Felda to nema, sundas nohu a skup skup skup a stojis . Jo ve Felde z Proseka i klido na bura a rozjizdela se pomalu.jenze tak to proste je, dnesni auta prakticky motorem nebrzdi. V prevodovce bych tenhle problem rozhodne nehledal. Rozhodne v samotne prevodovce to nebude. Respektive nevim o tom, ze by byl nejaky zasadni posun v konstrukci prevodovky mezi OII a OIII, aby jedna brzdila a druha ne Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 To (ne)brždění motorem je způsobeno převodovkou, třeba rapid nebrzdí skoro vůbec. JE TO DANÉ TRENDEM DLOUHÝCH PŘEVODŮ kvůli emisím proto třeba to na 2ku roztáhneš i na 80km/h ohne problém. Popř. na 6ku můžeš jed 60- nekonečno atd. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 (editace) Dlouhou prevodovku mam i na OI, jednicka do cca 60ti, dvojka do cca 100km/h, trojka do cca 150ti a to auto brzdi motorem hodne. Nicmene ano, bude zalezet i stalem prevodu Editováno: 17. Říjen 2014, autor: XJOHNNYX Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Jo jednickova ochcavka brzdila pekne, tam jsem kotouce menil jen proto, ze se zkroutily a na starem pekacku se brzdy menily asi pri 200tis (17 let), protoze urezly a upadly , tam stacilo dat nohu z plynu a uz to stalo. Takze cim to je???? Ciiim? Vim ze to je dnesni trend ale cim to je! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 (editace) http://praha.idnes.cz/nehoda-policejniho-vozu-a-tramvaje-na-zizkove-fob-/praha-zpravy.aspx?c=A141017_123629_praha-zpravy_bur slušný... no já jenom vím, že moje TSI nemá dvohmotu jako TDI(teda snad se domnívám dobře) a prostě jedeš na dvojku cca 35km/h kolem 2200 otáček, přestanu přidávát a cukne auto.. u TDI to nic nedělalo, to má dvouhmotu.... Editováno: 17. Říjen 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Jo ty myslíš tu dvouhmotu co mi u O1 odešla ve 130tis. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 (editace) petře sere se vše, s tím nic neuděláš... Editováno: 17. Říjen 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 (editace) Jinak tu dvouhmotu má i 1,8 TSI samozřejmě, jen mevím, zda-li už nějakou lepšejší nekurvící. http://www.eshop-rychle.cz/www-sautodily-cz/eshop/3-1-Skoda/172-2-Spojkove-sady-Setrvacniky/5/194-Dvouhmotovy-setrvacnik-1-8-2-0-TFSI-FSI-TSI-06J105266H-06J105266C Editováno: 17. Říjen 2014, autor: Petrrr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 (editace) opravdu má? to nevím teda... spíš mě zajímá, proč to tak cuká, na to mě taky nikdo nedokázal odpovědět, proč u toho TDI to nedělalo...dost mě to štve. Editováno: 17. Říjen 2014, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 (editace) Proč dochází k opotřebení dvouhmotového setrvačníku?Na předčasném opotřebení dvouhmotového setrvačníku má největší vliv vysoká teplota (samotné zacházení se spojkou). Setrvačník se tak v důsledku vysokých teplot postupně vyhřeje a může dojít dokonce k jeho popraskání, což není výrobní vada. Za výrobní vadu může být považován únik maziva z dvouhmotového setrvačníku, v důsledku čehož dojde k poškození vnitřní pružiny setrvačníku. To má za následek zvýšenou vůli a velkou hlučnost. Poté je nutné vozidlo rychle odstavit a následně opravit. Ke stejnému poškození může dojít i v případě časté jízdy s podtočeným motorem! K opotřebení dvouhmotého setrvačníku vede také Chiptuning, který je u těchto vozidel stále velmi oblíben. Za přijatelné peníze si tak majitel může zvýšit výkon svého dieselu o zhruba 30%, přičemž si rovnou zadělává na problémy. Motor totiž není stavěn na zvýšené teploty v důsledku zvýšeného točivého momentu či výkonu motoru. Dochází tak k překročení bezpečnostní rezervy dvouhmotového setrvačníku a během normálního jízdního provozu se pružiny tlačí zcela k sobě (permanentní přetěžování setrvačníku vyšším toč. momentem), což vede ke zhoršení tlumení hluku nebo dokonce ke škubání vozu. Jelikož se to děje s poloviční zapalovací frekvencí, dochází velmi rychle k vysokým hodnotám změny zátěže, kterými jsou poškozovány nejen dvouhmotový setrvačník, ale i převodovka, hnací hřídele a diferenciál. „Přetěžování dvouhmotového setrvačníku v důsledku zvýšeného točivého momentu vede až k samotné destrukci setrvačníku. Nutné je ještě upozornit, že chiptuningem vůz ztrácí záruku výrobce.“ Dodává Petr Šikl z TipCars.com U oslovených autorizovaných servisů Škody se částka účtovaná za opravu celkem liší. V konečném důsledku se celková oprava u několika oslovených servisů prodraží na těžko přijatelných 40-45.000 Kč. Editováno: 17. Říjen 2014, autor: Petrrr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 17. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 (editace) Pancho: Tak mám pro tebe extra venkovní samolepku, prej drží a je omyvatelná, ale ne wapkou Akorát jsem předělával tu značku zákaz zastavení Musel jsem vyměnit dodatkovou tabulku s úsekem a zejtra ráno v devět to tam mrsknu na zadní řadu a kdo tam bude stát, tak na něj zavolám poliše s odtahovkou Editováno: 17. Říjen 2014, autor: Clint 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Strýc má horkovodní vysokotlakou dieslovou wapku a tuhle takhle chtěl bratrancovi (jeho synovi) pomoci s mytím tou wapkou na novém rapidu - pawoukovo oblíbená červená Corrida. Páč měl nad zadním blatníkem narušenej lak, páč mu to někdo škrábnul a strýc neubral tlak a vzal to pěkně z blízka, tak se po smytí pěny neztihl divit a jaké bylo jeho překvapení, když to přeženu, měl půl blatníku bez laku, ten lak z toho odlítnul od místa původního narušení jak papír. A známému co to půjčil na Opela Astru tak ten si umyl lak z prahů úplně. No vše zlé k něčemu dobré a bratranec jde na nový lak za 22tis., jinak by ten původní škrábanec neřešil i když ho sral. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 17. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Jojo, na to se musí dát bacha, nedělat to tak zblízka, jinak laky lítaj jak papír My kdysi v práci (to jsem ještě pracoval) myli Avii a také to z ní lítalo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Clinte, jestli si pamatuji dobře, tak lidi tam najíždějí od cca. 11:30. Do té doby je tam volno. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 17. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 No, právě pro sichrovku to tam dám ráno Pak mi na oplátku koupíte oběd Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 17. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 (editace) No hlavně si musí připravit na sraz reklamační řeč náš černej kamikadze Radiuši Jasupako , vysvětlí nám kynetickou energii v závislosti na čelní náraz pod plným plynem. Editováno: 17. Říjen 2014, autor: Clint 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Ty Clinte, a v putyce o tom ví, že tam bude místní úprava dopravního značení ?.. Aby z toho náhodou nebyla nějaká pumelice s majitelem pozemku. Já fakt nechci bejt večer ve zprávách na Nově! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 17. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Jo neboj, nechám tam na značce kontakt na Pawouka, on to poldům legislativně vysvětlí. (s majitelem restaurace jsem hovořil a proti značce na parkovišti nic nenamítá, pokud nezavřeme celej parking) Nezapomeň, že mu přinášíme kšefty Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky